Annie33 Skrevet 24. april 2023 #21 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg vurderer også airfryer, men vi er 5 i familien. To tenåringsgutter pluss oss voksne og en på 9. er redd de blir for små. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. april 2023 #22 Del Skrevet 24. april 2023 Annie33 skrev (14 minutter siden): Jeg vurderer også airfryer, men vi er 5 i familien. To tenåringsgutter pluss oss voksne og en på 9. er redd de blir for små. Noen som har erfaring? Du må iallefall velge en med litt størrelse. Vi bruker vår en del, men skal vi være flere enn et par stykker bruker vi stekeovnen. Men nå har vi en ganske liten AirFryer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 24. april 2023 #23 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg ønsket meg egentlig ikke airfryer, men fikk det til jul Er veldig fornøyd med den. Kommer til å bruke den mer etter hvert som jeg tester ut oppskrifter. Har laget mange ting i den allerede. Men én skikkelig bonus er faktisk å varme opp pizza. Jeg gidder sjeldent sette på stekeovn for det formålet om jeg bare har et par biter. Og pizza i mikro blir skikkelig soggy og kjipt, men 3-4 min i airfryer og pizzaen er varm og minst like crispy i kantene som når den er nystekt. Utover det har jeg forsøkt å putte enda litt mer helse inn i kosten ved å lage grønnkålchips. Får jo trøkke i seg en hel pose uten problemer. Chipsene blir veldig tynne og luftige, men funker fint som litt sprøtt tilbehør på mat eller bare for seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 24. april 2023 #24 Del Skrevet 24. april 2023 ElectricScum skrev (4 minutter siden): Jeg ønsket meg egentlig ikke airfryer, men fikk det til jul Er veldig fornøyd med den. Kommer til å bruke den mer etter hvert som jeg tester ut oppskrifter. Har laget mange ting i den allerede. Men én skikkelig bonus er faktisk å varme opp pizza. Jeg gidder sjeldent sette på stekeovn for det formålet om jeg bare har et par biter. Og pizza i mikro blir skikkelig soggy og kjipt, men 3-4 min i airfryer og pizzaen er varm og minst like crispy i kantene som når den er nystekt. Utover det har jeg forsøkt å putte enda litt mer helse inn i kosten ved å lage grønnkålchips. Får jo trøkke i seg en hel pose uten problemer. Chipsene blir veldig tynne og luftige, men funker fint som litt sprøtt tilbehør på mat eller bare for seg selv. Hvordan lager du grønnkålchips i AF? Jeg har lyst til å prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #25 Del Skrevet 24. april 2023 Ønsket meg en siden jeg lar meg påvirke lett når det blir hype om kjøkkenprodukter 😂😂 men den ble solgt rimelig kjapt igjen. Den ble bare stående og ta ekstremt mye plass. Syns ikke det var noe enklere enn å lage mat i ovnen. Tar kortere tid da, men jeg har det ikke så travelt i hverdagen. Så for meg var det bare et bomkjøp Anonymkode: 2874e...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 24. april 2023 #26 Del Skrevet 24. april 2023 Har en medium stor fra Logik. Bruker den nesten daglig. Perfekt til å steke frosne rundstykker. 6-7min på 160 grader, ingen forhåndsvarming. Bruker den også til pommes og litt annet. Er ikke så eksperimentell av meg men vil tro du kan hive det meste oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #27 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg har en airfryer som står å tar opp plass på det lille kjøkkenet mitt. Den brukes kun til å steke diverse poteter i, og til pølser😂 Den gjør akkurat det samme som stekeovnen min. Hadde aldri orket å kjøpe en airfryer. Jeg fikk den i gave for flere år siden. Men, chips og poteter blir kjempegodt. Den er også super å ta med i campingvogna, og på hytta der vi bare har gasskomfyr. Kjøp heller ei airfryerrist til stekeovnen, bedre plass og mye billigere. Du slipper også å flytte rundt på en svær airfryer. Anonymkode: 34650...e12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 24. april 2023 #28 Del Skrevet 24. april 2023 Adobyen skrev (51 minutter siden): Hvordan lager du grønnkålchips i AF? Jeg har lyst til å prøve det. Det finnes masse oppskrifter der ute. Her er ett eksempel. https://www.bama.no/oppskrifter/airfryer/gronnkalchips/ Fem minutter ble litt for lenge, synes jeg. Da ble det litt brent smak, så jeg vil anbefale å justere ned tiden. Noen erstatning for potetgull er det ikke, altså. For chipsene er veldig tynne og smuldrer fort opp. Men jeg synes likevel det er ok å munche på eller bruke som crispy topping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 24. april 2023 #29 Del Skrevet 24. april 2023 ElectricScum skrev (1 time siden): Det finnes masse oppskrifter der ute. Her er ett eksempel. https://www.bama.no/oppskrifter/airfryer/gronnkalchips/ Fem minutter ble litt for lenge, synes jeg. Da ble det litt brent smak, så jeg vil anbefale å justere ned tiden. Noen erstatning for potetgull er det ikke, altså. For chipsene er veldig tynne og smuldrer fort opp. Men jeg synes likevel det er ok å munche på eller bruke som crispy topping. Takk for linken Jeg liker dette veldig godt og lager det vanligvis i stekeovnen på varmluft. Det samme med spinat. Men jeg får det best til med lav varme og lengre tid, sånn 120-140 grader. Ellers blir de så fort brent for meg. Må teste litt i AF neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 24. april 2023 #30 Del Skrevet 24. april 2023 Adobyen skrev (14 minutter siden): Takk for linken Jeg liker dette veldig godt og lager det vanligvis i stekeovnen på varmluft. Det samme med spinat. Men jeg får det best til med lav varme og lengre tid, sånn 120-140 grader. Ellers blir de så fort brent for meg. Må teste litt i AF neste gang. Hvis du liker det i stekeovn så er det iallfall ikke noe verre i airfryer. Man må bare passe på at chipsen ikke blåser ut av skuffen når man åpner den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #31 Del Skrevet 25. april 2023 tonebelinda skrev (På 21.4.2023 den 12.01): Du kan fint poppe popcorn i airfryer Da bruker du vanlig popcorn til kjele og ikke micropoppcorn i pose? Anonymkode: cfcb5...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. april 2023 #32 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da bruker du vanlig popcorn til kjele og ikke micropoppcorn i pose? Anonymkode: cfcb5...9d3 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #33 Del Skrevet 26. april 2023 Vi har hatt airfryer i litt over ett år, og den er ikke veldig mye i bruk - selv om den er bra. Antakelig fordi vi er så vant til å bruke stekovnen og varmluftsfunksjonen. Den gjør maten litt mer Crispy. Jeg ville ikke kjøpt den på nytt, men min bedre halvdel ville vært uenig. Anonymkode: ed26b...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #34 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg har nylig begynt å bruke airfryeren min til å steke frosne rundstykker i - noe jeg "aldri" har giddet å gjøre i stekeovnen (pga. oppvarming av ovn til 180 grader pluss 10-12 minutter steketid). Oh la la 👌 Det har nesten blitt litt for kjapt og enkelt... Det eneste jeg angrer litt på, er at jeg ikke kjøpte en større airfryer. Kjøpte Philips sin minste siden jeg bor alene, men skulle jeg kjøpt ny nå hadde jeg kanskje gått for XXL-varianten... Rett og slett for å få større areal å fordele maten utover på (volumet er selvsagt ikke noe problem, men resultatet blir best når det er godt med luftsirkulasjon rundt, og arealet i min gir ikke veldig mye plass til atspredelse). Philips minste er veldig hendig da, så jeg er fornøyd likevel. Anonymkode: 06832...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #35 Del Skrevet 9. oktober 2023 Gammel tråd, men har nå hatt airfryeren i to år og den blir minimalt brukt. Hva bruker dere den til? Har Philips xxl. Vi lager av og til kylling nuggets som snacks. Og potetbåter av rester Anonymkode: 5e180...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #36 Del Skrevet 9. oktober 2023 Vi bruker vår til alt mulig. Den er i bruk hver eneste dag faktisk. Har hatt den i et halvt års tid. I går stekte vi f.eks surret kalkunsteik i den. Tok ca 1 time. Brunstekt og god på utsiden hele veien rundt og utrolig saftig inni. Elsker Airfryer'en. Anonymkode: 9e3ab...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. oktober 2023 #37 Del Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gammel tråd, men har nå hatt airfryeren i to år og den blir minimalt brukt. Hva bruker dere den til? Har Philips xxl. Vi lager av og til kylling nuggets som snacks. Og potetbåter av rester Anonymkode: 5e180...c76 Ble ikke brukt her heller. Solgte den til slutt mens folk fortsatt er på Airfryer-kjøret og jeg kunne få noen kroner for den 😂 Hendte at jeg brukte den til pommes, men syns egentlig de ble like gode i ovnen Fikk høre at man sparte så utrolig mye tid på å bruke airfryer, men syns ikke det gikk så mye fortere jeg 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #38 Del Skrevet 9. oktober 2023 Wenda skrev (2 timer siden): Ble ikke brukt her heller. Solgte den til slutt mens folk fortsatt er på Airfryer-kjøret og jeg kunne få noen kroner for den 😂 Hendte at jeg brukte den til pommes, men syns egentlig de ble like gode i ovnen Fikk høre at man sparte så utrolig mye tid på å bruke airfryer, men syns ikke det gikk så mye fortere jeg 🤷♀️ Enig, så er den litt liten selv om den er stor. Må liksom lage mat i flere omganger Anonymkode: 5e180...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #39 Del Skrevet 9. oktober 2023 Bruker den mye. I dag stekte jeg koteletter i aifryeren. Steker nesten alt kjøtt i den, t.o.m ribbe. Den er også super til grønnsaker og bakt potet.Brukes også mye til oppvarming av rundstykker, pizzarester, kanelboller osv. Baker muffins i airfryer, plass til 10 stk. Anonymkode: 4316e...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinn@ Skrevet 9. oktober 2023 #40 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg kan bare svare for egen del - men syntes airfryer er mye bedre enn varmluft i stekeovn. Ingenting kan erstatte fritert mat i olje men dette er et veldig godt alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå