AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Da jeg ble sammen med samboeren min spurte jeg om han var ferdig med tidligere forhold. Han svarte ja på det. Utover i forholdet finner jeg ut at de har hatt av/på og et elsker forhold i mange år. Dette ville han ikke si når vi ble sammen. Jeg tenker det er en grunn til at han ikke nevnte noe når vi ble sammen for da hadde jeg sett på det som et rødt flagg. Nå som jeg vet om dette syntes jeg det er vanskelig å forholde seg til. De har et barn sammen og må ha et tett samarbeid. De hadde et `forhold` rett før vi ble sammen og nå begynner jeg å føle på en utrygghet nettopp fordi det er en ex han må ha kontakt med. i mange år. Det påvirker forholdet mitt til han at han løy om dette. Han har ikke vært utro eller noe seksuelt/flørtende (som jeg vet), etter at vi ble sammen. Overreagerer jeg? Anonymkode: d8e42...98d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Hmm.. jeg tenker at ett sånn av og på forhold nødvendigvis ikke trenger å være så ille, så lenge han er ferdig nå…. Og det virker det jo som? Fortid er jo fortid… hadde det ikke vet eksen, hadde det kanskje vert noen andre.. så hadde ikke bekymret meg så lenge det ikke er andre mistenksomme ting å reagere på.. Anonymkode: 17615...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Jeg hadde ett av og på forhold med eksen min etter at det var slutt, ikke for å være slem med deg, men det ville jeg tatt som et rødt flagg. Jeg og eksen var ganske avhengige av hverandre på en måte, og heldigvis innså jeg det før vi traff noen og brøt det av. Jeg ble ikke ordentlig ferdig med ham før vi hadde kuttet av alle bånd. Jeg hadde IKKE begynt å date noen som pulte eksen sin for en uke siden, de har ikke bearbeidet bruddet eller er helt selvstendige enda. Det betyr ikke at han kommer til å være utro mot deg altså, bare at han mest sannsynlig som meg, ikke har bearbeidet ordentlig. Og han skjulte det for deg, så han forsto selv at han gjorde noe i litt feil rekkefølge Anonymkode: 920ee...3b5 3
Tatja Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da jeg ble sammen med samboeren min spurte jeg om han var ferdig med tidligere forhold. Han svarte ja på det. Utover i forholdet finner jeg ut at de har hatt av/på og et elsker forhold i mange år. Dette ville han ikke si når vi ble sammen. Jeg tenker det er en grunn til at han ikke nevnte noe når vi ble sammen for da hadde jeg sett på det som et rødt flagg. Nå som jeg vet om dette syntes jeg det er vanskelig å forholde seg til. De har et barn sammen og må ha et tett samarbeid. De hadde et `forhold` rett før vi ble sammen og nå begynner jeg å føle på en utrygghet nettopp fordi det er en ex han må ha kontakt med. i mange år. Det påvirker forholdet mitt til han at han løy om dette. Han har ikke vært utro eller noe seksuelt/flørtende (som jeg vet), etter at vi ble sammen. Overreagerer jeg? Anonymkode: d8e42...98d Been there, endte i tragedie for min del. Løgner, løgner og atter løgner!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 Absolutt et stort rødt flagg. Jeg spurte ekskjæresten min om det samme, fikk også beskjed om at han var ferdig med eksen. Han var utro gjennom hele forholdet, med eksen sin. Helt jævlig. Anonymkode: d4575...013
Andro Skrevet 19. april 2023 #6 Skrevet 19. april 2023 Alle som blir sammen med noen som har barn må takle at de har mye kontakt med en de var sammen med før, og ikke alle brudd er verken brå eller bitre.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da jeg ble sammen med samboeren min spurte jeg om han var ferdig med tidligere forhold. Han svarte ja på det. Utover i forholdet finner jeg ut at de har hatt av/på og et elsker forhold i mange år. Dette ville han ikke si når vi ble sammen. Jeg tenker det er en grunn til at han ikke nevnte noe når vi ble sammen for da hadde jeg sett på det som et rødt flagg. Nå som jeg vet om dette syntes jeg det er vanskelig å forholde seg til. De har et barn sammen og må ha et tett samarbeid. De hadde et `forhold` rett før vi ble sammen og nå begynner jeg å føle på en utrygghet nettopp fordi det er en ex han må ha kontakt med. i mange år. Det påvirker forholdet mitt til han at han løy om dette. Han har ikke vært utro eller noe seksuelt/flørtende (som jeg vet), etter at vi ble sammen. Overreagerer jeg? Anonymkode: d8e42...98d Jeg tenker at det har veldig lite å si. Det er som om han hadde vært single i kun 1 måned før han møtte deg, så kan han likevel føle seg ferdig med tidligere forhold. Så han hadde sex en plass der det var trygt og kjent mens han var single. Kanskje det var et bedre alternativ enn å ligge rundt? Anonymkode: 27c92...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå