Gå til innhold

MSN Messenger for XP

Snuppsi

Anbefalte innlegg

http://www.msn.no/computing/messenger/

Hvorfor får jeg ikke til å laste ned noen av disse alternativene for XP?

Jeg får heller ikke til å bruke Windows Update, får bare beskjed om å laste ned noe for å få til å bruke det, men det stopper det, trykker OK og det blir lastet ned, men jeg kommer ikke videre.

Help anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo jeg har det, men jeg lurer på om det var noe spesielt med det som den linken hadde til nedlastning ;) Må ha det nyeste ;)

Men det er vel bare tull av meg, sikkert bare vanlig MSN slik som den jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Messenger er standard på XP, og du får stadig beskjed om oppdatering, helt automatisk. Da er det bare å klikke ok til nedlasing der. Ei slik oppdatering er unnagjort på et minutt vanligvis. Med modem.

Jeg bruker XP, og dette fungerer helt fint. Så forresten i Nettavisen i dag at det er kommet en oppdatering som er forbeholdt de som betaler for tjenesten. Der skal det finnes noen ekstra finesser, men jeg for min del gidder ikke betale for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det går bra. Da jeg tok maskinen i bruk første gang fikk jeg noen valg underveis. Blandt annet haket jeg av for automatisk oppdatering av XP. Når det dukker opp oppdateringer får jeg ei lita melding nede til høyre. Der får jeg muligheten til å velge hvilke oppdateringer jeg vil ha. Jeg velger like godt alt. Når jeg får beskjed er nedlastingen allerede ferdig, og når jeg har valgt det jeg vil ha kan jeg velge om jeg vil innstallere straks, eller få en påminnelse senere. Som regel må maskinen restartes etter innstallering, så det er greit å kunne velge.

Det eneste jeg merker til selve nedlastingen er at maskinen går litt tregere i mens.

Du finner helt sikkert en slik innstiling på din maskin også, men jeg husker ikke helt hvor du finner det. Det skal jeg komme tilbake til om jeg finner det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Windows messenger ligger inne i XP, mens MSN messenger må lastes ned. MSN messenger er som regel nyere og mer oppdatert en Windows messenger.

Er det mulig at du har Windows messenger og prøver å laste ned MSN oppdatering (hvis du skjønner hva jeg mener)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...