Gå til innhold

Tror dere våre stemmer påvirket?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ser i dagens avis at Nigerianske myndigheter har besluttet å ikke steine Amina Lawal. Håper at vi får vite hvordan det går videre med henne. Får håpe at våre stemmer hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte hvertfall mail, både for henne og den andre kvinnen før henne. Jeg håper at vi hadde noe å si, skal hvertfall ikke slutte å sende støttemail!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å bry seg. Det å vite at min stemme alene ikke gjør noen stor forskjell, men at vi står sammen om en sak kan faktisk bety liv eller død!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en kjent sak at de fleste land gir etter for sterkt internassjonalt press, og jeg må si jeg er svært glad for å kunne være med på å presse dem til en beslutning jeg mener var veldig riktig. Jeg tror nok likevel at det mer var trusselen om at mange land ville trekke seg fra Miss World konkurransen (eller er det Miss Universe?) som skal arrangeres der om en måneds tid som fikk dem til å kapitulere. Dette er tross alt et arrangement som vil trekke stor oppmerksomhet mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilket grunnlag avgjørelsen er tatt på, så er den i hvertfall tatt, og det er jo selvfølgelig det viktigste :D

Om underskriftkampanjen hjalp eller ikke får vi vel aldri vite. Men jeg mener likevel det er viktig at vi engasjerer oss, for det kan i hvertfall ikke skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...