Gå til innhold

Hamstrer du, er det varer du MÅ ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Følger du råd om ikke å hamstre eller er du redd for at enkelte varer du ‘’bare må ha’’ skal forsvinne fra hyllen og derfor hamstrer kremt litt….c’’.)? Har kjøpt lager av lettbrus.

Endret av Rødstrupa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hamstret. 

Men har nok av varene jeg liker og bruker jevnlig for et års forbruk, omtrent. 

Anonymkode: 44fab...383

• Liker 1
Skrevet

Normalt ville jeg ha hamstret, men akkurat nå har jeg egentlig overflod av alt utenom chips, og det har jeg ikke godt av likevel

• Liker 1
Skrevet

Har basisprodukter i huset, hamstrer aldri. Eller, kanskje dopapir 😅

AnonymBruker
Skrevet

Har pga dårlig helse stort sett det jeg trenger for noen ukes forbruk i huset alltid.

Skal kun kjøpe inn det jeg nå er litt lav på, ved neste handling. Fryst kyllingfilet, poteter, salat, ost og knekkebrød.

Får vel raske med meg ei flaske brus og noen is også kanskje - om de har noe igjen - så jeg får gjort mitt i denne panikkhandlingen ;) 

Anonymkode: d4920...b3f

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor forventer alle soviet tilstander. 

Anonymkode: ea2f6...565

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hamstret noe. Men jeg drikker ikke alkohol eller brus. Og potetgull og sjokolade, har jeg ikke godt av.

Anonymkode: 48b74...bf2

AnonymBruker
Skrevet

Hamster? hva skal jeg med ett hamster ? Har katt, men den får tørrfor.

Anonymkode: cebd7...9d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hamstrer ikke. Men hamstret ikke pga streik, men min nr 2 favoritt såpe har gått ut v produksjon, og fant en haug på tilbud. Så hamstret ett års forbruk på den. Mi. Nr 1 favoritt er helt tomt, og får ikke tak i. Prøvd alle butikker og nettbutikker. Uten hell.

Aner virkelig ikke hva jeg skal erstatte såpen min med. Men nå har jeg iallefall ett år på å finne en ny

Anonymkode: c7fdf...8b6

• Liker 2
Skrevet
Rødstrupa skrev (36 minutter siden):

Følger du råd om ikke å hamstre eller er du redd for at enkelte varer du ‘’bare må ha’’ skal forsvinne fra hyllen og derfor hamstrer kremt litt….c’’.)? Har kjøpt lager av lettbrus.

Har lager på 6-12 mnd til enhver tid. Brus er ikke noe jeg hamstrer siden jeg er eneste i huset som evner å la det stå

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette mest brus og alkohol? Er jo supert for folkehelsa hvis det blir tomt, selv om noen tjukkaser og alkiser må leve litt med abstinenser.

Anonymkode: 56b30...b17

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hamstret. Er litt avhengig av diverse, men tenker om at det går tomt så blir jeg avvent. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke dette mest brus og alkohol? Er jo supert for folkehelsa hvis det blir tomt, selv om noen tjukkaser og alkiser må leve litt med abstinenser.

For et ræva menneske du er når du omtaler mennesker på den måten.

Anonymkode: 7026d...af0

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prepper til vanlig og behøver derfor ikke å hamstre noe som helst ☺️

Anonymkode: 45f4e...754

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Irriterende når folk hamstrer Pepsi Max, slik at de får i overflod mens andre ikke får noe 😕 Husker under korona; Jeg skulle ha 2 pakker med kjøttdeig, men damen foran (med 2 handlevogner) meg tok 30 stk i handlevogna. Da jeg spurte om å få 2 av dem, fikk jeg klar beskjed om at hun var først….. Sånne folk er bare egoistiske og driter i andre! En skam, og hun burde blitt stoppet (var ikke bare dette hun og datter tømte butikken for….)

Anonymkode: ee9b9...ae1

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fy f… for et ekkelt menneske! Er du kle over at for enkelte er det farlig med abstinenser og plutselig kutt?? Og er det bare tjukkasen og alkiser som drikker brus og alkohol? Ta deg et kurs i mennesker, du , usiviliserte vesen!

Anonymkode: ee9b9...ae1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei hamstrer ikke og kommer ikke til å gjøre det heller. Spiser det jeg får tak i  og sånn er det :) 

AnonymBruker
Skrevet

En type plaster som jeg kun finner på ett apotek i byen. Ikke en gang på nett. Jeg mistenker at det er gått ut av produksjon. Og jeg liker denne typen.

Jeg ønsker at jeg hadde tenkt så langt om Saba bind. Det er for mye plast i det som finnes nå og det kjennes klamt. Saba var nesten som bomull.

Anonymkode: 2a5b8...8f8

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Har ikke hamstret, handler som normalt. Glad for at jeg ikke har noen avhengigheter jeg må ta hensyn til

Endret av Evig_student
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan faktisk hende at folk tror jeg hamstrer når jeg tenker meg om? Jeg bor ca 40 min unna nærmeste dagligvare, så handlingene mine er gjerne veldig store.

Men jeg hamstrer ikke, handler som normalt ca hver 3 uke. Livet på landet😅

Anonymkode: 8930a...468

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...