AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #21 Skrevet 19. april 2023 Hadde kjøpt barnemeny på McDonalds til henne, og servert det jeg ville til de øvrige gjestene. Anonymkode: 74da9...ce7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #22 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte også som et par andre på enkel (men god og saftig) stekt kylling, skikkelig hjemmelaget luftig potetmos, og evt plain sjysaus av innkokt kyllingkraft (kyllingkraften fra Jacobs er veldig god om du ikke lager din egen). Skikkelig fransk bistromat, men vanskelig å ikke like. Lett inspirert av denne retten jeg så tilberedt på Matkanalen i går: https://www.sbs.com.au/food/article/2022/11/17/how-cook-perfect-french-style-roast-chicken Anonymkode: 78e5d...0a9 PS: Om du vil ha retten litt mer våraktig kan du servere grønne asparges til for de som vil ha. Anonymkode: 78e5d...0a9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #23 Skrevet 19. april 2023 Jeg er en sånn kresen person. Jeg forventer ikke at det lages eget til meg. Spiser det jeg liker og liker jeg ikke, så lar jeg være å spise uten å lage et nummer av det. Anonymkode: 2a838...3bf 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #24 Skrevet 19. april 2023 Tapas? Da er det jo enkelt å ha noen retter med mer krydder/spesielle smaker, og andre som er mer enkle i smaken. Anonymkode: f123d...80d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #25 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er en sånn kresen person. Jeg forventer ikke at det lages eget til meg. Spiser det jeg liker og liker jeg ikke, så lar jeg være å spise uten å lage et nummer av det. Anonymkode: 2a838...3bf Jeg også. Hos meg er det i kombinasjon med en spiseforstyrrelse som sørger for at jeg er såpass kresen. Jeg forventer aldri at verten skal tilpasse seg meg. Blir det servert noe jeg ikke liker spiser jeg godt på forhånd og så spiser jeg det jeg kan spise. Anonymkode: fdc22...ee3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #26 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er en sånn kresen person. Jeg forventer ikke at det lages eget til meg. Spiser det jeg liker og liker jeg ikke, så lar jeg være å spise uten å lage et nummer av det. Anonymkode: 2a838...3bf AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg også. Hos meg er det i kombinasjon med en spiseforstyrrelse som sørger for at jeg er såpass kresen. Jeg forventer aldri at verten skal tilpasse seg meg. Blir det servert noe jeg ikke liker spiser jeg godt på forhånd og så spiser jeg det jeg kan spise. Anonymkode: fdc22...ee3 Er jo veldig edelt av dere. Men nå er jo TS faktisk en så god venninne, som faktisk ønsker å lage noe som også den kresne venninnen vil like Anonymkode: f123d...80d 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #27 Skrevet 19. april 2023 Pizza. Og så kan du dele den/dem opp i en tradisjonell del til henne og noe mer spenstig på resten Anonymkode: 95c13...e9b
Rosa Sløyfe Skrevet 19. april 2023 #28 Skrevet 19. april 2023 taco er da ikke kjedelig det er jo så sykt man kan gjør med det pizza kan man lage mange varianter av men kan også lage tapas hun liker også garantert mer enn si få tingene du nevnte du får spørre henne om hva hun liker for meg høres det ut som det er du som er litt vanskelig her 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå