AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Han har arvet en del penger og vil vi skal kjøpe leilighet i Oslo. Jeg mener det er uaktuelt og at det kan splitte familien siden jeg har søskenbarn fra Oslo som måtte flytte ut fordi det var så høye priser der. Kjæresten min bidrar til de høye prisene og til å skyve ut andre om vi flytter dit Anonymkode: 813bc...b7f
Den anonyme Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har arvet en del penger og vil vi skal kjøpe leilighet i Oslo. Jeg mener det er uaktuelt og at det kan splitte familien siden jeg har søskenbarn fra Oslo som måtte flytte ut fordi det var så høye priser der. Kjæresten min bidrar til de høye prisene og til å skyve ut andre om vi flytter dit Anonymkode: 813bc...b7f Hæ?? Spør du om kjæresten din er psykopat fordi han ønsker å kjøpe leilighet i Oslo selv om noen i din familie ikke hadde råd til å bo der? 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har arvet en del penger og vil vi skal kjøpe leilighet i Oslo. Jeg mener det er uaktuelt og at det kan splitte familien siden jeg har søskenbarn fra Oslo som måtte flytte ut fordi det var så høye priser der. Kjæresten min bidrar til de høye prisene og til å skyve ut andre om vi flytter dit Anonymkode: 813bc...b7f Hæ? Tror ikke det er han som er psykopat…. Anonymkode: f1462...3f0 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har arvet en del penger og vil vi skal kjøpe leilighet i Oslo. Jeg mener det er uaktuelt og at det kan splitte familien siden jeg har søskenbarn fra Oslo som måtte flytte ut fordi det var så høye priser der. Kjæresten min bidrar til de høye prisene og til å skyve ut andre om vi flytter dit Anonymkode: 813bc...b7f Artig trolletråd.. Ikke! Anonymkode: 0dd5c...613 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå