Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Er på tide at jeg klipper/farger håret igjen. Frisøren jeg har brukt tidligere har jeg ikke vært veldig fornøyd med, så vil prøve en annen. Skal klipp meg kort (til øreflippen) Krav: -dyktig håndverk. Jeg har noen hårvirvler som synes når jeg klipper meg kort. En frisør jeg brukte i en annen by var flink til å klippe så disse ikke syntes. Dette syens jeg er vitkig. -Kunne gi råd om hvilken frsyre som passer meg, og hvilken farge jeg bør velge. Jeg vet noenlunde hvordan jeg vil ha det, men synes det er veldig betryggende at andre kan se hva som passer meg. -Er villig til å betale det det koster hvis det blir bra -Må ha forståelse for at livet mitt ikke dreier seg om hår og frisyrer. Dvs må være villig til å klippe en frisyre jeg kan klare å opprettholde selv. Og så hater jeg disse frisørene som oppgitt rister på hodet, siden man ikke har tatt hårkur den siste måneden, eller ikke bruker dyreste shampoomerket.. -Jeg er ung, men ikke "kul og hipp". Vil ikke ha kjerringfrisyre, men heller ikke lille hår hvis dere skjønner Noen tips til hvilken frisør jeg bør velge i Oslo?
LilleMy28 Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 Etter å ha prøvd en del og hørt en del med venner er vi ganske enige om at Marianne Jacobsen hos Toni & Guy i Hegdehaugsveien er helt fantastisk. Hun er kjempeflink til å finne passende frisyre, hun har respekt for kundens ønsker (f.eks. 1 cm er virkelig 1 cm). Hun får en del frie tøyler med meg og jeg er alltid kjempefornøyd, og jeg er en veldig kresen frisørkunde som er stolt av håret mitt og bruker masse penger på det. Jeg har fint, vanlig nordisk hår med fall i. Hun har også klippet en venninne av meg med krøller, og hun flyttet nylig fra Oslo, men kommer tilbake til Oslo i helger for å klippe seg. Det er ikke så veldig dyrt å klippe seg på Toni & Guy, det ligger rundt kr.550-600 avhengig av frisørens erfaring. Ellers er de også flinke de andre der også, og farging gjør jeg hos Toni & Guy på Grunerløkka. Lykke til med klippen!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Jeg er veldig fornøyd med Toril hos Adam & Eva i Nedre Slottsgate. Supernøyaktig, flink til å høre på meg og sammen finner vi ut hva vi skal prøve på i dag. Er ikke superopphengt i hårkurer og sånn. Catzy
tobo Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Trine Adam og Eva i Torggata. Kjempemessig. Må bestille time snart.
Lealaus Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Emma, Adam & Eva Nedre Slottsgate. "Kun" lærling, men ufattelig dyktig.
kvick Skrevet 5. januar 2006 #6 Skrevet 5. januar 2006 Trine Adam og Eva i Torggata. Kjempemessig. Må bestille time snart. ← Hun er "min" også. Kjempeflink..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå