Gjest Sirisiri10 Skrevet 19. april 2023 #1 Del Skrevet 19. april 2023 Hvorfor får jeg ikke varsel om bursdager på fb? Jeg har huket av for varslinger, men får ikke varsling. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. april 2023 #2 Del Skrevet 20. april 2023 Betyr ikke det at det er din fødselsdag som vises til de du er venn med? Mange har fjernet muligheten for at fødselsdagene skal vises til vennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 20. april 2023 #3 Del Skrevet 20. april 2023 Honey Dew skrev (1 time siden): Betyr ikke det at det er din fødselsdag som vises til de du er venn med? Mange har fjernet muligheten for at fødselsdagene skal vises til vennene. Jeg får ikke varsling om en eneste bursdag. Så må være noe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 22. februar 2024 #4 Del Skrevet 22. februar 2024 Det får ikke jeg opp lenger heller 😕 utrolig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 22. februar 2024 #5 Del Skrevet 22. februar 2024 Anonym1618 skrev (4 minutter siden): Det får ikke jeg opp lenger heller 😕 utrolig irriterende Ikke jeg heller! Jeg oppdaget det for en liten stund siden, slettet appen og installerte på nytt, og da fikk jeg opp bursdager en dag eller to, men nå er det borte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. februar 2024 #6 Del Skrevet 28. februar 2024 Søk på birthday i søkefeltet så kommer det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå