Gelica Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Håret mitt har sluttet helt å vokse og er så tynt at jeg ønsker å ta hairextension. Dere som har gjort dette, anbefaler dere tape, påsydd eller keratin, har dere også steder i Oslo og oppover mot Eidsvoll som kan anbefales å få dette gjort? Jeg har fått to tilbud; Tilbud 1 Påsydd 100 gram (det høres lite ut, men dette er ikke jeg kjent med) Usikker på om dette er ekte hår, men det har jeg sendt forespørsel om nå. Pris Nok 4 600,- Tilbud 2 Ekte Indisk hår, kjøpt i Tyrkia Tape (inkluderer også ekstra tape) 55-60cm hår Pris Nok 5 500,- Trenger noen tips og råd fra noen som har erfaring med dette Takk for hjelpen :)
Callista Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Jeg har prøvd hair extensions med tape fordi håret mitt vokser så sakte og jeg ville ha langt hår. De anbefaler tape, fordi det sliter mindre på håret en påsydd extension. Det er viktig at du føner håret til det blir helt tørt, ellers faller de av etter en stund. Jeg hadde europeisk hår. Synes ikke syntetisk hår er fint. Etter en stund, ble jeg veldig lei, fordi hvis jeg bøyde eller beveget for mye på hodet, så viste det at jeg hadde extensions. Anbefaler derfor ikke at du har for mye extensions i håret ditt, for da blir de synlige. Jeg hadde absolutt gått til en seriøs frisørsalong og kjøpt extensions og fått satt dem inn der. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Tape er best for håret, på sydd med ringer sliter veldig både å ha i og å fjerne/heise opp, mye hår ryker under fjerning. Teip derimot løses opp med limfjerner og sliter ikke av så mye hår. 80-100 gram er normalt for naturlig hårfortykkelse, mens 150-250 gram er normalt for kraftig hårfortykkelse og forlengelse (typ influencer hår) Ikke velg syntetisk hår. Velg europeisk ekte hår, slavisk er veldig bra Anonymkode: a53b4...19f 1
Sirah Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 Tape. Dette sliter desidert minst på ditt eget hår. Jeg har testet det aller meste av extensions opp i gjennom årene. Men 50-60 cm er veldig langt, Er du sikker på at du ønsker så langt og ikke klarer deg med 40? Jeg har hatt begge deler og har desidert vært mest fornøyd med 40. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå