flusa Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Hva er din absolutte favoritt~ lipgloss, som gir masse fukt?? Og selvfølgelig glans😁 Fint om den ikke klistrer sånn altfor mye heller🙈
Sally-Go-Round Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Dior Addict Maximizer 👍 Det er vel den eneste jeg ville kjøpt igjen etter å ha prøvd mange! 1
flusa Skrevet 19. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2023 Sally-Go-Round skrev (41 minutter siden): Dior Addict Maximizer 👍 Det er vel den eneste jeg ville kjøpt igjen etter å ha prøvd mange! Føler du at den gir nok fukt,altså? Har flere leppeprodukter fra dior. Lip oil syns jeg tørker ut leppenr. Derimot elsker,elsker jeg lebestiftene!
Callista Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 Sally-Go-Round skrev (45 minutter siden): Dior Addict Maximizer 👍 Det er vel den eneste jeg ville kjøpt igjen etter å ha prøvd mange! Det er min favoritt også! Synes den gir mye fukt og glans. 1
Sally-Go-Round Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 flusa skrev (54 minutter siden): Føler du at den gir nok fukt,altså? Har flere leppeprodukter fra dior. Lip oil syns jeg tørker ut leppenr. Derimot elsker,elsker jeg lebestiftene! Ja, jeg føler det 😊 Ellers kom jeg Clarins sin Instant Light Natural Lip Perfector. Lenge siden sist jeg hadde en, men den også funket. Prøvd den? 1
flusa Skrevet 20. april 2023 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2023 Sally-Go-Round skrev (10 timer siden): Ja, jeg føler det 😊 Ellers kom jeg Clarins sin Instant Light Natural Lip Perfector. Lenge siden sist jeg hadde en, men den også funket. Prøvd den? Jaa,den har jeg i to farger❤️ Elsker den!
Sally-Go-Round Skrevet 19. mai 2023 #7 Skrevet 19. mai 2023 Drar opp denne igjen. Har noen prøvd denne fra Fenty?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #8 Skrevet 19. mai 2023 Sally-Go-Round skrev (23 minutter siden): Drar opp denne igjen. Har noen prøvd denne fra Fenty? Ja, den gir ikke noe særlig fukt. Men er veldig fin. Anonymkode: 68165...1ee
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #9 Skrevet 19. mai 2023 Tips fra meg er å ikke forsøke å kombinere. Hver kveld tørker jeg leppene lett med frotê handkle, og smører på Laneige lip mask, eller sinsai lip treatment. Sover med det, da er det pleiende hele natta. Våkner med myke lepper, og kan bruke favorittprodukter uten å tenke fukt. Anonymkode: 68165...1ee 1
flusa Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tips fra meg er å ikke forsøke å kombinere. Hver kveld tørker jeg leppene lett med frotê handkle, og smører på Laneige lip mask, eller sinsai lip treatment. Sover med det, da er det pleiende hele natta. Våkner med myke lepper, og kan bruke favorittprodukter uten å tenke fukt. Anonymkode: 68165...1ee Takk for tips! Jeg har nesten brukt opp en krukke med Laneige lip sleep mask,meen leppene mine er ikke så glad i den..🙄føler at den tørker leppene mere ut,enn at den gir fukt. (Jeg har vanskelige lepper..) Sensai lip treatment har jeg alltid hatt lyst til å teste,den skal visst være veldig god😍 1
flusa Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2023 Sally-Go-Round skrev (13 timer siden): Drar opp denne igjen. Har noen prøvd denne fra Fenty? Jeg har den vanlige glossen, syns den er god. Meeen igjen, leppene mine er vanskelige og liker ikke den godt nok.. Føler leppene blir mere tørre,og må påføre hele tiden.. (Likte den godt i begynnelsen,og den ga masse fukt! Den reparerte småsår i leppene, men nå som den er halvtom, virker den ikke lenger like godt,syns jeg..) 1
flusa Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2023 Sally-Go-Round skrev (13 timer siden): Drar opp denne igjen. Har noen prøvd denne fra Fenty? Men den er veldig fin,og gir masse deilig glans og glitter som sitter LENGE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå