Gå til innhold

Var på en date igår med en dame, idag er hun helt stille

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi drakk, hadde det morro, hadde "truth or dare", og var med hverandre i flere timer. Vi begynte å snakke om sex og hun sa hun ville bli pult av meg men vi hadde ikke noe sted å gjøre det. Prøvde å mekke hotell men var for dyrt for kun en natt. Hun spanderte drikke til meg 2 ganger så var overrasket over det. Etter daten sendte jeg melding med god natt og håper vi ser hverandre igjen. Da jeg våknet hadde hun sett meldingen men ikke svart noe ellers. I dag prøvde jeg igjen å sende en melding om vi kan møtes, men det har gått 3 timer når og ikke fått noe svar. Hun pleide å svare raskt før daten så merker at hun kanskje ikke vil møtes lenger. Hva tenker dere? Bør jeg blokkere hu så jeg slipper å tenke på henne så mye eller vente? Det ser mørkt ut nå.

Anonymkode: e4ad7...38c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er g22 og hun er j20 forresten

AnonymBruker
Skrevet

Må nesten bare vente å se om du får svar. Teit å blokkere, eller sende noe mer i hvertfall😊

Anonymkode: 59fe0...7a3

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor i alle dager denne greia med å BLOKKERE folk i hytt og vær!?? Kan du ikke bare vente og se da? Hva hvis hun prøver å tenke ut et godt svar eller en fin melding til deg, og så kommer hun og ser at hun er blokkert?

Du har tatt første skrittet til nytt treff. Len deg nå tilbake og vent. Det som skjer, det skjer. Ingen grunn til å blokkere folk som ikke har gjort noe galt eller skjelt deg ut eller noe.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være hun leker litt hard to get. Men det kan også være hun har ombestemt seg nå som hun er edru.

Og er kanskje flau over at dere prøvde finne hotellrom...

Du kan jo gi hun til imorgen.

Anonymkode: f4784...29f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sikkert fyllesyk da..

Anonymkode: 7105a...90d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan være hun leker litt hard to get. Men det kan også være hun har ombestemt seg nå som hun er edru.

Og er kanskje flau over at dere prøvde finne hotellrom...

Du kan jo gi hun til imorgen.

Eller kanskje det var avtennende at hun ikke "var verdt" prisen for en hotellnatt.

Anonymkode: fef13...68a

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal vente litt til, sletter hu ikveld hvis jeg ikke ikke får noe positivt svar i løpet av dagen

Skrevet
Million skrev (6 minutter siden):

Hvorfor i alle dager denne greia med å BLOKKERE folk i hytt og vær!?? Kan du ikke bare vente og se da? Hva hvis hun prøver å tenke ut et godt svar eller en fin melding til deg, og så kommer hun og ser at hun er blokkert?

Du har tatt første skrittet til nytt treff. Len deg nå tilbake og vent. Det som skjer, det skjer. Ingen grunn til å blokkere folk som ikke har gjort noe galt eller skjelt deg ut eller noe.

Det er fordi folk tar ting så jævla personlig. Hårsår vettu. Har aldri gjort det. Hører om flere som har fått en 'feil kommentar/feilslått spøk. 'Jeg bare blokkerte jeg'. Ok.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er kanskje fyllesyk? 

Anonymkode: 23b40...8db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skal vente litt til, sletter hu ikveld hvis jeg ikke ikke får noe positivt svar i løpet av dagen

Så dramatisk.

Hva er problemet med å ha kontakter en liten stund.

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Blokkere? Hvor dramatisk er ikke DET? 

Anonymkode: 25397...dd2

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så dramatisk.

Hva er problemet med å ha kontakter en liten stund.

Ja jeg vet det er dumt men tenker veldig mye på jenter når jeg har møtt dem og har en positiv opplevelse. Jeg gjør dette som beskyttelse så jeg ikke trenger å kaste bort tiden min emosjonelt

AnonymBruker
Skrevet

Alt tyder på at hun kun var ute etter et knull, så tror ikke du skal ha så store forventninger. Høres ikke ut som noe konemateriale uansett. 

Anonymkode: 780b4...4a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alt tyder på at hun kun var ute etter et knull, så tror ikke du skal ha så store forventninger. Høres ikke ut som noe konemateriale uansett. 

Jeg spurte om hu ville knulle ute men det ville hun ikke. Hotell var hun gira på. Men hun sa igår at hun ikke håper at jeg bare dropper henne etter første møte, og hun ble glad når jeg sa at jeg ville møte henne fremover, ansiktet hennes skinte. Men vet ikke nå, er det berg og dal bane inni hodet til dere damer?

Skrevet

Svarer man ikke så er man heller ikke interessert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Eller kanskje det var avtennende at hun ikke "var verdt" prisen for en hotellnatt.

Anonymkode: fef13...68a

Hotellprisene har gått i været det siste året. Bestiller man på kort varsel kan det fort koste 4-5000,- for et rom. 

Anonymkode: c1f04...cd2

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gitt henne ett døgn, kanskje to om jeg likte henne veldig godt. Hvis det tar veldig lang tid bør hun beklage, ha en grunn osv.

AnonymBruker
Skrevet

Blokkere henne fordi hun ikke har svart deg på tre timer? Hvorfor det? Hva er logikken? For alt du vet er hun på trening eller hos familien sin. Hvis hun er interessert svarer hun nok i kveld eller i løpet av noen dager. Hvis hun ikke svarer før fredag/lørdag er hun nok ikke interessert men du trenger ikke å blokkere henne fordet. 

Anonymkode: 10cd0...972

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja det er jo grusomt med en kone med seksualdrift og som ikke skammer seg over å være lysten på sex! *ironi* 

Ikke kom her i fremtiden å klage eller støtte andre menn som klager over at dama ikke orker sex oftere enn tre ganger i året 🙄 er jo "Damned if you do, Damned if you dont" for oss kvinner. Blir aldri "riktig" uansett hva vi gjør for kvinneundertrykkende menn, så da gjør vi som vi vil istedet 😉 blir du krenka av det - ditt problem 

Anonymkode: 10cd0...972

• Liker 5
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...