AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #21 Skrevet 29. juni 2024 Klart det er innenfor å sende en dm. Lykke til, ts😊 Anonymkode: 6f522...07b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #22 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gammel tråd, men TS her! han så aldri meldingen og svarte da heller aldri. Jeg tenker fortsatt på han, så synes det er litt dumt. Jeg har nå angret meldingen, men kan jeg sende en ny? Nå har det kommet en ny oppdatering på DM der man må «invitere»? Hvordan fungerer det? Er løpet kjørt? TS Anonymkode: 13db7...ec4 Creepy woman Anonymkode: 7d385...ade 1
Sirah Skrevet 29. juni 2024 #23 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gammel tråd, men TS her! han så aldri meldingen og svarte da heller aldri. Jeg tenker fortsatt på han, så synes det er litt dumt. Jeg har nå angret meldingen, men kan jeg sende en ny? Nå har det kommet en ny oppdatering på DM der man må «invitere»? Hvordan fungerer det? Er løpet kjørt? TS Anonymkode: 13db7...ec4 Er han aktiv på storyes? Hva med å respondere på en story han legger ut? Om han legger ut bilder av…………. Av en strand (fordi det var det første og beste jeg kom på) så spør du: Der var det skikkelig fint, hvor er dette? Det er en veldig uskyldig melding og motta og ufarlig å svare på. Så kan du heller bygge på derfra? Jeg syntes kanskje den opprinnelige meldingen din ble hakket for direkte?
Martelè Skrevet 29. juni 2024 #24 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Creepy woman Anonymkode: 7d385...ade Enig. Ikke passende i det hele tatt, spør du meg. Dessuten skulle en tro at kjendiser får nokk forstyrrelser i hverdagen fra før. Behøver ikke gjøre det verre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå