AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Skrevet 18. april 2023 Beklager ekkel overskrift Jeg har de siste dagene opplevd kvalme som kommer og går, stikkinger nederst i magen, mye gass og lysegul utflod som nå har blitt rosa men kun en bitteliten dråpe når jeg tørker meg. Magen rumler og bobler mye også. Tok en graviditets test i forgårs men den var negativ, så kan det være noe annet? Uvi? Infeksjon andre steder? Er hypokonder og redd for kreft 😏 Anonymkode: d8fd5...186
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #2 Skrevet 18. april 2023 Når skal du ha mensen? Evt. Når er neste gang du skal ha? Det kan være starten på en mensuke, men også bare være eggløsning. Jeg hadde det sånn ved eggløsning i noen måneder etter jeg fikk barn. Anonymkode: 93d39...af1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når skal du ha mensen? Evt. Når er neste gang du skal ha? Det kan være starten på en mensuke, men også bare være eggløsning. Jeg hadde det sånn ved eggløsning i noen måneder etter jeg fikk barn. Anonymkode: 93d39...af1 Ja, håper det er mensen. Jeg har aldri hatt dager med masse symptomer som likner på uvi samt spotting før mens så det var litt uvanlig for meg. Trodde jeg skulle få mensen i går eller i dag men så langt kun en dråpe rosa. Takk for svar Anonymkode: d8fd5...186
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 Er det lenge siden du tok celleprøve? Det er ikke sikkert det er noe sånt, men de anbefaler å sjekke det hvis du opplever noen symptomer. Så hadde gjort det for å være på den sikre siden hvis jeg var deg! Anonymkode: 181d2...7ac
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er det lenge siden du tok celleprøve? Det er ikke sikkert det er noe sånt, men de anbefaler å sjekke det hvis du opplever noen symptomer. Så hadde gjort det for å være på den sikre siden hvis jeg var deg! Anonymkode: 181d2...7ac Nei, det er under 1 år siden. Men fikk mensen i dag så var nok bare det😊 Anonymkode: d8fd5...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå