AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Skrevet 18. april 2023 Hvor lang tid bruker dere sjenerte på å bli mer komfortabel (gitt at dere er interessert) og i tillegg hvis dere har lite date erfaring fra før, hvordan foretrekker dere at mannen går frem? Eller dating prosessen forøvrig? Damene jeg før har datet har vært veldig trygg i situasjonen, og fremstår som selvsikre fra første treff! Men vet jo at det ikke gjelder alle damer. Tips? Anonymkode: 234c5...d90
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #2 Skrevet 18. april 2023 Sjenert/sky dame her på 46 år. Jeg høres sikkert litt innbilsk ut nå, men jeg har vært heldig med utseende og spesielt i yngre år hadde jeg ukentlige tilbud om dater. De aller fleste takket jeg høflig nei til, siden de fleste gutta var litt for brå og skremte meg fra seg. De guttene som var mer forsiktige av seg og som jeg følte meg tryggere på kunne jeg bli med på date. En av disse har jeg nylig feiret 20 års bryllupsdag med:) Anonymkode: 78050...541 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Skrevet 18. april 2023 Jeg var meget sjenert når jeg var yngre, men har løsnet en del opp med årene (nærmer meg 40 nå). For at jeg skulle takke ja til date i yngre år, måtte gutten ikke være for frembusende og voldsom, men la date komme som et naturlig neste steg av å bli kjent. En date ut av det store intet med en jeg knapt har snakket med, fremstår som skummelt og skremmende. Daten trenger heller ikke være så avansert, og bør skje i omgivelser hvor det er andre mennesker rundt en. Det ga meg trygghet. Gå en tur sammen eller gå ut å spise samme er fine ting vi sjenerte jenter gjerne er med på, mens invitasjon hjem til en gutt på middag eller på hyttetur alene, gjør oss mer utrygge. Dette er ihvertfall min erfaring. Anonymkode: ad6bc...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Skrevet 18. april 2023 Stay away fra "sjenerte damer". Kanskje de ønsker ikke å bli kjent og ha noen form for kontakt med menn som deg! Anonymkode: b6150...7e2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #5 Skrevet 18. april 2023 Liker å treffes autentisk og ikke planlagt, hvis det er en tinderdate kan jeg være stiv og har fått kommentarer på at jeg har et litt avvisende kroppsspråk og disse kommentarene gjør meg enda mer stiv og selvbevisst, til tross for at jeg er veldig hyggelig, lyttende og tilstedeværende. Dette er fordi jeg føler meg sjenert og utrygg, ikke fordi jeg er en robot. Kan ta mange dater før jeg løsner opp, spesielt hvis jeg er veldig interessert fryser jeg nesten til. Møtte en mann da jeg var 20 som ikke avskrev meg som stiv og sjenert fordi jeg var litt «klein» i starten, det ble til et 9 år langt forhold og han sa han aldri har følt seg så trygg og elsket før som i vårt forhold, fordi når jeg først løsner opp og blir trygg er det full rulle Håper jo jeg treffer en igjen som takler at det tar litt tid før jeg blir trygg og ikke kommer med masse kjipe kommentarer Anonymkode: 0b04b...16b 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Skrevet 18. april 2023 Jeg foretrekker at mannen viser at han er ordentlig seriøs. Liker meg for MEG. Spør om ting som favorittblomsten, favorittmaten, og overrasker med meg med det senere. Jeg trenger å bli skikkelig overbevist om at han virkelig liker meg for jeg har dårlig selvbilde og tenker at alle menn bare er ute etter å pule så jeg snakker ikke med menn med mindre de virkelig viser meg at de er seriøse. Da mener jeg ikke på en intens og grenseoverskridende måte men en tolmodig og omtenksom måte 😊😊 J24 Anonymkode: 16e7c...913 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #7 Skrevet 18. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg foretrekker at mannen viser at han er ordentlig seriøs. Liker meg for MEG. Spør om ting som favorittblomsten, favorittmaten, og overrasker med meg med det senere. Jeg trenger å bli skikkelig overbevist om at han virkelig liker meg for jeg har dårlig selvbilde og tenker at alle menn bare er ute etter å pule så jeg snakker ikke med menn med mindre de virkelig viser meg at de er seriøse. Da mener jeg ikke på en intens og grenseoverskridende måte men en tolmodig og omtenksom måte 😊😊 J24 Anonymkode: 16e7c...913 Enig dette er gull verdt 😊 Anonymkode: 0b04b...16b
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #8 Skrevet 19. april 2023 Mye bra lesing😊 leser gjerne mer. Ts Anonymkode: 234c5...d90
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #9 Skrevet 19. april 2023 Jeg blir også fort overveldet og skremt dersom han er for brå, for selvsikker og frempå. For meg må et forhold starte med et vennskap, for så å utvikle seg til noe mer. Takker nei til de fleste dater for jeg klarer ikke å åpne meg/være intom med en fremmed mann. Han må også overbevise meg om at han er seriøs, og oppriktig interessert i å bli kjent med meg. Jeg styrer langt unna useriøse menn og menn som fokuserer mye på kropp og sex. Fremstår helt sikkert som unnvikende men det får så være. Anonymkode: 5e850...51c 1 1
Northwy Skrevet 19. april 2023 #10 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg foretrekker at mannen viser at han er ordentlig seriøs. Liker meg for MEG. Spør om ting som favorittblomsten, favorittmaten, og overrasker med meg med det senere. Jeg trenger å bli skikkelig overbevist om at han virkelig liker meg for jeg har dårlig selvbilde og tenker at alle menn bare er ute etter å pule så jeg snakker ikke med menn med mindre de virkelig viser meg at de er seriøse. Da mener jeg ikke på en intens og grenseoverskridende måte men en tolmodig og omtenksom måte 😊😊 J24 Anonymkode: 16e7c...913 Signerer denne, samme her 😊👍🏻
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #11 Skrevet 19. april 2023 Jeg er veldig sjenert, og foretrekker at mannen er tålmodig og ikke stresser med ting. Mas om sex tidlig og at han ikke respekterer meg og mine signaler gjør at jeg trekker meg unna. At han er veldig på og intens med engang er også noe jeg ikke liker. Jeg liker godt når han viser interesse for meg som person, at han ikke bryr seg så mye om at jeg er sjenert og er respektfull ovenfor meg. At han er åpen og kommuniserer godt liker jeg også. Det jeg trenger mest er tålmodighet og at han er åpen og ærlig. At han viser at han godtar meg som jeg er gjør også at jeg føler meg tryggere. Anonymkode: 9cea4...285 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #12 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er veldig sjenert, og foretrekker at mannen er tålmodig og ikke stresser med ting. Mas om sex tidlig og at han ikke respekterer meg og mine signaler gjør at jeg trekker meg unna. At han er veldig på og intens med engang er også noe jeg ikke liker. Jeg liker godt når han viser interesse for meg som person, at han ikke bryr seg så mye om at jeg er sjenert og er respektfull ovenfor meg. At han er åpen og kommuniserer godt liker jeg også. Det jeg trenger mest er tålmodighet og at han er åpen og ærlig. At han viser at han godtar meg som jeg er gjør også at jeg føler meg tryggere. Anonymkode: 9cea4...285 Takk! Interessant å lese! Ts Anonymkode: 234c5...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå