AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Skrevet 18. april 2023 Jeg vil gå fra mannen. Jeg føler vi ikke er kompatible sammen lenger, vi har vokst i hver vår retning. Vi ønsker forskjellige ting, vi snakker ikke sammen og jeg inkluderer han ikke i fremtidsplanene mine. Jeg vil bli kjent med nye mennesker, jeg vil prøve andre ting seksuelt, men ikke med han. Tanken på å leve med han pg kun han resten av livet skremmer meg, selv om han er snill og grei og alt det. Er dette en midtlivskrise, eller er det reelt at jeg vil ut? K43 Anonymkode: 34858...c62 1
Michaelhe Skrevet 18. april 2023 #2 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil gå fra mannen. Jeg føler vi ikke er kompatible sammen lenger, vi har vokst i hver vår retning. Vi ønsker forskjellige ting, vi snakker ikke sammen og jeg inkluderer han ikke i fremtidsplanene mine. Jeg vil bli kjent med nye mennesker, jeg vil prøve andre ting seksuelt, men ikke med han. Tanken på å leve med han pg kun han resten av livet skremmer meg, selv om han er snill og grei og alt det. Er dette en midtlivskrise, eller er det reelt at jeg vil ut? K43 Anonymkode: 34858...c62 Det er ikke innbilling. Det er global oppvarming, ny kald krig, svære pandemier og hyper inflasjon. Dagens unge kan ingenting, ikke en gang onanere ordentlig. 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Skrevet 18. april 2023 Michaelhe skrev (31 minutter siden): Det er ikke innbilling. Det er global oppvarming, ny kald krig, svære pandemier og hyper inflasjon. Dagens unge kan ingenting, ikke en gang onanere ordentlig. Mulig du spøker med meg, men hva har hyperinflasjon og onani med saken min å gjøre? Ts Anonymkode: 34858...c62 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Skrevet 18. april 2023 Det er nok reellt Anonymkode: 8456d...de0
Virrevirrevapp Skrevet 18. april 2023 #5 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil gå fra mannen. Jeg føler vi ikke er kompatible sammen lenger, vi har vokst i hver vår retning. Vi ønsker forskjellige ting, vi snakker ikke sammen og jeg inkluderer han ikke i fremtidsplanene mine. Jeg vil bli kjent med nye mennesker, jeg vil prøve andre ting seksuelt, men ikke med han. Tanken på å leve med han pg kun han resten av livet skremmer meg, selv om han er snill og grei og alt det. Er dette en midtlivskrise, eller er det reelt at jeg vil ut? K43 Anonymkode: 34858...c62 Det er vel reelt at du ikke ser ei framtid med ham på noe plan og overhodet ikke ønsker å dele livet med ham lenger? Hva spør du om, egentlig? Om du kommer til å ombestemme deg?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Skrevet 18. april 2023 Har knullet mange damer som deg, de ender vanligvis opp med å bli hos mannen sin, men ønsker «noko attåt». Anonymkode: b712d...dae 1 1
AprilLudgate Skrevet 18. april 2023 #7 Skrevet 18. april 2023 Tja. La oss si du ender opp singel og med lite/dårlig respons på partner og/eller sexmarkedet. Vil du fortsatt da ut av relasjonen så er det reellt. 1
Fremmed fugl Skrevet 18. april 2023 #8 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil gå fra mannen. Jeg føler vi ikke er kompatible sammen lenger, vi har vokst i hver vår retning. Vi ønsker forskjellige ting, vi snakker ikke sammen og jeg inkluderer han ikke i fremtidsplanene mine. Jeg vil bli kjent med nye mennesker, jeg vil prøve andre ting seksuelt, men ikke med han. Tanken på å leve med han pg kun han resten av livet skremmer meg, selv om han er snill og grei og alt det. Er dette en midtlivskrise, eller er det reelt at jeg vil ut? K43 Anonymkode: 34858...c62 Ok, kan du si hva som er ditt problem?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #9 Skrevet 18. april 2023 Michaelhe skrev (2 timer siden): Det er ikke innbilling. Det er global oppvarming, ny kald krig, svære pandemier og hyper inflasjon. Dagens unge kan ingenting, ikke en gang onanere ordentlig. 🤣😂😆 Anonymkode: b330a...4f2 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #10 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette en midtlivskrise, eller er det reelt at jeg vil ut? Jeg tror du må lære deg litt om livskriser. Det betyr ikke at du innbiller deg ting. De valg du har tatt tidligere i livet, har ført deg til et sted du ikke er fornøyd med, og du kommer til et punkt der du skjønner at du har fått bare ett liv utdelt. Anonymkode: a9af7...ccc 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #11 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil gå fra mannen. Jeg føler vi ikke er kompatible sammen lenger, vi har vokst i hver vår retning. Vi ønsker forskjellige ting, vi snakker ikke sammen og jeg inkluderer han ikke i fremtidsplanene mine. Jeg vil bli kjent med nye mennesker, jeg vil prøve andre ting seksuelt, men ikke med han. Tanken på å leve med han pg kun han resten av livet skremmer meg, selv om han er snill og grei og alt det. Er dette en midtlivskrise, eller er det reelt at jeg vil ut? K43 Anonymkode: 34858...c62 Jeg er i samme situasjon som deg. Livredd for å gjøre feil, samtidig så ser jeg ikke fremover at jeg vil være med han . Anonymkode: d8030...888
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #12 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er i samme situasjon som deg. Livredd for å gjøre feil, samtidig så ser jeg ikke fremover at jeg vil være med han . Anonymkode: d8030...888 Det er kjipt. Jeg er ikke redd for min egen del, jeg tror jeg får det fint i en leilighet for meg selv. Det jeg er redd for er å rive ungenes grunnmur fra hverandre. De vil måtte flytte mellom oss foreldrene med alt stress og tjas det medfører, bare fordi mamma er lei av pappa. Det har pågått i flere år, så jeg er redd det ikke er midlertidig. 😞 Anonymkode: 34858...c62 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #13 Skrevet 18. april 2023 Fremmed fugl skrev (1 time siden): Ok, kan du si hva som er ditt problem? Akkurat det jeg skrev… Anonymkode: 34858...c62
Fremmed fugl Skrevet 18. april 2023 #14 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Akkurat det jeg skrev… Anonymkode: 34858...c62 Du skrev uten å fortelle om problemet
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #15 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er kjipt. Jeg er ikke redd for min egen del, jeg tror jeg får det fint i en leilighet for meg selv. Det jeg er redd for er å rive ungenes grunnmur fra hverandre. De vil måtte flytte mellom oss foreldrene med alt stress og tjas det medfører, bare fordi mamma er lei av pappa. Det har pågått i flere år, så jeg er redd det ikke er midlertidig. 😞 Anonymkode: 34858...c62 Akkurat slik her og. Skremmende likt som deg. Har pågått i årevis her og, jeg kjenner vi glir fra hverandre og han blir dessverre enda mer desperat fordi han ser at jeg distanserer meg fra han fordi føelsene er borte. Anonymkode: d8030...888 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #16 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat slik her og. Skremmende likt som deg. Har pågått i årevis her og, jeg kjenner vi glir fra hverandre og han blir dessverre enda mer desperat fordi han ser at jeg distanserer meg fra han fordi føelsene er borte. Anonymkode: d8030...888 Nettopp. Så hva kan man gjøre? Vi har prøvd å date, gå turer bare han og jeg, handle og gjøre hverdagslige sysler, holde hender i sofaen på kvelden. Det føles bare påtatt og rart. Da vi var på date, følte jeg at det var som å være på kundelunsj. Tur i skogen kunne like gjerne vært med hunden. Og holde hender i sofaen, nei, det var bare rart. Jeg la merke til hvor tørr hud han hadde, og at han kilte meg kronisk på den ene fingeren var irriterende. What to do nå? Leve sammen i et bofellesskap for ungene? Jeg klarer ikke å slå opp for min egen del! Anonymkode: 34858...c62
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #17 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror du må lære deg litt om livskriser. Det betyr ikke at du innbiller deg ting. De valg du har tatt tidligere i livet, har ført deg til et sted du ikke er fornøyd med, og du kommer til et punkt der du skjønner at du har fått bare ett liv utdelt. Anonymkode: a9af7...ccc Det er der du tar feil, vi har selvfølgelig flere liv. Men det er ikke sikkert at neste er i fredfulle og trygge Norge, så er enig i at vi bør gjøre det beste ut av dette livet Anonymkode: 6fc7d...918
Helene Skrevet 18. april 2023 #18 Skrevet 18. april 2023 Ta en alvorlig prat med han. Om han vifter bort dine tanker, gå. Men han kan jo også være med . Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #19 Skrevet 19. april 2023 Det som kalles midtlivskrise er jo nettopp det at man oppdager at man kanskje vil noe litt annet i livet enn man har opplevd til nå. Så ja, det er reelt. Og de aller fleste opplever det. Om det er nødvendig å gå fra mannen kan bare du vurdre. Men jeg ville nå startet med å ta en skikkelig prat om det med han, der dere ser på om dere er på helt ulik kurs, eller om grunnkursen er lik, men dere bare ønsker å gjøre litt ulike ting underveis. Noe annet å ta med i overveingen her er jo konsekvenser av brudd. Har dere barn? Hvordan blir den økonomiske situasjonen? Vi vet ikke nok her til å gi noe mer råd. Anonymkode: bd28f...274 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå