Gå til innhold

Trenger tips til å kle meg bedre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame på 37 år. Kler meg stort sett i trenings tights, sportsbh og vanlig genser. Når jeg skal noe spes blir det olabukse og vanlig genser. Synes det er litt ubehagelig å gå i. 

Nå har jeg lyst å kle meg litt bedre. Se litt freshere ut. Jeg er 180 cm høy, store hofter så ikke så lett med kjole eller hoftekorte bukser, da tyter det ut på siden og ser ganske rart ut. Øvre sjikt av normal bmi. Ikke store brytster. Litt mer fett på magen enn ellers på kroppen. 

Noen tips til meg? 😁

Anonymkode: 65b57...fe1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en dame på 37 år. Kler meg stort sett i trenings tights, sportsbh og vanlig genser. Når jeg skal noe spes blir det olabukse og vanlig genser. Synes det er litt ubehagelig å gå i. 

Nå har jeg lyst å kle meg litt bedre. Se litt freshere ut. Jeg er 180 cm høy, store hofter så ikke så lett med kjole eller hoftekorte bukser, da tyter det ut på siden og ser ganske rart ut. Øvre sjikt av normal bmi. Ikke store brytster. Litt mer fett på magen enn ellers på kroppen. 

Noen tips til meg? 😁

Hva synes du er ubehagelig med det du går med i dag?

Anonymkode: 9b9b9...05a

AnonymBruker
Skrevet

Finn noen (kjendis eller bekjent/venn) med ca fin kroppsfasong og se hva kler.

Anonymkode: f73b0...74f

AnonymBruker
Skrevet

Google how to find your body shape og etter det google clothing styles for xxx body shape 

Anonymkode: a9398...295

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva synes du er ubehagelig med det du går med i dag?

Jeg synes det er ubehagelig med olabukse 😅 Liker best trenings tights. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Google how to find your body shape og etter det google clothing styles for xxx body shape 

Anonymkode: a9398...295

Jeg har prøvd å google litt, men passer ikke inn i disse fasongene da selve hofta er større enn resten av kroppen. 😬

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har prøvd å google litt, men passer ikke inn i disse fasongene da selve hofta er større enn resten av kroppen. 😬

Ts

Har du prøvd jeans med stretch? Cubus har for eksempel. Det er litt mer behagelig enn de uten 😊

Og det er klart det er mer ubehagelig med jeans enn tights, men det er absolutt en vanesak 😊 

Jeg har og brede hofter og er høy (178). Synes det kan være fint med jeans og genser, men pynte opp med litt fine sko, en blazer, smykker, et fint belte osv. 😊

Anonymkode: 7b6f7...61b

• Liker 1
Skrevet

Hva med å gjøre en liten justering istedenfor å endre på mye? Kjøp bukser i bomullsstretch i ulike farger. De er myke, men du er mer kledd enn med tights. Og så kan du kjøpe noen overdeler som matcher - bluser, skjorter, genser i fin form eller liknende. Også kjøper du fine sko til og kanskje ta på deg et par øredobber. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har du prøvd jeans med stretch? Cubus har for eksempel. Det er litt mer behagelig enn de uten 😊

Og det er klart det er mer ubehagelig med jeans enn tights, men det er absolutt en vanesak 😊 

Jeg har og brede hofter og er høy (178). Synes det kan være fint med jeans og genser, men pynte opp med litt fine sko, en blazer, smykker, et fint belte osv. 😊

Anonymkode: 7b6f7...61b

Ja, må ha stretch ellers får jeg ikke på meg noe 😅 

Takk for tips 🙏

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan funker hverdagslige omslagskjoler? 

Kine jeans hos Floyd har forøvrig god stretch :) 

Anonymkode: 2fd5e...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke helt skjønte HI. Du kler deg i jeans og genser når du skal noe spesielt? Som å gå i butikken eller? Jeans og genser er jo så hverdagslig som det kan få blitt. 

Begynn med å kjøpe klær av høy kvalitet. Be om råd i butikkene, let på Pinterest.

Vide bukser kan være veldig fint når man har brede hofter. Løse kjoler. Skjørt og genser. En fin kåpe.

Tights ville jeg ikke gått ut av døra med.

Anonymkode: 914d5...3a4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Må innrømme at jeg ikke helt skjønte HI. Du kler deg i jeans og genser når du skal noe spesielt? Som å gå i butikken eller? Jeans og genser er jo så hverdagslig som det kan få blitt. 

Begynn med å kjøpe klær av høy kvalitet. Be om råd i butikkene, let på Pinterest.

Vide bukser kan være veldig fint når man har brede hofter. Løse kjoler. Skjørt og genser. En fin kåpe.

Tights ville jeg ikke gått ut av døra med.

Går stort sett i trenings tights. Skal jeg på foreldremøte eller lignende tar jeg på olabukse.

Vide busker og kjoler ser ikke bra ut på meg. Noen skjørt funker. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Går stort sett i trenings tights. Skal jeg på foreldremøte eller lignende tar jeg på olabukse.

Vide busker og kjoler ser ikke bra ut på meg. Noen skjørt funker. 

Ts

Men hva slags livsstil har du da? Du går vel ikke i treningstights på jobb eller kafé eller liknende?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hva slags livsstil har du da? Du går vel ikke i treningstights på jobb eller kafé eller liknende?

Jobber ikke nå, er på aap. Men trener en del. Kafé går jeg heller ikke på 😅 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Zalando har mange fine bukser med mye stretch i Tall-avdelingen.  Der kan du få høyt liv i det meste. Og da ordentlig høyt liv, ikke høyt liv beregnet på de som er 165.

Genser passer til det meste, det kommer jo bare ann på hvordan genseren ser ut.  Så hvorfor ikke bare kjøpe noen fine gensere. Jeg kjøper også de i Tall-avdelingen. 

Anonymkode: 5c68f...d7d

AnonymBruker
Skrevet

Syns Tanesha Awasthi har mange gode tips til kvinner med hofter og rumpe.

Screenshot_20230419_125401_1681902648092.thumb.png.004be71cb859d0930f459f602ffd3ea1.png

Anonymkode: f7aef...ea5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Zalando har mange fine bukser med mye stretch i Tall-avdelingen.  Der kan du få høyt liv i det meste. Og da ordentlig høyt liv, ikke høyt liv beregnet på de som er 165.

Genser passer til det meste, det kommer jo bare ann på hvordan genseren ser ut.  Så hvorfor ikke bare kjøpe noen fine gensere. Jeg kjøper også de i Tall-avdelingen. 

Anonymkode: 5c68f...d7d

Takk for tips 🙏😃 Det skal jeg sjekke ut. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Syns Tanesha Awasthi har mange gode tips til kvinner med hofter og rumpe.

Screenshot_20230419_125401_1681902648092.thumb.png.004be71cb859d0930f459f602ffd3ea1.png

Anonymkode: f7aef...ea5

Takk for tips 😃 

Men jeg har bare store hofter, men resten er slankere 🙈 mer sånn her, bare enda mer voldsomt. Så jeg kan ikke ha noe trangt rundt hoftene, da ser det veldig rart ut 😅

(Hentet fra https://7bodyshapes.wordpress.com/)

8-body-shape.jpg

Skrevet
PM75 skrev (7 timer siden):

Hva med å gjøre en liten justering istedenfor å endre på mye? Kjøp bukser i bomullsstretch i ulike farger. De er myke, men du er mer kledd enn med tights. Og så kan du kjøpe noen overdeler som matcher - bluser, skjorter, genser i fin form eller liknende. Også kjøper du fine sko til og kanskje ta på deg et par øredobber. 

Amen. 
Tipser om Soffys bukser fra Part two, jeg har samme problem som ts (litt over magen) og disse er behagelige og finnes i mange farger. 
Obs at de er store i str, så lurt å prøve i fysisk butikk.

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Ts

Kjøp noen gode stretch jeans, de er mer behagelige enn tights synes jeg😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...