AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Noen som blir mer hissig og irritert her inne? Anonymkode: b20a3...669
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Av å diskutere når man har mensen? Eller pms? Anonymkode: d1e39...22a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Av å diskutere når man har mensen? Eller pms? Anonymkode: d1e39...22a Ja, pms, noen får det når de har mensen. Jeg blir mer hissig merker jeg Anonymkode: b20a3...669
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 Jeg har vokst opp med mye misbruk. Da jeg var ung, og bodde med familien, overriperne, reagerte jeg kraftigere ved PMS. Nå er jeg voksen, har tatt avstand fra min dysfunksjonelle familie, og er ikke like plaget av PMS, fordi jeg har etablert et miljø rundt meg, som er normalt støttende og som fungerer. Takk Gud for PMS. Det var en tid da jeg virkelig trengte den. ALT som befinner seg under solen, er der for en grunn. Den som har ører, hør! Anonymkode: babd8...dfc
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 Nei jeg diskuterer uansett. Om jeg skulle være mer irritert pga pms så er jo de følelsene reelle der og da og like viktige i mine øyne. Anonymkode: 89b2f...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Skrevet 19. april 2023 Dersom noen skulle føle seg berettiget til å krangle på når jeg hadde mensen så ville jeg nok blitt litt amper, ja. Det er ikke noe en tar feil av, og deg føler absolutt at dersom «jeg har mensen» blir møtt med «har du det nå? Er du helt sikker på at du ikke tar feil?» så ville en skarp irettesettelse være eneste riktige respons. Om jeg velger å ikke forholde meg sivilisert også når jeg har mensen? Nei. Jeg er ikke et dyr, prisgitt sine instinkter. Jeg er et menneske, i full og absolutt kontroll over mine følelser, handlinger og ord. Anonymkode: 2110a...48f
visp Skrevet 19. april 2023 #7 Skrevet 19. april 2023 Nei, jeg vet at jeg oppfatter ting annerledes før og under, så har i flere år hatt en regel for meg selv at jeg venter til det er ferdig med å ta tak i noe med et annet menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå