Mountain Man Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Ny hverdag etter at Kona lot en arbeidskolega flørte å beføle henne på låret under felles ressturant besøk i helga. Det var mildt sagt en opplevelse som gjorde meg både kåt og forsterket min submissive stilling i forholdet. Merker hun har kneppet opp nivået i sin dominante holdning og jeg bare elsker den atituden! She wear the pants and I love it!!! 🥰 I dag satte hun foten ned når jeg foreslo pengebruk til sommeren. Hun har andre planer for våre extra penger. Det er jeg som bestemmer så du må bare ta deg sammen å innfinne deg med din nye hverdag var svaret jeg fikk når jeg foreslo å sette av penger til en bestemt ting. Føler meg så taknemlig over at hun omfavner sin autoritet så naturlig. Så er det bare for meg å bøye meg som seg hør og bør for en submissive ektemann. I love my Wife! ❤ 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Kult for dere 😀❤️ Kjenner igjen behovet. Jeg er kvinne og ønsker at min mann skal være mer som din kone. Men fordi han er så forsiktig og krever så lite, så må jeg bestemme, og da blir jeg som din kone 😅 Anonymkode: 292cc...6c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå