Gå til innhold

Hovne, vonde legger med åreknuter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har operert og anbefaler det? Det er ikke små åreknuter som kun er et kosmetisk problem, men mer utvidete vener. I tillegg hovne ben som er trykkømme og blir fulle av væske i løpet av dagen. 

Anonymkode: 2450f...19c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt legen og spør. Jeg har selv ganske store åreknuter og får litt væskeansamling på varme dager, men min lege mener det ikke er nok for å få det dekket av staten. Men tror min lege er sær, vet andre som har fått operasjon dekket med mye mindre plager enn jeg har. 

Anonymkode: 1579c...33d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kontakt legen og spør. Jeg har selv ganske store åreknuter og får litt væskeansamling på varme dager, men min lege mener det ikke er nok for å få det dekket av staten. Men tror min lege er sær, vet andre som har fått operasjon dekket med mye mindre plager enn jeg har. 

Anonymkode: 1579c...33d

Jeg har vært hos lege. Får det ikke dekket, det jeg lurer på er hva andres erfaringer med operasjon er. Om det er verdt prisen, om det blir mye bedre og om det eventuelt kommer tilbake igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så få som sliter med dette? Trodde det var kjempevanlig jeg! 🙄

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en i familien som bor i england som fikk operert der og dekket av helseforsikring.

Hvis man har en god helseforsikring kan jo det være veien og gå her i norge hvis det går.

Anonymkode: 9eae9...0b7

AnonymBruker
Skrevet

Ville først prøvd å gå ned i vekt og se om det hjelper . Såfremt du ikke allerede er undervektig da.

Anonymkode: 84cbd...b3f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hovne ben før og gikk til legen og fikk vanndrivende medisin og med kombinasjonen medisin og jevnlige turer så forsvant det. Kan jo være det trengs operasjon i ditt tilfelle ref åreknuter/væske men det bør du gå til legen for å sjekke ut først.

Anonymkode: 9eae9...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...