Besserwisser Skrevet 10. oktober 2023 #41 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg fikk airfryer i fjor høst, og brukte den vel kanskje 3-4 ganger frem til sommeren i år. Da puttet jeg kyllingvinger i den…. Og da var det point of no return. Nå bruker jeg den stort sett hver dag! Og jo mer jeg bruker den, jo mer spennende og nye ting prøver jeg. Kun fantasien setter grenser! I all hovedsak går det i ulike tilberedninger av potet (eller søtpotet). Lager potetstappe, potetbåter, hasselbackpoteter, røstipoteter osv. Jeg har også tatt feks gulrotstaver, broccolbuketter, kål osv. Jeg har ikke prøvd større kjøtt/kyllingstykker enda, men har hatt fiskekaker og filet av henholdsvis laks og torsk. Og bacon da selvsagt… baconet blir bare fantastisk godt! Så jeg anbefaler å bare prøve ut og eksperimentere litt! Og så er det en del bra Facebook-grupper med masse inspirasjon og oppskrifter!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #42 Skrevet 10. oktober 2023 Lager brownie i den. Anonymkode: 0b1e9...d2c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #43 Skrevet 10. oktober 2023 Bruker den til alt. I går kveld lagde vi tacosnurrer i den. De ble veldig gode. Og i dag tidlig har vi stekt halvstekte rundstykker. Anonymkode: 187ef...87d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå