Gå til innhold

Hvorfor skal single få ligge med dem de vil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva med fremtidig kjæreste? Kanskje vedkommende ikke vil at man skal ligge rundt før man møtes? Vi har sånne regler for folk i forhold. Da kalles det utroskap. Hva med troskap til fremtidig kjæreste? Er det for abstrakt for mange? Jeg kan forstå at en del ikke klarer å tenke det, men hva med dere realister?

Anonymkode: 02d9f...453

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kan ikke de som er opptatt av sånt få bli kjæreste med hverandre da?

• Liker 37
Skrevet

Hvis han tenker sånn er han ikke kjærestemateriale for meg.

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Du står fritt til å prøve å bli sammen med noen som ikke har hatt noen før

Men du kan ikke kreve at folk ikke lever livet og er tro til noen de ikke vet de kommer til å møte og enda ikke har følelser for

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi realister tenker at livet er til for å leves, ikke for å gå rundt å "spare seg" til "den rette". 

Dere som tror på "til døden skiller dere ad" kan jo bare velge hverandre.

Anonymkode: b233c...1b1

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi realister tenker at livet er til for å leves, ikke for å gå rundt å "spare seg" til "den rette". 

Dere som tror på "til døden skiller dere ad" kan jo bare velge hverandre.

En realist vil tenke at man enten kan gjøre det man vil som singel og i forhold eller ta hensyn i begge situasjoner

Skrevet

Fordi de er FRIE mennesker, har egen vilje og bestemmer til en hver tid hvem de vil ha seg med. Det er slutt på 1920-tallet og de moralske reglene fra en svunnen tid, den gangen da man sparte seg til den man skulle gifte seg med. TS, det er gått hundre år og samfunnet er forandret. I dag står man fritt til å ha sex med dem man vil, når man vil, så lenge man er singel og ikke bedrar noen. 

TS, det høres ut som du er født i feil århundre. Rett og slett.

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En realist vil tenke at man enten kan gjøre det man vil som singel og i forhold eller ta hensyn i begge situasjoner

Nei, en realist vet at man får et best samliv om man tar hensyn til den man bor sammen med og er derfor ikke utro.

En realist vet også at man kanskje aldri treffer noen å bli sammen med og at det derfor er totalt nonsens å skulle spare seg til noe som kanskje aldri vil skje.

En realist vet også at man aller mest sannsynlig vil ha flere forhold av ulik lengde gjennom livet, så hvem av disse skal da få æren av å være den eneste ene man er tro mot gjennom hele livet, både før, under og etter dette forholdet?

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

1. Single kan ikke ligge med dem de vil. De kan ligge med de som også vil ligge med dem. Begge/alle parter skal ha lyst på sex og man kan ikke gjøre bare det en selv vil. 

2. Troskap til fremtidig kjæreste? Å ha sex med andre personer som singel er ikke ulojalt eller bryter troskap til en fremtidig kjære. Så dont you worry boy 👍

3. Kvinnehat og nedlatende holdninger hvor du kaller personer som ikke mener det samme som deg for dumme er turnoff. Du vil nok slite med å få deg dame så da behøver du ikke bruke så mye krefter på å bekymre deg over problemstillingen du har laget 🙃

Anonymkode: af58a...ad2

• Liker 13
  • Nyttig 2
Gjest Abendstern
Skrevet

Hva er fremtiden? Finnes den eller er den en konstruksjon? 

AnonymBruker
Skrevet

Single får ikke ligge med hvem de vil. De får bare ligge med folk som vil ligge med dem. 

Anonymkode: b2ccc...ac8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er for så vidt ikke uenig i at noen kanskje er litt ukritiske til hvem og hvor mange de ligger med. Det er i alle fall svært mange nordmenn som kunne ha vært flinkere til å bruke kondom. Med tanke på hvor fort kjønnssykdommer sprer seg så må det jo være en del som ikke tenker seg så veldig om før de hopper på.

Anonymkode: 6901b...21f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de som vil ha mange partnere, kan ha det. De kan også finne seg noen andre som har hatt mange partnere. De som ønsker å ha få partnere, og der det betyr mye at livsledsageren har hatt få, får finne seg en som møter kriteriene. Om man synes at noen som har ligget med mange er uegnet som partner, vel, da finner man seg en annen partner! 

Jeg er 40, og har de siste 20 årene ligget med fem stykker. Det er helt greit for meg, jeg har vært i to lange forhold denne tiden, og da puler jeg ikke rundt.  Jeg har venninner som har vært single i lange perioder, og som har ligget med 20-30 menn. De er da ikke mindre verdt med enn meg? Kunne ikke falt meg inn å dømme dem, og det gjør meg sint å tenke på at andre gjør det. 

Anonymkode: 58196...66d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, hvor prøver du å finne kjæreste? Tinder og sånt søppel? Vel...Vi som ikke ligger rundt er ikke på Tinder. 

Anonymkode: 00c4e...181

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

TS, hvor prøver du å finne kjæreste? Tinder og sånt søppel? Vel...Vi som ikke ligger rundt er ikke på Tinder. 

Snakk for deg selv! Jeg har ikke hatt sex på snart fem år og er på tinder. Tinder er hovedstedet for sjekking og parforhold i dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare å juge til neste kjæreste.

Fungerer veldig bra, med mindre mann bor et lite sted.

Anonymkode: 0a7c6...621

AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv! Jeg har ikke hatt sex på snart fem år og er på tinder. Tinder er hovedstedet for sjekking og parforhold i dag. 

Nei. Det er fortsatt stedet for ONS og slik for de fleste 

• Liker 3
Skrevet

Ingen eier meg, så ingen kan fortelle meg hva JEG kan, eller ikke kan, gjøre med min egen kropp. Det er min avgjørelse. 

Om noen ikke har lyst å være med meg, på grunn av antall sexpartnere, så var vi ikke kompatible til å begynne med. 

• Liker 5
Skrevet

En potensielle kjæreste som ikke godtar ting jeg har gjort og valg jeg har tatt før jeg traff ham, er ikke lenger en potensiell kjæreste. 

• Liker 8
Skrevet

Det er tidenes røde flagg om noen henger seg opp i sånt. Enten det er 0 eller 100 på den listen.

Folk som er verdt å spare på klarer å filtrere ut det uvesentlige, og dette er i beste fall et tilfelle av "jeg vil helst ha X, men jeg bryr meg ikke så mye, egentlig".

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...