Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis du har, så går jeg ut fra at melkekjertlene blir ødelagt. Gir det noen bivirkninger, kanskje noe hormonellt ?
Er du fornøyd ?  Er det noe du skulle ønske du visste på forhånd ?

Anonymkode: 42358...d4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har redusert det ene brystet. Om melkekjertlene mine fungerer aner jeg ikke. Kirurgen påsto at det skulle gå greit, da de fjerner fett hovedsakelig. 
Jeg har dog en litt halvdød nippel etter denne også ble redusert, ganske følelsesløs og sjeldent stiv. Kan bli et problem om en har planer om amming og barn

Veldig fornøyd, og hadde glatt gjort det igjen. (Til tross for slapp nippel) Kroppsbilde og livskvaliteten min ble mye bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har gjort det. Fikk desverre ikke til å amme da jeg fikk barn, ellers ingen bivirkninger. Hadde så absolutt gjort det igjen! 

Anonymkode: 09eda...4a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mistet følelse , brystene ble ikke pene, men nå kan jeg jogge

Anonymkode: 3f38d...4bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene 🙂  Jeg har virkelig store bryster, 36 cm fra kragebein til nippel. Er mye plaget med smerter i nakke, skuldre og rygg, har fått beskjed om at jeg får dekket reduksjon . Jeg gleder meg veldig , samtidig som jeg gruer meg . Jeg vet ingenting om kirurgen og om han er flink, jeg er redd for "fantomsmerter" og eventuelt andre bivirkninger.
Jeg vet hva jeg har , men ikke hva jeg får.  Det går nok helst bra, men er litt overrasket over at jeg bekymrer meg nå, når jeg har ønsket dette i flere år .

Anonymkode: 42358...d4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok reduksjon for flere år siden, og har aldri angret! Jeg har delammet tre barn, måtte gi tillegg ved siden av. Ellers ingen bivirkninger. Gled deg😊

Anonymkode: 4463b...335

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har.

Fantasrisk! Kjente ingenting i bryatvortene det første året, men nå begynner den å komme. Masse å velge i i klær!

Anonymkode: 6516b...da2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...