AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Del Skrevet 19. april 2023 Hva synes dere om Ariana Grande's parfymer? Synes dere de lukter godt? Varer de lenge på hud/klær? Har spesielt lyst til å prøve Cloud, Ari, R.E.M og Thank U, Next. Anonymkode: 8381c...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april 2023 #2 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva synes dere om Ariana Grande's parfymer? Synes dere de lukter godt? Varer de lenge på hud/klær? Har spesielt lyst til å prøve Cloud, Ari, R.E.M og Thank U, Next. Anonymkode: 8381c...ff6 Jeg syns de er søte og gode,de jeg har luktet på. Noen er faktisk litt kvalmende for min nese,med litt for mye vanilje duft. Men lukter hele dagen,ja🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. april 2023 #3 Del Skrevet 20. april 2023 Jeg elsker Ariana Grandes parfymer, spesielt Cloud, den er min favoritt og varer hele dagen. Har også Ari, Moonlight, R.E.M., Sweet Like Candy og Thank U Next 2.0. Den originale Thank U Next har jeg ikke luktet på, men har hørt at lukten minner om sylteagurk, så da styrer jeg langt unna 😂 Den nye Thank U Next 2.0, derimot lukter veldig godt. Jeg har aldri hørt en eneste hel låt av dama (langt fra min musikk), men parfymene hennes er helt fantastiske! 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå