Gå til innhold

27 år og bare i kortvarige forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle forhold er bre kortvarige, begynner å lure om jeg noen gang kommer i en lang en, her er historikken min:

18 år - 4 måneder

20 år - 3 måneder

22 - 1 år

23 - 3 år

26 - singel

27 (idag) - singel

orker nesten ikke gå inn i forhold med all den investeringer for å så sitte igjen for ingenting. føler menn blir sammen med meg fordi ingen andre vil ha dem også når de finner noen andre så bare går dem på dagen. alle endte opp raskt inn i et nytt forhold etter bruddet. Vet at dere som er litt eldre kommer til å si at jeg r ung, men vi som er så unge vet hva ordet ung virkelig betyr. shit så kjipt situasjon jeg er i altså. blir jo bare eldre

Anonymkode: 48ded...5db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

samma her. Særlig rundt 25 år alderen begynner menn å se på noen par år yngre. Kunne date helt enkelt menn som var like gamle som meg helt rundt 23 år alderen så prøvde det seg bare eldre menn 26+. var i forhold helt fra 20-23. Men de 23 åringene datet de på 20.

Eldre damer som sier at vi ikke har noe bekymringer. ja kanskje sammenlignet med de på 50-60, men vi har da ingen sjans mot ei heit tøs på 19.

Anonymkode: de9e0...457

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men vi har da ingen sjans mot ei heit tøs på 19.

lol

Anonymkode: afb43...c99

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sitt lengste forhold var 8 mnd, før han fant meg. Bare korte forhold her og der gjennom 20-årene. Når han var 29 ble vi sammen, i dag er vi gift og har det veldig bra sammen. Han sier han er glad han ikke ga opp, og ventet på den rette.

Anonymkode: 4b33e...4a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mannen min sitt lengste forhold var 8 mnd, før han fant meg. Bare korte forhold her og der gjennom 20-årene. Når han var 29 ble vi sammen, i dag er vi gift og har det veldig bra sammen. Han sier han er glad han ikke ga opp, og ventet på den rette.

Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

3 år er da ikke et kortvarig forhold.

Anonymkode: 9305d...3ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Ett år yngre enn han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen forhold som var mer enn 2 år før jeg fant mannen i mitt liv. Da var jeg 39.

Anonymkode: e512f...1e1

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva du klager på.

Du har vært i forhold. Det finnes så mange mennesker som aldri kommer så langt. De kommer til at de er forelsket, men at den ikke er gjensidig. 

Det er vondt det. Være 30 år og aldri ha hatt noen som ville være kjæresten din. 

Anonymkode: c4038...b04

Skrevet

Typen hadde null langvarige forhold før meg og jeg ble hakk nummer 50+ på den sengestolpen. Nå har det gått 4 år og han er flott, blir mange år til på oss. 

Men tror det er sunt å se litt på seg selv og bli bevisst på egne mønster, for du er fellenemneren her, ikke guttene. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller ingen langvarige forhold, før jeg ble sammen med samboeren min, jeg var da 26 år gammel. Det er 10,5 år siden nå, vi bor sammen, har ett barn og er forlovet.

Hadde som deg kun korte forhold, datet folk på egen alder og til og med litt yngre, det funket aldri, han jeg er sammen med nå er et par år eldre enn meg. Var litt modnere enn de andre jeg datet, og jeg tror det er derfor det klikket så godt - samme fremtidsmål.

Anonymkode: 6b712...2e3

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt det der 

Anonymkode: eae0d...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...