AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Jeg driver å ser på Kompani Lauritzen. Der er det alltid flere som er redde for ditt og datt. Høyde, vann, trange utrymmer etc. De sitter å griner seg ihjel fordi de må svømme under vann eller hoppe fra et tårn. Det fikk meg til å lure på om det er vanlig at folk generelt er såååå redde for så mangt. Jeg er ikke redd for noe så har vanskelig å forstå dette. Så er du redd for noe? Hva, hvorfor? Anonymkode: 3a7ea...fc7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Ja er redd hele tiden. Anonymkode: ae071...ac8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 ALLE er redde for noe. Ærlig talt, ts. Det at du ikke er redd for noen ting er bare tull Anonymkode: 1c894...018 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: ALLE er redde for noe. Ærlig talt, ts. Det at du ikke er redd for noen ting er bare tull Anonymkode: 1c894...018 Ja vel, det vet du best? Hva skulle jeg være redd for siden du vet at jeg er redd for noe? Anonymkode: 3a7ea...fc7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 Jeg er redd, hvor er det vi har tenkt oss hen? Det er ingen jeg kjenner her, jeg vil hjem. Anonymkode: b0d45...1cf 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ALLE er redde for noe. Ærlig talt, ts. Det at du ikke er redd for noen ting er bare tull Anonymkode: 1c894...018 Fins enkelte som faktisk ikke er redd for noe, de mangler en viktig funksjon i kroppen som skal stoppe oss fra å gjøre farlige ting. Husker ikke helt hva det er, men så det på tv en gang. Anonymkode: d1ef5...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Skrevet 19. april 2023 Jeg fikk høydeskrekk etter et langt fall som tenåring. Også liker jeg ikke å svømme på steder jeg ikke kan se bunnen. Etter å fått barn har jeg også større dødsfrykt. Ser farer før det skjer. Er også til dels påvirket av det ekstreme hms-regimet i privat industri. Anonymkode: a1c22...b76 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #8 Skrevet 19. april 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja er redd hele tiden. Anonymkode: ae071...ac8 Høres slitsomt ut ❤️ Anonymkode: 3a7ea...fc7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #9 Skrevet 19. april 2023 Overraskende mange er redd duer og fugler. Anonymkode: ddfb6...15d 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #10 Skrevet 19. april 2023 Er ikke redd for å dø, men tannlegen er jeg livredd (har opplevd grov feilbehandling før). Forstå det den som kan Anonymkode: 346a2...91c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #11 Skrevet 19. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fins enkelte som faktisk ikke er redd for noe, de mangler en viktig funksjon i kroppen som skal stoppe oss fra å gjøre farlige ting. Husker ikke helt hva det er, men så det på tv en gang. Anonymkode: d1ef5...1fd Enig i denne, men det har jeg ikke tror jeg. Jeg har jo respekt for farlige ting, som noen edderkopper i Australias villmark for eksempel, men det hadde ikke stoppet meg fra å besøke Australias villmark. Å ha respekt for noe som ER farlig kaller ikke jeg redsel. Anonymkode: 3a7ea...fc7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #12 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er ikke redd for noe så har vanskelig å forstå dette. Det er litt spesielt å verken ha egenskapen å kunne bli redd eller å kunne forstå at andre har den. Anonymkode: 9a9e3...421 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #13 Skrevet 19. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke redd for å dø, men tannlegen er jeg livredd (har opplevd grov feilbehandling før). Forstå det den som kan Anonymkode: 346a2...91c Men akkurat det, redsel er de fleste ganger urasjonelt. Og det er interessant. Anonymkode: 3a7ea...fc7
anon01 Skrevet 19. april 2023 #14 Skrevet 19. april 2023 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg driver å ser på Kompani Lauritzen. Der er det alltid flere som er redde for ditt og datt. Høyde, vann, trange utrymmer etc. De sitter å griner seg ihjel fordi de må svømme under vann eller hoppe fra et tårn. Det fikk meg til å lure på om det er vanlig at folk generelt er såååå redde for så mangt. Jeg er ikke redd for noe så har vanskelig å forstå dette. Så er du redd for noe? Hva, hvorfor? Anonymkode: 3a7ea...fc7 Redd for edderkopper. Og generelt redd for å ende opp helt alene i livet. Jeg har ingen problemer med å være alene, men frykten på å ikke ha venner, nære relasjoner, uten jobb eller generelt ett sosialt nettverk gjør meg livredd. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #15 Skrevet 19. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er litt spesielt å verken ha egenskapen å kunne bli redd eller å kunne forstå at andre har den. Anonymkode: 9a9e3...421 jeg forstår at mennesker er redde og jeg har vel vært redd noen ganger tidligere i livet, som barn. Og jeg tror definitivt at jeg kan bli redd for noe i fremtiden. Så jeg kjenner jo til selve følelsen. Men det jeg mente med å ikke forstå er at det er så mange som er så pass redde for ting på den måten at de griner og skjelver og ikke klarer av å gjøre ting grunnet det. Selv i en situasjon der sikkerheten er ivaretatt. Anonymkode: 3a7ea...fc7
mjau87 Skrevet 19. april 2023 #16 Skrevet 19. april 2023 Redd for mye faktisk, men det er pga min bakgrunn og hva personer har gjort mot meg som skapte den frykten. •Edderkopper, maur, frosk, kjøre bil, havet, høyder, døden, trange rom, brann. Listen er så lang at jeg tok bare det viktigste 🫣 1
mjau87 Skrevet 19. april 2023 #17 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jeg forstår at mennesker er redde og jeg har vel vært redd noen ganger tidligere i livet, som barn. Og jeg tror definitivt at jeg kan bli redd for noe i fremtiden. Så jeg kjenner jo til selve følelsen. Men det jeg mente med å ikke forstå er at det er så mange som er så pass redde for ting på den måten at de griner og skjelver og ikke klarer av å gjøre ting grunnet det. Selv i en situasjon der sikkerheten er ivaretatt. Anonymkode: 3a7ea...fc7 Er du skikkelig redd så hjelper det ikke om sikkerheten er ivaretatt, da overtar frykten såpass at det er umulig for enkelte å kontrollere det.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #18 Skrevet 19. april 2023 Er kanskje litt pysete jeg da 🙂. Godt voksen, og redd for tordenvær og glatte veier. Men er ikke en person som går rundt og bekymrer meg hele tiden. Anonymkode: 9bb2e...7d3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #19 Skrevet 19. april 2023 Er engstelig/redd for det meste hele. Anonymkode: 6d6ba...314
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #20 Skrevet 19. april 2023 Ja, jeg er redd for ormer. Og har høydeskrekk. En venninne av meg elsker alle mulige insekter, plukker de opp og studerer de. Men hun er livredd kattunger. Så en kan være redd for alt mulig. Anonymkode: f3262...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå