AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Del Skrevet 19. april 2023 Har du noen tips til gode renseshampoer? Gjerne en som ikke er for hard mot hodebunnen. Anonymkode: 072d7...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Del Skrevet 19. april 2023 Bumble and Bumble Sunday shampoo. Anonymkode: a1416...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Del Skrevet 19. april 2023 Min absolutte favoritt ❤ Dufter svakt av sitrus. Kan kjøpes hos Lyko, Blivakker og Kicks. Lønner seg å følge med på prisen, for jeg kjøpte den for bare 89,- for noen måneder siden. Anonymkode: 7964d...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 21. april 2023 #4 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg liker faktisk denne veldig godt, bare vær obs på at hvis du har washout farge i håret så fjerner den mye av fargen, hvilket var grunnen til at jeg kjøpte den, men så var den faktisk ganske god ellers også 🙂 jeg har bare striper i håret og ellers ingen farge så for min del er ikke det noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå