AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Når du ser deg i speilet i undertøy eller naken, blir du opphisset av deg selv og synes at kroppen din er sexy? Anonymkode: 32340...45e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Nei, aldri blitt. Tenner ikke på tjukke damer. Anonymkode: da654...bc8 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Jeg blir kåt av meg selv men kun av kroppsdeler som er like flotte og struttende som for 30 år siden, og ikke hele kroppen+ansiktet slik som når jeg var yngre. Ts Anonymkode: 32340...45e 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du ser deg i speilet i undertøy eller naken, blir du opphisset av deg selv og synes at kroppen din er sexy? Anonymkode: 32340...45e Nei. Men nå blir jeg ikke kåt utelukkende av å se en naken kropp uansett hvem det er. Da jeg var 15 år kunne jeg runke til Ellos-katalogen. Nå skal det litt mer til. Anonymkode: 70bbc...66d 2
Frkego Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 Nei, ikke bare av å se meg selv naken i speilet. Derimot kan det være pirrende å sitte foran speilet når jeg beføler meg selv og onanerer. Det gir litt ekstra å se dildoen gli inn fra den vinkelen f.eks. Se brystene mine disse i speilet mens jeg rir dildo (eller kuk for den saks skyld) eller se pulseringene under orgasme. Så ja, kan bli kåt av å se meg selv, men ikke for at jeg er tiltrekt av meg selv 😅 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Skrevet 19. april 2023 Nei. Er ikke lesbisk Anonymkode: 37670...053 3
svartkatt Skrevet 19. april 2023 #8 Skrevet 19. april 2023 Nei, men kan bli kåt av mine egne stønn. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #9 Skrevet 19. april 2023 Frkego skrev (7 minutter siden): Nei, ikke bare av å se meg selv naken i speilet. Derimot kan det være pirrende å sitte foran speilet når jeg beføler meg selv og onanerer. Det gir litt ekstra å se dildoen gli inn fra den vinkelen f.eks. Se brystene mine disse i speilet mens jeg rir dildo (eller kuk for den saks skyld) eller se pulseringene under orgasme. Så ja, kan bli kåt av å se meg selv, men ikke for at jeg er tiltrekt av meg selv 😅 Noe sånt, kan digge å filme at typen sklir pikken inn i meg, og digge hvordan leppene mine holder rundt den osv 😅 Anonymkode: e98a0...689 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #10 Skrevet 19. april 2023 Frkego skrev (2 timer siden): Nei, ikke bare av å se meg selv naken i speilet. Derimot kan det være pirrende å sitte foran speilet når jeg beføler meg selv og onanerer. Det gir litt ekstra å se dildoen gli inn fra den vinkelen f.eks. Se brystene mine disse i speilet mens jeg rir dildo (eller kuk for den saks skyld) eller se pulseringene under orgasme. Så ja, kan bli kåt av å se meg selv, men ikke for at jeg er tiltrekt av meg selv 😅 Blir det en omgang til på deg, når du ser deg selv og sammentrekningene når det går for deg?😉 Anonymkode: 8603e...898
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #11 Skrevet 19. april 2023 Ja noen ganger Anonymkode: 46b51...dd5
Gjest DreamWorks Skrevet 19. april 2023 #12 Skrevet 19. april 2023 På sett og vis. Kan bli kåt av å se meg selv i speilet ja, men ikke fordi jeg syntes jeg er så sexy, mer fordi om jeg først ser meg naken i speilet så er det en grunn. Da tenker jeg tenker på hvem jeg skal få vise meg frem til, at kjæresten min skal se på meg, tenker på hvilke deler av kroppen min han vil se og hva han ønsker å gjøre med meg, bruke meg til. Så ja, kan bli kåt av å se meg selv i speilet men ikke pga utseende av egen kropp bare på grunn av tanker om hva kroppen skal brukes til.
Gjest Warrior Skrevet 19. april 2023 #13 Skrevet 19. april 2023 Helt ærlig, ja. Synes jeg ser sexy ut. Trent, flott og fornøyd. Blir litt kåt av det ja😅Kunne godt tenkt meg å ha sex med en klone/robot av meg selv.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #14 Skrevet 19. april 2023 Nei. For det første, har jeg mannepupper. For det andre har jeg ølmage. For det tredje, er jeg heteroseksuell. Å se speilbildet av en gravid mann med pupper og en død orm mellom bena sørger for at jeg forblir slapp. Anonymkode: 3775e...dd3 1
Christel A Skrevet 19. april 2023 #15 Skrevet 19. april 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Når du ser deg i speilet i undertøy eller naken, blir du opphisset av deg selv og synes at kroppen din er sexy? Anonymkode: 32340...45e Absolutt, når jeg poserer foran speilet, gradvis stripper og onanerer. Dette på tross av at jeg ser ganske annerledes ut nå enn da jeg var 20. Synes vel egentlig ikke er at jeg er så innmari sexy. Kanskje bare jeg som tenner på meg😉 3
Bamseklemmer Skrevet 20. april 2023 #16 Skrevet 20. april 2023 Samme her.. ikke kåt av egen kropp, men stolt🙈 Speil er ikke så dumt, men når jeg kommer.. ser jeg ganske så forvridd og salig ut.. Orgasme ansikt eller sammentrekninger, er så mye hærligere å se på andre. Men jeg liker å se mitt eget ansikt og den lange spruten gjør meg stolt .. 90% av det som gjør meg kåt er lyden🤐
Kroppogmann Skrevet 20. april 2023 #17 Skrevet 20. april 2023 Ja, spesielt når jeg filmer meg selv runker til jeg spruter! Når jeg da ser på det senere tenner det meg veldig!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #19 Skrevet 20. april 2023 Det hender at jeg ikler meg selv stayups eller strømper med holder, under "vanlige" jobbklær. Av en eller annen grunn gir det meg selvtillit, og jeg skal i møter jeg gruer meg til eller annet. Gir meg en digg følelse, som også kan ligne en kåthetsfølelse, og det har også hendt at jeg har kost med meg selv når jeg kommer hjem eller til hotellrommet. Anonymkode: c8d73...727 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #20 Skrevet 20. april 2023 Da har man skikkelig med Narsissistiske tendenser. Anonymkode: 92d50...df0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå