Gå til innhold

Blir distrahert av at penis hopper ut under samleie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ganske våt og det gjør at penis ofte smetter ut og vi mister rytmen under samleie. Det skjer i alle stillinger. Jeg gjør knipeøvelser og får høre jeg er stram. Det skjer også uavhengig av størrelsen på penisene. Det har altså skjedd lett med alle sex partnerne mine opp i gjennom årene. Syns det er både irriterende og litt frustrerende. For det skjer gjerne i det vi holder på å komme og så føles det klønete når vi hele tiden må lirke den på plass igjen, noen ganger mer tumlete enn andre ganger. Blir liksom så amatør aktig år dette stadig skjer. Lurer på om det er vanlig hos alle eller om det er jeg som er ekstra glatt. Eller om det skyldes mest mannens teknikk her. Hadde vært greit å vite om det er jeg som er for glatt eller vid…Men tror jeg er normal? Del gjerne deres erfaringer med at penis ramler ut underveis i akten. Hvordan løser dere det best mulig uten de pempe stemninga?

Anonymkode: 5e9d1...136

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ekstremt våt og har ikke dette problemet. At penis hopper ut handler om enten størrelse på penis eller at mannen har for store bevegelser så han trekker den for langt ut mellom støtene. 

Anonymkode: 43023...b87

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg blir ekstremt våt og har ikke dette problemet. At penis hopper ut handler om enten størrelse på penis eller at mannen har for store bevegelser så han trekker den for langt ut mellom støtene. 

I tillegg handler det om at penis er tilstrekkelig stiv og at kvinnens og mannens bevegelser spiller på lag. 

Ikke alltid enkelt å få til, men desto deiligere for begge parter når det funker. 

Livet er urettferdig, noen får det til med en gang, andre strever. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånt skjer, det handler nok mer om bevegelsene (fra begge) enn hvor våt du er. Jeg tror heller det bare noe du må leve med og ikke la deg irritere. 

Anonymkode: cd61f...6a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det skjer uavhengig av hvilken mann du er med, så kan det jo være noe med din egen måte å bevege deg på, og hvilke stillinger du foretrekker? Mer eksperimentering, og trening, med fokus på å holde penis inne, uten orgasmefokus i første omgang?

Anonymkode: 5e577...c6c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha 🤣🤣

Anonymkode: bbcae...401

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som en elv på mitt kåteste og opplever sjelden at penis detter ut. Så mulig det har noe med bevegelsene dine å gjøre. 

Anonymkode: 9d491...c8d

• Liker 1
Skrevet

Saksing løser dette problemet.. men det må jo være utrolig frustrerende hvis det skjer hele tiden..

Det skjer veldig sjeldent, men det har skjedd meg også, så det er ikke lengden det kommer ann på. Men heller hvor urytmisk vi knuller, så det fungere best hvis en av oss knuller.. eller når vi begge er samstemte😉

Og hvem som pakker den inn igjen, er den som har frie hender. Det er mest irriterende hvis hun har frie hender, og ikke pakker den inn igjen.. det er iallefall min mening.. Det skjer også veldig sjeldent, de fleste vil ha den inn så fort som mulig😅

• Liker 1
Skrevet

Ettersom jeg er kort, er jeg godt vant med at den sklir ut. Det kan være frustrerende for partner, spesielt om hun er i ferd med å komme. Det jeg merker godt er at det er stor forskjell på reaksjonene. Jeg har hatt partnere som bare flirer litt, fører den inn igjen, og bare fortsetter. Jeg har også hatt de som oppfører seg som om det er fullstendig krise, og på en måte må starte helt på nytt igjen. Og med noen skjer det ofte med, mens andre skjer det uhyre sjeldent med. Det handler mye om hennes bevegelser og teknikk å gjøre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For min del har det bare skjedd når det var en som hadde lite utstyr og heller ikke ble særlig hard. 
Misjonæren var det eneste som funket, og egentlig ikke det heller. 

Anonymkode: 50222...1dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sphere skrev (2 timer siden):

Ettersom jeg er kort, er jeg godt vant med at den sklir ut. Det kan være frustrerende for partner, spesielt om hun er i ferd med å komme. Det jeg merker godt er at det er stor forskjell på reaksjonene. Jeg har hatt partnere som bare flirer litt, fører den inn igjen, og bare fortsetter. Jeg har også hatt de som oppfører seg som om det er fullstendig krise, og på en måte må starte helt på nytt igjen. Og med noen skjer det ofte med, mens andre skjer det uhyre sjeldent med. Det handler mye om hennes bevegelser og teknikk å gjøre. 

Teknikk?

Når dette har skjedd meg lå jeg selv helt stille :P (Måtte det for at den skulle kunne smette innom).

Skal sies at fyren hadde veldig lite hard ereksjon, det bidro nok mest kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den spretter ut er jo bare det en god anledning til å gni penis mot klitoris et par sekunder for å putte den inn igjen. 

Anonymkode: f3948...6db

• Liker 5
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg blir ganske våt og det gjør at penis ofte smetter ut og vi mister rytmen under samleie. Det skjer i alle stillinger. Jeg gjør knipeøvelser og får høre jeg er stram. Det skjer også uavhengig av størrelsen på penisene. Det har altså skjedd lett med alle sex partnerne mine opp i gjennom årene. Syns det er både irriterende og litt frustrerende. For det skjer gjerne i det vi holder på å komme og så føles det klønete når vi hele tiden må lirke den på plass igjen, noen ganger mer tumlete enn andre ganger. Blir liksom så amatør aktig år dette stadig skjer. Lurer på om det er vanlig hos alle eller om det er jeg som er ekstra glatt. Eller om det skyldes mest mannens teknikk her. Hadde vært greit å vite om det er jeg som er for glatt eller vid…Men tror jeg er normal? Del gjerne deres erfaringer med at penis ramler ut underveis i akten. Hvordan løser dere det best mulig uten de pempe stemninga?

Anonymkode: 5e9d1...136

Jo men hvis han tar deg bakfra på alle 4 og utstyret er sånn nogenlunde.?.hvordan kan kuken hoppe ut da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Teknikk?

Når dette har skjedd meg lå jeg selv helt stille :P (Måtte det for at den skulle kunne smette innom).

Skal sies at fyren hadde veldig lite hard ereksjon, det bidro nok mest kanskje. 

Ja, for min del handler det nok mye om hennes teknikk også. Noen sklir jeg omtrent aldri ut av, mens andre sklir jeg ut av mye oftere. Kommer jo selvsagt an på stilling også. I misjonæren sklir jeg nesten aldri ut, for da har jeg stort sett kontroll selv. Men det er jo klart at dersom fyren ikke blir skikkelig hard, så vil det være mye lettere at den sklir ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis den spretter ut er jo bare det en god anledning til å gni penis mot klitoris et par sekunder for å putte den inn igjen. 

Anonymkode: f3948...6db

Det er veldig digg. Bra måte å "redde seg inn" på om penis detter ut. Late som det var meningen å tease med klitoris puling 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sphere skrev (6 timer siden):

Ja, for min del handler det nok mye om hennes teknikk også. Noen sklir jeg omtrent aldri ut av, mens andre sklir jeg ut av mye oftere. Kommer jo selvsagt an på stilling også. I misjonæren sklir jeg nesten aldri ut, for da har jeg stort sett kontroll selv. Men det er jo klart at dersom fyren ikke blir skikkelig hard, så vil det være mye lettere at den sklir ut. 

Ja, det gjelder jo uansett size egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det mye med han siste jeg var med , og når den skal fort inn igjen så gikk den nesten i feil hull 😳

Anonymkode: 62d71...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg så og si aldri opplevd og jeg er ekstremt våt (såpass at vi innimellom må stoppe opp for å tørke). De få gangene det har skjedd har det vært for at mannen har overvurdert størrelse på penis og dermed trekt seg for langt ut, at den ikke er helt stiv eller at jeg rett og slett har presset ham ut ved orgasme. Mannen her mener også at hvis kvinnen er overvektig eller lite smidig så kan det føre til at man lettere sklir ut som følge av man ikke får penis like langt inn og dermed ikke har like mye å spille på. 

Anonymkode: d8fea...73b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mannen her mener også at hvis kvinnen er overvektig eller lite smidig så kan det føre til at man lettere sklir ut som følge av man ikke får penis like langt inn og dermed ikke har like mye å spille på. 

Anonymkode: d8fea...73b

Det stemmer med min erfaring, fruen har dessverre litt mage, og liker å ligge med strake ben.  Begge deler gjør det betraktelig vanskeligere å "komme skikkelig til" i misjonær. At hun i tillegg later til å være skapt for de helt store, gjør ikke saken noe enklere 😞

Anonymkode: 479cc...c83

AnonymBruker
Skrevet
On 4/19/2023 at 9:40 AM, Bamseklemmer said:

Det skjer veldig sjeldent, men det har skjedd meg også, så det er ikke lengden det kommer ann på.

#snikskryt

Anonymkode: a8fd5...9a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...