Minnie27 Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Ok, da har jeg kommet til pp6, og vurderer å gå til anskaffelse av eggløsningstester. Hva anbefaler dere som har prøvd? Hva med Donna fruktbarhetstest? Noen som har prøvd det? Fungerer det? Takker så masse for svar!!!!!
Iceglow Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har ikke testet den ut, pga at jeg har ikke behov for den nå, og når jeg vurderte det hadde jeg ikke råd. Skal vel innrømme at jeg spekulerer litt på å kjøpe den som et “leketøy” Men det jeg har hørt flere si er at den gir uklare resultater for mange. Men selvsagt, du kan være en av de det fungerer for. Har du forsøkt andre metoder? Temping, sekret, livmortapp, urinbaserte EL tester osv? De tre førstnevnte er billigere (tett på gratis) og mer brukt.
~Belle~ Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 Jeg kjenner ikke denne Donna fruktbarhetstesten i det hele tatt. Hva går den ut på og hva kan den??? Er den dyr???
Iceglow Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 I enkle trekk er det et mikroskop hvor du kan se utkrystalliseringen av salt i spyttet. Saltmengden endres gjennom syklusen. Det er visstnok svært viktig at testen blir tatt på morgenen, før du drikker, pusser tenner, spiser el. Koster et par 100 kr om jeg ikke husker feil.
~Belle~ Skrevet 3. januar 2006 #5 Skrevet 3. januar 2006 Dette høres veldig komplisert ut spør du meg. Blir vanskelig for meg å få det til hver morgen, jobber skift arbeid. Takk for svar.
Iceglow Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Er ikke mer avansert å bruke enn at du tar en liten dråpe spytt på en glassplate før du pusser tennene. Myser inn i dingsen, og ser hvordan det ser ut. Er noe som kan gjøres mens du likevel er på do el Men om det virker, det aner jeg ikke
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...149020&hl=donna http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...119307&hl=donna
Konemora Skrevet 4. januar 2006 #8 Skrevet 4. januar 2006 Hei! Jeg har forsøkt denne, og klarte ikke å finne ut noe med denne. Vanskelig å se noenting i mikroskopet, og umulig å se om det forandret seg fra dag til dag. Har kastet den! Klem fra Konemora
Minnie27 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2006 Takk for svar! Det hadde sikkert vært interessant å prøvd den, men i.o.m at det koster noen lapper har jeg lagt den ideen på hylla inntil videre... tror jeg skal investere i noen "vanlige" el-tester.... Så får vi ta det derifra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå