Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venner av meg og det sosial kretsen som jobb kolleger gjør narr av en jeg er svært interessert i. Vurderer å gå inn i forhold i skjul, men dette er noe han ikke går med på. Jeg vet at det er teit, men jeg vet hva som kommer til å skje. de alle vil kutte kontakt med meg. hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 35ed0...e76

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må vel bare velge da. Skal vi velge for deg? Lag en poll!

Anonymkode: a57a9...a81

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du vil gå inn i skjul så er du vel ikke interessert nok tenker jeg 🤷‍♀️ hvorfor bry seg om hva andre mener? Da er det nok ikke riktig partner for deg. Stakkars fyr🤔

Anonymkode: 474c3...c9a

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Da dropper du de vennene 

Anonymkode: b4545...df3

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg så overskriften og tenke at det var han som ble gjort narr av du hadde omsorg for, men du er altså så selvopptatt at  du helst vil inngå et forhold i skjul så du ikke skal bli rammet av dette? Han fortjener en kjæreste som vil være bekjent av ham, og du bør ta et oppgjør med egne verdier, både hva som er viktig for deg og hvem du omgås,

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Bli sammen med han da så overhører du bare hva de sier det er ditt liv. 🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg så overskriften og tenke at det var han som ble gjort narr av du hadde omsorg for, men du er altså så selvopptatt at  du helst vil inngå et forhold i skjul så du ikke skal bli rammet av dette? Han fortjener en kjæreste som vil være bekjent av ham, og du bør ta et oppgjør med egne verdier, både hva som er viktig for deg og hvem du omgås,

Det kan jo være en reell grunn til at de latterliggjør han. Han kan være en som skryter hemningsløst av ferdigheter han ikke innehar. Han kan være en som mansplainer om tema han kan mindre om enn de han samtaler med. Han kan være rasistisk, kvinnefiendtlig, ufin eller rett og slett bli ansett som et utskudd som tenderer mot eller langt over i det farlige (type «kvinner hører hjemme ved kjøkkenbenken og «min» kvinne skal tuktes av meg versjon av menneskearten..).

En rekke mennesker som på alle måter fortjener å bli latterliggjort blir - latterliggjort. Og å latterliggjøre farlige mennesker (rasister, kvinnehatere etc) er et vanlig grep folk flest bruker med hell for å håndtere at man må ha slike uønskede element i samfunnet.

Anonymkode: 7fc66...92f

• Liker 5
Skrevet

Du kan sikkert få deg en annen ekstrajobb etter skolen hvor de andre barna er hyggeligere, og så blir det nok bedre når dere begynner på vgs og dere blir mer modne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Venner av meg og det sosial kretsen som jobb kolleger gjør narr av en jeg er svært interessert i. Vurderer å gå inn i forhold i skjul, men dette er noe han ikke går med på. Jeg vet at det er teit, men jeg vet hva som kommer til å skje. de alle vil kutte kontakt med meg. hva burde jeg gjøre?

Hvorfor ler de av han? Og hvorfor gidder du å bry deg?

Anonymkode: bf7a7...027

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør de narr av han?

Anonymkode: ea36d...43a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kommer til å miste alle vennene dine hvis du blir sammen med en mann? Da må du faktisk forklare hva som er grunnen til dette - ellers tror jeg dere bare er 12 år eller noe...

AnonymBruker
Skrevet

Ingen fortjener en kjæreste som er flau over seg! Slipp han fri og finn deg en som vennene og kollegaene dine liker.

Anonymkode: 34de8...895

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...