Gå til innhold

Hvor ofte kjøpe nye sko?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte meg  nye HOKA sko i fjor vår. Så deilig å gå mee, selv om prisen var stiv(ca kr 3000). Har brukt de hver dag som hverdagsko(har bre et par jeg bruker daglig). Har ventet så på at snøen skal forsvinne så jeg kan ta fram skoene igjen. I dag var dagen, og jeg har skikkelig ubehag under foten, der hvor bøyen til tærne starter......skuffet, da skoene vr så gode i fjor. 

Hvor ofte bør jeg kjøpe nye sko egentlig? Med barn i hus som vokser fort også i føttene, kjøpes det allerede 2-3 par i sesongen.....

Anonymkode: 52b60...7fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøpte meg  nye HOKA sko i fjor vår. Så deilig å gå mee, selv om prisen var stiv(ca kr 3000). Har brukt de hver dag som hverdagsko(har bre et par jeg bruker daglig). Har ventet så på at snøen skal forsvinne så jeg kan ta fram skoene igjen. I dag var dagen, og jeg har skikkelig ubehag under foten, der hvor bøyen til tærne starter......skuffet, da skoene vr så gode i fjor. 

Hvor ofte bør jeg kjøpe nye sko egentlig? Med barn i hus som vokser fort også i føttene, kjøpes det allerede 2-3 par i sesongen.....

Du burde ikke bruke samme sko hver dag, har i hvert fall 2 par du kan rullere på

Anonymkode: 8d796...4ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du burde ikke bruke samme sko hver dag, har i hvert fall 2 par du kan rullere på

Skyldes primært økonomi.  Flere skoparer dyrere.....ungene trenger også sko, de prioriteres

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Skyldes primært økonomi.  Flere skoparer dyrere.....ungene trenger også sko, de prioriteres

Kjøp 2 par ti 1500 stk da i stedet for 1 par til 3000

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen hoka sko som både er gamle og godt brukte og flere nye par. Merker ingen forskjell på komforten på de gamle og nye

Anonymkode: 0fc3a...9ae

Skrevet

1-2 par i året. Bruker helst max 500kr på ett par, gjerne på tilbud, så man får mer for pengene...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Kjøp 2 par ti 1500 stk da i stedet for 1 par til 3000

Gjør gjerne det, men fikk anbefalt Hoka , og ønsket å prøve,  fant ikke noen pp tilbud som passet i str....holder meg til billigere merker heretter , og skal vurdere å kjøpe flere par.....sliter dog med sko på salg,  ds min str ofte er utsolgt lenge før salget starter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gjør gjerne det, men fikk anbefalt Hoka , og ønsket å prøve,  fant ikke noen pp tilbud som passet i str....holder meg til billigere merker heretter , og skal vurdere å kjøpe flere par.....sliter dog med sko på salg,  ds min str ofte er utsolgt lenge før salget starter.

Hoka er ofte på tilbud diverse steder 

Anonymkode: 6823f...bd1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper nye sko når jeg trenger det. Altså når de gamle er ødelagte, eller jeg får andre behov (f.eks. begynner med terrengløping og kun har sko som er gode på asfalt fra før). 

Skoene kan være vonde om det er lenge siden du har brukt dem pga føttene dine ikke er vant til dem lengre. Jeg må ofte "gå inn igjen" sko om de har stått i boden en hel sesong. 

Men altså, om du har dårlig økonomi, ikke kjøp sko til 3 000... Det er masse kjempegode sko til mye billigere pris. Jeg går over 20 000 skritt på jobben hver dag, og har ikke ett eneste par som er i nærheten så dyrt. Jeg har to par asics-sko jeg bytter på, med god demping, og de har jeg punget ut under 1500 for. 

Anonymkode: 53633...791

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper 3 nye par med løpesko både til meg og samboer hver vår 🙂 Priser fra 1000 og opp til 2000 🙂 Da vi er opptatt av kvalitetsløpesko.

Anonymkode: aa69b...30d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjøper 3 nye par med løpesko både til meg og samboer hver vår 🙂 Priser fra 1000 og opp til 2000 🙂 Da vi er opptatt av kvalitetsløpesko.

Anonymkode: aa69b...30d

Oj, da løper dere mye eller? Jeg bytter løpesko med jevne mellomrom, når jeg merker at de ikke er så gode lenger. Tror det blir ca 1-2 nye par hvert år (løper 2-3 ganger i uka). Prøver å slå til når det er salg, så jeg betaler sjelden mer enn ca 1000kr.

Anonymkode: c7b84...878

Skrevet

Ikke særlig ofte.

Jeg er kresen på sko og har i tillegg vanskelige føtter, så det å finne sko jeg liker og som passer er vanskelig.

Men kanskje 1-2 par sko i året. Jeg prøver å legge litt penger i det når jeg kjøper sko. Billige sko blir fortere ødelagt og er kjipe å gå med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...