Gå til innhold

Går det omgangssyke nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere rundt her jeg bor har kastet opp i det siste. Det har vært både barn på skolene og voksne ellers. Er dette tilfeldig eller er det flere som har merket seg dette?  Noroviruset herjer jo som regel gjerne i desember har jeg sett. Spør bare fordi jeg er nysgjerrig altså :) 

Anonymkode: 774f6...460

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flere rundt her jeg bor har kastet opp i det siste. Det har vært både barn på skolene og voksne ellers. Er dette tilfeldig eller er det flere som har merket seg dette?  Noroviruset herjer jo som regel gjerne i desember har jeg sett. Spør bare fordi jeg er nysgjerrig altså :) 

Norovirus kan gå hele året, men mest vanlig og smitter vel fler i vintermånedene når det er mer vanlig at folk samles innendørs. Nå har det feks akkurat vært påske og hvor folk flokker seg sammen på hytter og på ferietur, aå ikke så rart at det går litt ekstra nå. 

Anonymkode: 12aca...717

AnonymBruker
Skrevet

Her går det noro og skarlagensfeber 

Anonymkode: 5703f...685

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Artig at du ikkje skriver hvor i landet du bor, TS

Anonymkode: b6eda...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det i hus nå. Bor i Trondheim. 

Anonymkode: 58b5b...8b9

AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt gå på denne tiden av året også, ja. Jeg tror jeg har det nå, har vært skikkelig kvalm siden søndag, og kaster opp i blant. Men mistenker at det er noe annet enn norovirus, da det er få rundt meg som er smittet. Vet jeg har vært i kontakt med en som kastet opp én gang, og en som klaget over magesmerter, men ellers er det ingen rundt meg som har det. 

Anonymkode: 1b558...7c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...