Gå til innhold

Tinder, hva tenker dere er lang tid på å svare?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En som kontaktet meg og har foreslått å møtes. Men har ikke svart siden igår ettermiddag. Vil dere tenkt det er lang tid og at jeg ikke får svar? 

Anonymkode: d5a69...a94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår å se over syntaks i setningene dine. Det er vanskelig å skjønne hvem som har gjort hva, og kanskje forsto han ikke hva du mente?  

Anonymkode: 725f2...8f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at etter rundt 2-3 uker så begynner det å dra på.

Anonymkode: 6842b...b17

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har hatt en samtale pågående og det er stilt et konkret spørsmål så tenker jeg at mer enn 2 døgn er for lenge. Er det første melding eller kun sporadisk kontakt så vet man ikke om folk evt er bortreist e.l., så da kan det jo gå litt mer tid. Men noe mer enn en uke gidder ikke jeg å vente i alle fall. Er det ikke en melding man nødvendilgvis svarer på så kan man ikke forvente å få svar. Men om de ikke tar kontakt på en uke så er de ikke akkurat interessert heller, da er det i alle fall noe eller noen som er mer interessant, og hvorfor vente da?

Anonymkode: 6f0fb...128

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En dag eller to.

Anonymkode: 580cc...f66

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det begynner å bli mye dersom det går et døgn mellom hver melding. I hvert fall hvis man skal bli kjent og ha en samtale, så blir det mye og man mister flyten i samtalene.

Men det kommer litt an på. Om jeg skriver med noen om ettermiddagen/kvelden og vi skriver litt frem og tilbake da, og så hører vi ikke fra hverandre før neste dag så blir det noe annet enn å bare få en melding her og der og det går en dag eller to i mellom.

Ikke alle er på Tinder annet enn når de er hjemme. Jeg sitter for eksempel stort sett ikke på Tinder på jobb eller om jeg er ute.

Anonymkode: 04545...5bd

AnonymBruker
Skrevet

Hvem har foreslått hva? 

Du er veldig utydelig...ikke rart han ikke svarer.

Anonymkode: 2200a...49a

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å skrive minst mulig for å ikke bli gjenkjent.

Han har tatt kontakt først og foreslått en date for å bli bedre kjent. Jeg har svart på det, men ikke hørt noe etter det. Siste meldinger igår. 

Jeg skrev til han igår at det passer på torsdag, men siden jeg ikke har fått et svar har jeg begynt å lure på om jeg skal se på dette som noe useriøst. 

Ny på tinder, så aner ikke hva jeg har i vente. Aldri brukt appen før. 

ts

Anonymkode: d5a69...a94

Skrevet

Man bør egentlig få svar samme dag, som et minimum, om man ikke sender veldig seint og hvis den andre ikke jobber kveld/natt.

Jeg var på date med en dame ifjor sommer og vi hadde egentlig avtalt å treffes igjen, men jeg var litt usikker på hele greia selv om det var en fin date. Skrev til henne i 18-tiden en søndag og da hun ikke hadde svart innen 14-tiden neste dag gadd jeg ikke mer.

AnonymBruker
Skrevet

De man sender korte, morsomme meldinger med forventer jeg raske svar fra. Om vi vanligvis melder hverandre en gang i timen tenker jeg at det har skjedd noe eller at han ikke er interessert dersom han plutselig ikke svarer i løpet av et døgn. Særlig om man da er midt i en samtale om å avtale treff.

Så har man de man sender laaange meldinger med - kanskje en annenhver dag eller en hver dag. Her hadde jeg ikke stusset om det plutselig gikk noen dager. Men er man midt i en samtale om å møtes om noen dager er det respektløst også her å drøye for lenge. Forventer at sånne ting kan avklares relativt fort. Så kan man heller gå over til en annen meldingsintensitet igjen etter at det er avtalt.

Anonymkode: 7c320...07f

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ville ikke tenkt at det er lang tid. Selv er jeg innom tinder max to ganger i måneden. 

Anonymkode: 9c2ae...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...