Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har arvet en del penger og vil vi skal kjøpe leilighet i Oslo. Jeg mener det er uaktuelt og at det kan splitte familien siden jeg har søskenbarn fra Oslo som måtte flytte ut fordi det var så høye priser der. Kjæresten min bidrar til de høye prisene og til å skyve ut andre om vi flytter dit

Anonymkode: 813bc...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har arvet en del penger og vil vi skal kjøpe leilighet i Oslo. Jeg mener det er uaktuelt og at det kan splitte familien siden jeg har søskenbarn fra Oslo som måtte flytte ut fordi det var så høye priser der. Kjæresten min bidrar til de høye prisene og til å skyve ut andre om vi flytter dit

Hæ??

Spør du om kjæresten din er psykopat fordi han ønsker å kjøpe leilighet i Oslo selv om noen i din familie ikke hadde råd til å bo der?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ? Tror ikke det er han som er psykopat….

Anonymkode: f1462...3f0

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Artig trolletråd.. Ikke!

Anonymkode: 0dd5c...613

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...