AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Hvor viktig er dette for menn? Hva gjør en kvinne interessant? Hvor innholdsrikt bør livet hennes være og hvilke type interesser? Med tanke på det å være attraktiv for et forhold. Anonymkode: 40600...68c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Hvis du tenker å tilpasse interessene og livet ditt etter hva menn liker så er det jo ikke dine interesser. Ser ikke vitsen med tråden. Vær deg selv Man må ikke være en It-girl med hundre baller i luften og superspennende liv. Mange menn foretrekker en som klarer å slappe av hjemme og ikke trenger å gjøre så mye. Er jo mange menn av samme typen selv Anonymkode: 5e576...e4b 7 3
ajarRun Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Attraktiv er utseende. Hun bør være interessert i topper som ikke dekker skuldrene eller magen under ribbena. Fint hvis hun trener noe som volleyball eller annet som former bakenden. Jeg vil heller ha en gørrsøt barrista med masse tid enn en akademiker eller person i statusyrke. Hvis du er ung og tynn har du gjort det viktigste. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor viktig er dette for menn? Hva gjør en kvinne interessant? Hvor innholdsrikt bør livet hennes være og hvilke type interesser? Med tanke på det å være attraktiv for et forhold. Anonymkode: 40600...68c Det er attraktivt å være seg selv, stå for den man er og trives med seg selv. Anonymkode: e5b8a...47e 1
ajarRun Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du tenker å tilpasse interessene og livet ditt etter hva menn liker så er det jo ikke dine interesser. Ser ikke vitsen med tråden. Vær deg selv Man må ikke være en It-girl med hundre baller i luften og superspennende liv. Mange menn foretrekker en som klarer å slappe av hjemme og ikke trenger å gjøre så mye. Er jo mange menn av samme typen selv Anonymkode: 5e576...e4b Mange når de er seg selv, er feit og kjedelig. Hvis jeg var meg selv hadde jeg kjøpt en lekter, en tauebåt og fjorten kontainere med billig rødvin. Så ville jeg kjørt til stillehavet og drukket meg selv til døde. Å være seg selv er et elendig råd. Mange folk sitt selv suger. Er enig med det med hundre baller. Det er kun to baller hun trenger å håndtere. 1
Friluftsmann70 Skrevet 19. april 2023 #6 Skrevet 19. april 2023 Jeg tenker det er viktig at to personer som finner hverandre må "speile" hverandres interesser. Med det mener jeg at en kvinne som liker å sitte hjemme og følge med på tv-serier, ikke oppfattes som attraktiv for en aktiv mann. Og samme i motsatt fall, en aktiv kvinne som er mye ut, ikke kan være særlig attraktiv for en mann som verdsetter å være hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Skrevet 19. april 2023 ajarRun skrev (8 minutter siden): Mange når de er seg selv, er feit og kjedelig. Hvis jeg var meg selv hadde jeg kjøpt en lekter, en tauebåt og fjorten kontainere med billig rødvin. Så ville jeg kjørt til stillehavet og drukket meg selv til døde. Å være seg selv er et elendig råd. Mange folk sitt selv suger. Er enig med det med hundre baller. Det er kun to baller hun trenger å håndtere. Hvorfor gjør du ikke noe med deg srlv om du mener du suger? Du vet... Selvutvikling og sånt Anonymkode: 5e576...e4b 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #8 Skrevet 19. april 2023 Nei det er ikke viktig Anonymkode: c2f1c...712 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #9 Skrevet 19. april 2023 Ja det er viktig. Altså at man har interessante tanker, man kan ha bra samtaler med, og helst har noen av de samme interessene som meg. Ikke at man faker interesse for den potensielle kjæresten sine interesser. Anonymkode: b4dd6...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #10 Skrevet 19. april 2023 For meg som kvinne er det i grunnen det aller viktigste av alt, mye viktigere enn alle menn i verden. Når det er sagt, måtte jeg lete med lys og lykte for å finne kjæresten min, en mann som heldigvis har skrekkelig mye mer gående enn Netflix, amerikansk søppelaction og dataspill. Anonymkode: 02d76...d21 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #11 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor viktig er dette for menn? Hva gjør en kvinne interessant? Hvor innholdsrikt bør livet hennes være og hvilke type interesser? Med tanke på det å være attraktiv for et forhold. Anonymkode: 40600...68c Mye mindre viktig enn for kvinner i alle fall. Fordel å ha litt omløp i hodet, men det viktigste er hvordan man har det sammen. I alle fall er det det for meg. At hun bruker halvparten av fritiden sin til venninnekvelder er ikke nødvendigvis positivt. Anonymkode: 236b8...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #12 Skrevet 20. april 2023 Det er ikke kjempeviktig. Heller ei dame med litt få interesser, enn ei som stadig er på farta. Jeg får hodepine av sånt. Men godtar det meste uansett så lenge hun er deilig. Det er det viktigste. Anonymkode: 45947...778 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #13 Skrevet 20. april 2023 Se der ja. Takk for at dere innrømmer at det er fasiten: utseende og alder er alt. Anonymkode: 3b547...49b 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #14 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Se der ja. Takk for at dere innrømmer at det er fasiten: utseende og alder er alt. Anonymkode: 3b547...49b Du, det er bare inceler som har sånne meninger, normale menn skjønner at det blir veeeldig kjedelig å være sammen med en man verken kan prate med eller gjøre morsomme ting sammen med. Evt en helt hjernedød fyr som ikke har behov for å gjøre noe mer enn å spise, pule og se på tv. Anonymkode: 02d76...d21 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #15 Skrevet 20. april 2023 Trur folk er ute etter en partner som matcher sin egen livsstil. Er man av det rolige slaget foretrekker man noen som ikke " alt for opptatt". Er man på farten selv hele tiden, er det en fordel å ikke ha en partner " som sitter hjemme å venter" hele tiden. Anonymkode: eb4cb...88a 3
BeLeven Skrevet 20. april 2023 #16 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor viktig er dette for menn? Hva gjør en kvinne interessant? Det er veldig viktig. Har prøvd å date damer som ikke klarer å føre en interessant samtale - da hjelper det ikke om det ser utrolig flotte ut. Det stopper opp etter noen dager eller uker uansett, for interessen min forsvinner. Så en oppegående kvinne som kan snakke om både samfunnet rundt seg og reflektere rundt følelser og relasjoner er et must for meg. Men: det må også være et utseende jeg liker og en attraksjon. Det ene funker ikke uten det andre. Interesser kan være alt fra fridykking til hekling - det avgjør ikke noe for min del. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #17 Skrevet 20. april 2023 BeLeven skrev (5 minutter siden): Det er veldig viktig. Har prøvd å date damer som ikke klarer å føre en interessant samtale - da hjelper det ikke om det ser utrolig flotte ut. Det stopper opp etter noen dager eller uker uansett, for interessen min forsvinner. Så en oppegående kvinne som kan snakke om både samfunnet rundt seg og reflektere rundt følelser og relasjoner er et must for meg. Men: det må også være et utseende jeg liker og en attraksjon. Det ene funker ikke uten det andre. Interesser kan være alt fra fridykking til hekling - det avgjør ikke noe for min del. Kan jeg spørre om ca. din alder og alderen på damer du dater/ dama du er sammen med? Ts Anonymkode: 40600...68c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #18 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Trur folk er ute etter en partner som matcher sin egen livsstil. Er man av det rolige slaget foretrekker man noen som ikke " alt for opptatt". Er man på farten selv hele tiden, er det en fordel å ikke ha en partner " som sitter hjemme å venter" hele tiden. Anonymkode: eb4cb...88a Tja, må jo være digg med en partner som trives med å være hjemme med barn mens man selv er på farta 🤐 Anonymkode: b4dd6...2a3
ClausSaus Skrevet 20. april 2023 #19 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du, det er bare inceler som har sånne meninger, normale menn skjønner at det blir veeeldig kjedelig å være sammen med en man verken kan prate med eller gjøre morsomme ting sammen med. Evt en helt hjernedød fyr som ikke har behov for å gjøre noe mer enn å spise, pule og se på tv. Anonymkode: 02d76...d21 Følelsesutbrudd, ja… så overraskende. Det er ikke "bare inceler" som bryr seg lite om hvilke "spennende interesser" ei dame har. Og det er helt uinteressant hva du måtte "føle" om menn som ikke er opptatt av hva du synes at menn burde være opptatt av. Knapt noen bryr seg om det heller.
Gjest Refreng Skrevet 20. april 2023 #20 Skrevet 20. april 2023 Kommer vel an på mannen. Noen foretrekker at partner er nærmest en bestevenn, andre er ikke så opptatt av det MIn mann hadde ikke ville vært sammen med noen uten egne meninger og lidenskaper. Mannen min liker at han har noen som liker diskutere ideer, liker ha noen å spille med, reise med osv. At vi har felles interesser og alltid har noe å prate om gir veldig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå