AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Hvor lang tid tar det før skinoren virker. Jeg har brukt den i 2 uker og har ikke fått noe resultat. Anonymkode: 8bc61...752
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Den fungerer ekstremt godt, men det tar tid. Fikk du den nå på våren? Du bør ikke smøre tykt på og være lenge i sola, jeg har bare brukt den høst/vinter. Da har jeg fått godt resultat etter en 2-3 mnd og kvisene forsvinner da, så har jeg brukt den 1-2 fanger i uka et år etterpå. Før jeg ikke trengte mer. Skinoren er veldig bra, men den tar litt tid, og den bør ikke brukes i sol. Bruk mye solbeskyttelse utenpå den og ikke sitt i direkte sollys om du tenker å bruke den i sommer Anonymkode: d77a3...3fe 1
anonymbruker2023 Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Men begynte du å se litt resultater før de 2-3 månedene. Eller så du ikke ditt første lille tegn på at huden ble bedre på de månedene?
anonymbruker2023 Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Den fungerer ekstremt godt, men det tar tid. Fikk du den nå på våren? Du bør ikke smøre tykt på og være lenge i sola, jeg har bare brukt den høst/vinter. Da har jeg fått godt resultat etter en 2-3 mnd og kvisene forsvinner da, så har jeg brukt den 1-2 fanger i uka et år etterpå. Før jeg ikke trengte mer. Skinoren er veldig bra, men den tar litt tid, og den bør ikke brukes i sol. Bruk mye solbeskyttelse utenpå den og ikke sitt i direkte sollys om du tenker å bruke den i sommer Anonymkode: d77a3...3fe Men begynte du å se litt resultater før de 2-3 månedene. Eller så du ikke ditt første lille tegn på at huden ble bedre på de månedene?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 anonymbruker2023 skrev (4 minutter siden): Men begynte du å se litt resultater før de 2-3 månedene. Eller så du ikke ditt første lille tegn på at huden ble bedre på de månedene? Det gikk veldig sakte, slik at etter 2-3 måneder så jeg veldig tydelig resultat, men det begynte bok gradvis før det. Det er bare at jeg likte ikke å se meg i speilet for huden var så stygg. Men det tok tid og ble veldig bra. Skinoren bleker også hud så den tok en del arr jeg hadde pga kviser, så gi den en god sjans Anonymkode: d77a3...3fe
anonymbruker2023 Skrevet 19. april 2023 #6 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gikk veldig sakte, slik at etter 2-3 måneder så jeg veldig tydelig resultat, men det begynte bok gradvis før det. Det er bare at jeg likte ikke å se meg i speilet for huden var så stygg. Men det tok tid og ble veldig bra. Skinoren bleker også hud så den tok en del arr jeg hadde pga kviser, så gi den en god sjans Anonymkode: d77a3...3fe Det skal jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Skrevet 19. april 2023 anonymbruker2023 skrev (Akkurat nå): Det skal jeg! Lykke til! ❤ Anonymkode: d77a3...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå