Gå til innhold

Hvordan tolker dere det?, fortsatt keen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en fyr har holdt på siden 2019, ikke noe ekslusivt, men det var en kjemi rundt i luften. Han prøvde seg aldri direkte, var nok sjenert. Det vil jeg si jeg også var, men samtidig var jeg ikke klar for forhold, ville utforske mulighetene mine, men nå har jeg på en måte aldri vært mer sikker som jeg er idag.

Tok kontakt med han for noen dager siden, utvekslet meldinger, men han virker tørr. Er det mulig at han har funnet seg en annen?. Hvis ja så er det nok like greit, da hadde han nok ikke følelser for meg likevel.

k27

Anonymkode: edb2c...60a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om han er keen?? Nei. 

Anonymkode: 2c813...140

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Godt å få bekreftelse IGJEN! på at egoisme tar kaka. hvordan vet du i det hele tatt at det var noe på gang, altså siden 2019???

Kunne du bare ikke ta kontakt mye tidligere?. Oija utforske muligheter. ser den!

Anonymkode: b6474...df3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2019?, 23 år gammel. Hvorfor tok du ikke intiativ tidligere?

Anonymkode: 3ea86...6db

AnonymBruker
Skrevet

Tolker hva?

Er han keen så merker du det☺️

Anonymkode: 275de...e0c

AnonymBruker
Skrevet

Han har nok funnet seg en annen en i løpet av de fire årene. Så jeg tror nok han bare skrev meldinger til deg just for the hell of it. Mulig også han har deg som back up noe du har gjort det opp selv. Utsette kjærlighet og romanse fordi man føler at man har muligheter og når de mulighetene aldri kom så tar man kontakt. koselig.

Anonymkode: fe911...7e4

AnonymBruker
Skrevet

2019 - 23 år

2022 - 27 år

Synd at du visna og veien bare ble smalere og smalere blir det.

Anonymkode: 91343...158

AnonymBruker
Skrevet

DU avviste han fordi du var på jakt etter noe som var utenfor din liga. Okay, du er pen, men hva faen mer har du å tilby?. Nå vil du inn i forhold med stakkaren etter fire år, altså du visste at du ikke kan få bedre og nå suger du. Skam deg!

Anonymkode: 78e69...8f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han prøvde seg aldri direkte = dere har aldri holdt på. 

Anonymkode: 588ee...cd1

AnonymBruker
Skrevet

For et merkelig innlegg.  Kan du utdype hvilken kontakt dere har hatt siden 2019, siden du ikke vet hans sivile status? 

Anonymkode: 704e6...857

Skrevet

Jeg hadde nok også blitt "tørr" etter 4 år med venting på deg :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...