AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Jeg er en 20 år gamle dame og føler at det i dag er vanskelig å finne menn som ikke kun er ute etter sex. Når jeg går ut på byen så får jeg mye oppmerksomhet, men føler at de kun vil dra meg med på nasj for sex. Jeg vil finne en mann som er seriøs, men virker som mange på min alder bare vil hooke opp. Tinder vil jeg heller ikke laste ned. Var det bedre før i tiden? Anonymkode: 975f8...2e7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Har du sosiale hobbier som ikke inkluderer å gå på byen? Anonymkode: 320da...71c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Jeg har motsatt problem - hvis jeg bare vil ha sex eller ikke sees igjen blir jeg ikke kvitt menn for de vil faen gifte seg... Slik du beskriver det tipper jeg det har noe med måten du ser ut på/fremtoning (klesstil, sminke, hvor mye hud du viser, ter deg osv) og/eller evt oppførsel/personlighet/hva slags type du er. Anonymkode: 10363...aca
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 Du må ihvertall være ærlig fra først stund selv. Ikke vass rundt grøten selv om de kanskje gjør det når de kun er ute etter sex. Si at DU ikke er ute etter sex i første omgang. Men at dette er noe som kommer etterhvert som det utvikler seg til noe mer seriøst. Du kan gjerne legge til at du er glad i sex. Men at det er noe du foretrekker i sammenheng med kjærlighet. Slike ærlige ord gjør at du lettere luker vekk loverboys og finner frem til kvalitetsgutta🙂 Anonymkode: 47b7e...cfc
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 Du er 20 år og har «på byen» som ditt referansepunkt. Da vil svaret på spørsmålet i overskriften være «alle andre steder en på byen». Anonymkode: 918d2...00a 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå