AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Jeg brukte store deler som tenåring og ung voksen å ha et veldig frittsvevende liv. Jeg hadde basically mye sex, med hvem jeg ville og jeg koste meg. Gikk aldri mer enn 1 uke før jeg lå med noen, selv da jeg var singel. Likte å flørte, ha flinger, ons, kortvarige forhold og you name it. I mitt tredje seriøse forhold ble jeg uplanlagt gravid etter 6 mnd, og vi måtte gifta oss kjapt pga familien hans er religiøse. Etter graviditet og fødsel så kjenner jeg at jeg har blitt en totalt annen person... har veldig lite sexlyst, synes ikke mannen er like kjekk lengre og innimellom synes jeg også sex er direkte kvalmt. Jeg og mannen har likevel sex ca 2-3 ganger i måneden. Og det er stort sett gode opplevelser. Jeg er fremdeles ung, og jeg merker fortsatt ute i offentligheten at jeg tiltrekker meg menn. Kjenner at det vekker gamle minner, og jeg legger merke til at jeg nyter denne oppmerksomheten. Hadde jeg vært singel så hadde jeg sikkert hatt sex med flere av dem allerede. Og jeg kjenner at tanken på det frister mer og mer... blir tent av å tenke på det. Er mange former for sex jeg savner som det ikke er fysisk mulig å få i nåværende forhold, uten å utdype hvorfor. Jeg savner spenningen, og den gode sexen som kommer av det, rett og slett. Hva gjør jeg? Mannen min vet om fortiden min, og aksepterer den. Men føles ut som bare igår at jeg var singel og fri. Jeg elsker familien min over alt. Men jeg savner å være fri.... klarer jeg la vær å være utro? Er redd det kan skje. Anonymkode: b792e...330 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Hvordan ser du ut? Anonymkode: 4a573...550 1
svartkatt Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Kan dere ikke ha åpent forhold eller begynne med swinging eller hva som helst...? 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 Du høres billig ut. Når du sier at han aksepterer fortiden din så bør du tenke litt på om noen andre ville gjort det. Når du gifter deg pga barnet så gjør du det for feil grunn. Dette er en person du skal ha mye tilfelles med, og ikke bare barn. Hvis ikke kan su slå opp og ligge rundt etterpå Anonymkode: 4a573...550 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 Ok. Du savner å være fri og frank. Jeg dømmer deg ikke som mange andre i tråden her gjør... Da er det jo noen alternativer da: - Du kan avslutte ekteskapet - Du kan spørre mannen om et åpent forhold - Du kan bli værende Men hva tror du dine tanker om ekteskapet ditt vil være om du skulle bli fri og frank igjen? Ville du savna noen deler av ekteskapet? Er det da fremdeles bedre å være fri og frank? Hvilken samværsordning tenker du hadde vært best for barnet (IKKE DEG)? Anonymkode: 0babe...775 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Skrevet 19. april 2023 svartkatt skrev (5 minutter siden): Kan dere ikke ha åpent forhold eller begynne med swinging eller hva som helst...? Støtter dette! Du er hverken ekkel eller hore (for noen kommentarer 🙄). Men jeg er veldig for at folk må få leve det livet som passer dem uten å bli dømt. Vil du ha sex med andre, så ha det, så lenge partner er ok med det. Mange har åpne forhold, og jeg elsker det. Har det ikke selv fordi det ikke passer meg, men jeg elsker når folk gjør det som passer dem ❤️ Anonymkode: c45be...15e 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Skrevet 19. april 2023 Du er hedonist. Folk som deg er årsaken til at familier blir splittet opp. På tide å vokse opp og innse at livet går i perioder. Du kan ikke forvente at dine lyster og behov alltid skal ha presedens og være en prioritet for andre. Alt handler ikke om deg. Anonymkode: 1a789...8a9 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #8 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er hedonist. Folk som deg er årsaken til at familier blir splittet opp. På tide å vokse opp og innse at livet går i perioder. Du kan ikke forvente at dine lyster og behov alltid skal ha presedens og være en prioritet for andre. Alt handler ikke om deg. Anonymkode: 1a789...8a9 Hva er hedonist? Kan du utdype? Anonymkode: b792e...330
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #9 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er hedonist? Kan du utdype? Anonymkode: b792e...330 Hedonismen kan kombineres med etisk egoisme. En etisk egoist mener at en handling er riktig hvis og bare hvis den fører til mest mulig nytte for en selv. snl Anonymkode: 1a789...8a9
Bigote Skrevet 19. april 2023 #11 Skrevet 19. april 2023 (endret) 55 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg elsker familien min over alt. Men jeg savner å være fri.... klarer jeg la vær å være utro? Er redd det kan skje. Er litt usikker på hva du egentlig spør om her. Klarer du å ikke være utro? Du har klart det så langt så om du velger å være det så vil det i bunn og grunn være ditt valg og ditt ansvar. Spesielt nå som du er klar over å at du har en dragning mot dette og enkelt burde kunne manøvrere deg vekk fra situasjonene som kan gjøre at du glipper. Ellers er det ikke noe galt å savne å være fri, og det er heller ikke noe galt i å gå i fra et forhold som ikke er tilfedrstillende. Vi lever tross alt bare en gang. Med utroskap risikerer du å ødelegge for barnet ved å ødelegge relasjonen du har til barnefar. Er det dette du ønsker? Endret 19. april 2023 av Bigote 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #12 Skrevet 19. april 2023 Det å være utro er et valg. Ja vi mennesker har seksualdrifter og kan bli tiltrukket av andre, men man har alltid et valg og man kan ikke alltid høre på følelsene sine. Det er ikke sånn at "Ja men jeg bare måtte være utro! Behovene mine ble ikke stilt!" Man velger! Hvis man alltid hører på følelsene sine hadde man aldri klart å holde på en partner, man hadde såra alle man var glad i og man hadde definitivt ikke blitt lykkelig av dette for man blir egoistisk og alene. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. Det er vanlig at når man er sammen over lengre tid at sexlysten går opp og ned. Det å være sammen og være glad i hverandre er noe man må velge hver dag. Det er ikke noe som kommer av seg selv, slik det gjør når man er nyforelska. Sexlysten kan komme tilbake igjen for fullt den, hvis du jobber litt for det! Hold ut! Er han en god og snill mann, så hold deg til han! Det er ikke sikkert du finner noen andre som han, eller bedre! Heller fantaser litt, les erotiske noveller, fantaser og bruk leketøy det kan slukke den verste tørsten. For jeg tror virkelig ikke du blir lykkeligere av å være utro. Ditt valg! Velg klokt og tenk nøye gjennom alt! Det er mye som står på spill! Anonymkode: 954fd...528 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #13 Skrevet 19. april 2023 Uff, livet er ikke lett å leve når man er redd for å snuble og falle på en penis så den går inn i vaginaen.. Heldigvis får vi si så har de fleste kvinner ikke problemer med balansen så de snubler ikke så ofte. Anonymkode: c8d99...d95 1
Elaine Marley Skrevet 19. april 2023 #14 Skrevet 19. april 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
Cuckold Skrevet 19. april 2023 #15 Skrevet 19. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg brukte store deler som tenåring og ung voksen å ha et veldig frittsvevende liv. Jeg hadde basically mye sex, med hvem jeg ville og jeg koste meg. Gikk aldri mer enn 1 uke før jeg lå med noen, selv da jeg var singel. Likte å flørte, ha flinger, ons, kortvarige forhold og you name it. I mitt tredje seriøse forhold ble jeg uplanlagt gravid etter 6 mnd, og vi måtte gifta oss kjapt pga familien hans er religiøse. Etter graviditet og fødsel så kjenner jeg at jeg har blitt en totalt annen person... har veldig lite sexlyst, synes ikke mannen er like kjekk lengre og innimellom synes jeg også sex er direkte kvalmt. Jeg og mannen har likevel sex ca 2-3 ganger i måneden. Og det er stort sett gode opplevelser. Jeg er fremdeles ung, og jeg merker fortsatt ute i offentligheten at jeg tiltrekker meg menn. Kjenner at det vekker gamle minner, og jeg legger merke til at jeg nyter denne oppmerksomheten. Hadde jeg vært singel så hadde jeg sikkert hatt sex med flere av dem allerede. Og jeg kjenner at tanken på det frister mer og mer... blir tent av å tenke på det. Er mange former for sex jeg savner som det ikke er fysisk mulig å få i nåværende forhold, uten å utdype hvorfor. Jeg savner spenningen, og den gode sexen som kommer av det, rett og slett. Hva gjør jeg? Mannen min vet om fortiden min, og aksepterer den. Men føles ut som bare igår at jeg var singel og fri. Jeg elsker familien min over alt. Men jeg savner å være fri.... klarer jeg la vær å være utro? Er redd det kan skje. Anonymkode: b792e...330 Husk at det faktisk finnes en del menn som tenner på halvåpne forhold. Hva med å sjekke ut hvordan han reagerer seksuelt på cuckold-settingen som fantasi? F.eks ved å fortelle ham at du tenner på en video eller novelle med cuckold-tema? Du kan selvsagt også som andre nevner foreslå et gjensidig åpent forhold eller et forhold der dere som par har sex med andre par, partnerbytte. Det er flere muligheter. Utroskap, å gå bak din manns rygg er det ekleste alternativet, tror jeg ville prøvd de andre hvis jeg var deg. Det er jo ingen selvfølge at han du elsker og trives med i hverdagen skal være den mannen som bringer deg til de aller største høyder seksuelt, ulike menn kan fylle ulike roller. 1 1
Maya39 Skrevet 19. april 2023 #16 Skrevet 19. april 2023 Det virker litt som du ble presset litt inn i et ekteskap fordi familien hans var religiøs. Selv om jeg aldri har følt den delen der du lengter etter åpent forhold. Så har jeg vært der at jeg ble fort uplanlagt gravid, og merket allerde når vi fikk dette barnet at mine følelser for han var vennskapelige. Og det gjorde noe med forholdet vårt. Vi var gode venner i et forhold med barn. Begge merket det nok, men så var det det og bryte opp et forhold med barn. Vi holdt sammens i nesten 8 år, men på slutten var det nærmest som jeg skulle hatt samleie med min egen bror, det bød meg i mot. Men tenker du bør ta et valg her. Tenker det er viktig at du er ærlig om tankene dine til partneren din, ja det kan være hardt og vanskelig. Men noen ganger må vi ta dem vanskelige samtalene. Dere kan gå i terapi, prøve og se om dere kan vekke en flamme her. Gjorde det med x min jeg også vi prøvde det meste før vi valgte og avslutte det. Ellers godtar han et åpent forhold. Men hva med swingers?? Da må dere være enig om at begge får lov. Vært borti en som elsket swingers men kun hun fikk lov og ha sex med andre, ikke mannen. Ellers må dere finne ut av om dette forholdet er liv laget. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå