AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Skrevet 18. april 2023 Helt egentlig? 🤷🏼♀️ Vi har hatt fra Viking og Europris, de funker like godt begge to. Tørre føtter osv. Anonymkode: e924b...fbc
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #2 Skrevet 18. april 2023 Jeg har hatt billige gummistøvler som har holdt lenge (i år), og jeg har hatt dyre som har sprukket etter relativt kort tid (noen måneder), så min erfaring er at det ikke nødvendigvis er sammenheng mellom pris og kvalitet. Men det kan sikkert variere. Anonymkode: 5959c...139
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Skrevet 18. april 2023 Dyrere støvler har ofte noe bedre såle/demping, men de holder ikke nødvendigvis mye lengre enn de billigste. Bor man et sted det er mye vått eller har et barn som avviser joggesko som akseptabelt fottøy (noen er særere enn andre) kan det nok lønne seg for føtter og rygg å investere i støvler med god såle. Ellers er støvler såpass lite brukt at det ofte koster mer enn det smaker. Anonymkode: 30512...011
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Skrevet 18. april 2023 Jeg kjøpte et par støvler som var ganske billige nå. Kjøpte de på nett, så fikk ikke sett de på forhånd. Nå er de ikke brukt så veldig mye ennå, men akkurat disse virket veldig stive og harde. Så det varierer vel fra billigmerke til billigmerke også. Jeg har også hatt noen par fra sparkjøp som har vært helt supre, gode såler og god i gummien, de har minnet om dyrere merker. Anonymkode: 06aa0...7a1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #5 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dyrere støvler har ofte noe bedre såle/demping, men de holder ikke nødvendigvis mye lengre enn de billigste. Bor man et sted det er mye vått eller har et barn som avviser joggesko som akseptabelt fottøy (noen er særere enn andre) kan det nok lønne seg for føtter og rygg å investere i støvler med god såle. Ellers er støvler såpass lite brukt at det ofte koster mer enn det smaker. Anonymkode: 30512...011 Ah, ja, det er sant nok. Har ikke tenkt på sålene 🙂 Anonymkode: e924b...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå