AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Skrevet 18. april 2023 Jeg synes ikke den isen er god. Jeg synes de kopierer gode iser og gjør den billig og ekkel. Mannen derimot, elsker det så vi kjøper når isbilen er her. I dag var den er. Sambo kjøpte for harde livet og jeg slo an en prat med sjåføren. Han mente at de alltid har solgt isbjørn-is, men har de det? Jeg mener å huske da jeg var liten, så hadde de så mye bra! Klovneis, fotballis, kroneis med brownies og de smakte GODT! Er det jeg som har forandret seg eller solgte de faktisk andre merker på den tiden? Anonymkode: 71cde...266
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #2 Skrevet 18. april 2023 Det var to forskjellige isbiler før, den blå med ding-ding-lyd, og den hvite med Norge Rundt-melodien. Den hvite har alltid hatt Isbjørn-is, men den blå hadde et annet merke. Anonymkode: fdad4...909
Thjelp Skrevet 18. april 2023 #3 Skrevet 18. april 2023 Alltid vært Isbjørn-is hos Den norske Isbilen (hvite med Norge rundt melodi). Men jeg skal si meg enig i at de var bedre før. Husker spesielt cappuccino isen de hadde i slik kjegle form, og en boks is med sjokoladebiter og raspet marsipan blant annet, og Skvisj-is! Synes isen der var helt magisk når jeg var barn, men nå som jeg er 30 -ish synes jeg ikke smaken er den samme dessverre. Sikkert gjort noe med ingredienser og oppskrifter
tånegla Skrevet 18. april 2023 #4 Skrevet 18. april 2023 Den blå med ding-ding lyd het Hjem-is. Ellers så vet jeg ikke så mye om smakene, men husk at våre smaksløker forandrer seg med årene. Det som vi før syntes var godt, smaker nå helt bæsj- som Ha-på feks. Elsket det som barn, får litt spy i munnen når jeg ser det på butikken nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå