Gå til innhold

Drømmer om tissemenn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er en mann som drømmer om tissemenn. Både store og små. Jeg er i forhold med en kvinne og tenner på kvinner. Forelsker meg også kun i kvinner. Men jeg tenner på synet av en tissemann. Gjør dette meg homofil?

Anonymkode: 4aabe...5a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tissemenn? Menn som tisser?? 

Anonymkode: 2f597...fc0

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor putte seg selv i en bås? 🏳️‍🌈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel ikke dokumentet på at du er homofil..?  Slutt å tøys. To stk. hetro menn som får glede av å dele en dame tenner vel på hele settingen, også den ekstra tissemannen. 

Anonymkode: 6b2a9...ba1

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende at det bare minner deg om sex. Jeg for eksempel er heterofil kvinne, jeg kan tenne på å se et kvinnekjønn, eller se mitt eget når jeg onanerer. Jeg kan tenne på tanken av kvinner, men jeg ville aldri klart å gjennomføre det i virkeligheten, altså ha sex med en kvinne eller vært i et romantisk forhold med en kvinne. Det er kun fantasi! Det kan godt hende at det er slik for deg og?  

Anonymkode: 1020b...1a2

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tenker på denne er du kun kunstinteressert.  `Manneken pis`, Brussel.

images (2).jpeg

Anonymkode: 6b2a9...ba1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan hende at det bare minner deg om sex. Jeg for eksempel er heterofil kvinne, jeg kan tenne på å se et kvinnekjønn, eller se mitt eget når jeg onanerer. Jeg kan tenne på tanken av kvinner, men jeg ville aldri klart å gjennomføre det i virkeligheten, altså ha sex med en kvinne eller vært i et romantisk forhold med en kvinne. Det er kun fantasi! Det kan godt hende at det er slik for deg og?  

Kunne aldri tenke meg gjøre noe med noen annens tissemann. Tenner bare på synet av tissemenn

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kunne aldri tenke meg gjøre noe med noen annens tissemann. Tenner bare på synet av tissemenn

Ja, da tenker jeg at den bare minner deg om sex. Du er ikke homofil av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...