AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Hender det at dere blir irriterte på venner som sender hundre snapper i løpet av en dag? Kanskje litt overdrevet da, men jeg har ei venninne som sender nesten daglige snapper fra treningene sine. Samme positur hver gang og opplysninger om hvor lenge hun har trent denne gangen. Jeg svarer sånn innimellom, men hun sender en del andre snapper også, og jeg rekker ikke å svare på alle. Og selv om jeg ikke er stolt over det, kan jeg føle på en litt gryende irritasjon over det hun sender. Hun har et roligere liv enn meg jobbmessig og familiemessig, men jeg får allikevel dårlig samvittighet fordi jeg aldri rekker å trene så mye som henne. Og så tar jeg meg i å lure på hva jeg egentlig skal med alle disse snappene som egentlig er helt like….Føler meg ganske stygg som føler på dette…Noen flere som har det sånn? Tenker ikke å gjøre noe med det altså…Hun får bare fortsette å senere hvis det gir henne glede, så får jeg heller bare håndtere det. Finnes verre problemer enn det, men bare artig å høre om det er gjenkjennbart for andre. Anonymkode: 0013a...aab 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Kjenner til det.. sa at jeg tok en pause fra snap, slettet snap en periode og åpnet kontoen igjen. Men hadde da slettet dem jeg ikke ønsket å ha der mer. Treningsnarkomanen var borte 🤭 Det er en «mute» funksjon på snap. Du kan slå av varsler fra vedkommende. Men det hjelper lite når dem begynner å «etterspør» hvorfor du har blitt stille. Enkelte er bare for intense.. Det blir for mye. Kanskje lurest å bare si det som det er? At det blir litt mye? Må jo vær lov. Anonymkode: bb4d2...a66 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (På 19.4.2023 den 16.47): Kjenner til det.. sa at jeg tok en pause fra snap, slettet snap en periode og åpnet kontoen igjen. Men hadde da slettet dem jeg ikke ønsket å ha der mer. Treningsnarkomanen var borte 🤭 Det er en «mute» funksjon på snap. Du kan slå av varsler fra vedkommende. Men det hjelper lite når dem begynner å «etterspør» hvorfor du har blitt stille. Enkelte er bare for intense.. Det blir for mye. Kanskje lurest å bare si det som det er? At det blir litt mye? Må jo vær lov. Anonymkode: bb4d2...a66 Jeg gjorde noe lignende og sover godt om natten. Anonymkode: b00ed...fe8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #5 Skrevet 20. april 2023 Skjønner hva du mener, ts. Jeg har også venner (venner fra langt tilbake eller bekjente), som sender snapper daglig, enten av den vanlige gåturen med hunden, bilder av samme hund på samme sted hver dag i flere år.. eller fine naturbilder av andre. Greia er at jeg syns snapper i seg selv er helt greit, hvis man har god kontakt ellers også, og snakker sammen/møtes jevnlig. Da blir snappene en slags bisetning til all annen kontakt man har. Men når disse daglige snappene er eneste kontakt man har i årevis, og snappene sendes bare av den ene, så blir det helt rart. Jeg pleide svare kort hver gang, «så fint», «så kjekt», «kos deg» osv, men hva er poenget? Jeg har blitt drittlei.. Men om disse personene hadde skrevet personlig til meg, spurt hvordan det går, eller bare hatt en skriftlig samtale iblant, så hadde jeg satt pris på det. Men daglige bilder som eneste kommunikasjonsform er veldig merkelig.. Anonymkode: 7dc2b...f2f 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 Hvorfor svarer dere på disse hundre snappene da? Folk sender jo disse snappene ut til "alle" på vennelisten sin. De forventer vel ikke svar fra alle dem hver gang de sender bilde av en hund eller blomst til 100 venner? Sjelden jeg kommenterer på snapper. Jeg antar at det kun er personlig til meg om de sender SMS eller messenger. Anonymkode: 207fc...6d8 2
svartkatt Skrevet 22. april 2023 #7 Skrevet 22. april 2023 Slett hu hvis du ikke greier overse snappene.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 Ja. Har også ei som sender snap av det meste i løpet av dagen. Alt fra ungene til shopping av matvarer. Tror hun er ensom (det virker som om hun kun er på jobb eller hjemme med barna). Jeg har skrudd av varslene på snappene fra henne og svarer sporadisk (før svarte jeg på alt, men det har jeg ikke tid og lyst til). Vi bor langt unna hverandre, men ellers skulle jeg gjerne heller møttes i virkeligheten. Kanskje hun bare har bruk for en venn. Anonymkode: 1ab61...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 Derfor har jeg ikke snap. Anonymkode: 087ca...8ca 1
FrkSolsikke Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 Jeg svarer ikke folk på Snap de sender, hvis det ikke er noe spesielt, jeg bare ser snapen og tar den som informasjon. 😁 Det er ikke alle Stories jeg gidder å åpne heller, fordi jeg vet hva «de faste» legger ut av de vanlige bildene sine fra treningen, gå-turen eller middagen. 😆😆 De fleste som snapper så mye av alt, trenger bekreftelse fra andre/eller er ensomme, så jeg lar meg ikke irritere av dem, de får holde på med sitt. 😜 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #11 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 19.4.2023 den 14.23): Hender det at dere blir irriterte på venner som sender hundre snapper i løpet av en dag? Kanskje litt overdrevet da, men jeg har ei venninne som sender nesten daglige snapper fra treningene sine. Samme positur hver gang og opplysninger om hvor lenge hun har trent denne gangen. Jeg svarer sånn innimellom, men hun sender en del andre snapper også, og jeg rekker ikke å svare på alle. Og selv om jeg ikke er stolt over det, kan jeg føle på en litt gryende irritasjon over det hun sender. Hun har et roligere liv enn meg jobbmessig og familiemessig, men jeg får allikevel dårlig samvittighet fordi jeg aldri rekker å trene så mye som henne. Og så tar jeg meg i å lure på hva jeg egentlig skal med alle disse snappene som egentlig er helt like….Føler meg ganske stygg som føler på dette…Noen flere som har det sånn? Tenker ikke å gjøre noe med det altså…Hun får bare fortsette å senere hvis det gir henne glede, så får jeg heller bare håndtere det. Finnes verre problemer enn det, men bare artig å høre om det er gjenkjennbart for andre. Anonymkode: 0013a...aab Min venninne har ikke snap, men sender 5-10 sånne reels videoer på messenger hver dag 🤣 Anonymkode: 45f02...3e0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #12 Skrevet 23. april 2023 Er det forventet av man skal svare på alle snaper da? Tenker at folk sender ut til mange og ikke forventer svar nødvendigvis? Anonymkode: 3ed3b...fff 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #13 Skrevet 23. april 2023 Behøver ikke svare på snap 😅 Anonymkode: 5e89f...d91
Tuppeluri Skrevet 23. april 2023 #14 Skrevet 23. april 2023 Eneste snappene jeg irriterer meg over daglig er alle de som sender "God morgen, ha en fin dag", og "God natt". Har 3 venner som gjør dette, hver dag. Det er de eneste snappene jeg får i løp av dagen av disse 3, og jeg svarer ALDRI på dette. Har en venninne som gjør det samme, men vi pleier å snappe generelt med hverandre å ha kontakt utenom også, utenom disse god morgen og natta snappene, så da syns jeg det er greit. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #15 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er det forventet av man skal svare på alle snaper da? Tenker at folk sender ut til mange og ikke forventer svar nødvendigvis? Anonymkode: 3ed3b...fff AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Behøver ikke svare på snap 😅 Anonymkode: 5e89f...d91 Det spørs jo helt. Om man mottar noe som åpenbart er sendt til mange, trenger man ikke svare. Men både jeg og flere av mine venner bruker også snap til å sende bilder og meldinger som kun er ment for den man sender til. Eks man tar et bilde av beina sine og spør hvordan dagen har vært, om man skal finne på noe etc. Anonymkode: fc407...821
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #16 Skrevet 25. mai 2023 Enig! Lei av snapper som sendes privat. Storyer gidder jeg ikke åpne. Anonymkode: 2218a...5ca 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #17 Skrevet 25. mai 2023 Snapchat er en 100% overflødig app, og kan med stor fordel slettes og begraves. Anonymkode: 0b1d9...bd3 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #18 Skrevet 25. mai 2023 Tuppeluri skrev (På 23.4.2023 den 12.08): Eneste snappene jeg irriterer meg over daglig er alle de som sender "God morgen, ha en fin dag", og "God natt". Har 3 venner som gjør dette, hver dag. Det er de eneste snappene jeg får i løp av dagen av disse 3, og jeg svarer ALDRI på dette. Har en venninne som gjør det samme, men vi pleier å snappe generelt med hverandre å ha kontakt utenom også, utenom disse god morgen og natta snappene, så da syns jeg det er greit. Har to-tre venner som sender meg slike snapper. Men de sender ikke hver dag ,men jeg syns det er koselig da 🥰 Har ikke så mange venninner, så koselig at noen husker på meg. Ellers så har jeg vel bare 20 venner på snap (har kun nære familiemedlemmer og venninner). Anonymkode: fff86...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå