LiseTV Skrevet 5. oktober 2024 #161 Skrevet 5. oktober 2024 Lawyam skrev (9 timer siden): Ja, og H.Tajik i samme program... Enig der 1 1
Cid Skrevet 5. oktober 2024 Forfatter #162 Skrevet 5. oktober 2024 LiseTV skrev (2 timer siden): Enig der Eller Liv Signe Navarsetes og Ola Borten Moe, og så sender han upassende brev til Liv fra kjempe hytta. 1
Lawyam Skrevet 5. oktober 2024 #164 Skrevet 5. oktober 2024 Bare vent å se. Gjenbruk og resirkulering tas på fullt alvor av TV2, så skal ikke Trude V, Silje, Robin, Sebastian inn på Farmen eller Torpet (og/eller andre fra Vokteren) forstår jeg ingenting.
Cid Skrevet 11. oktober 2024 Forfatter #167 Skrevet 11. oktober 2024 LiseTV skrev (5 minutter siden): Vedum så vi forstår om han er bonde? Og Siv Jensen så hun kan leke i høyet med en bonde 😅
LiseTV Skrevet 13. oktober 2024 #168 Skrevet 13. oktober 2024 Cid skrev (På 11.10.2024 den 17.04): Og Siv Jensen så hun kan leke i høyet med en bonde 😅 Og dumme seg ut.
LiseTV Skrevet 9. januar #170 Skrevet 9. januar Listhaug, koseleg å sjå henne gå på trynet på kort tid. 1
enkefru Skrevet 9. januar #171 Skrevet 9. januar Kunne helt klart tenkt meg en form for politiker-farmen, med eks-politikere (litt som konseptet mesternes mester)
Cid Skrevet 9. januar Forfatter #172 Skrevet 9. januar Fjugur skrev (1 time siden): Kunne helt klart tenkt meg en form for politiker-farmen, med eks-politikere (litt som konseptet mesternes mester) Måtte hatt med Navarsete da 🤪 1
jukkapalme Skrevet 9. januar #173 Skrevet 9. januar (endret) jukkapalme skrev (På 22.2.2024 den 18.41): Håvard Bakke Tom A. Haug Tom Eddie Brudvik Kim Daniel Sannes Anders Hatlo Ingar Helge Gimle Anette Hoff Rudy Claes Inger Teien Marianne Westby Vanessa Borgli Ulla Marie Broch Siterer meg selv, farmen med kun Cæsar-skuespillere hadde vært gøy men skulle jo hatt med Kim Kolstad også da. Endret 9. januar av jukkapalme
Cid Skrevet 10. januar Forfatter #174 Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (1 time siden): Siterer meg selv, farmen med kun Cæsar-skuespillere hadde vært gøy men skulle jo hatt med Kim Kolstad også da. Og Kari Simonsen, men spørs om hun hadde orket når hun er nesten 90 år 1
jukkapalme Skrevet 15. januar #176 Skrevet 15. januar Cid skrev (På 10.1.2025 den 1.24): Og Kari Simonsen, men spørs om hun hadde orket når hun er nesten 90 år Hehe, ja det hadde vært gøy. Inger Teien (Guri Høyer) er født samme året, så jeg. Så begge fyller 88 år i år.
LiseTV Skrevet 18. januar #177 Skrevet 18. januar Fanatikere av Frp så jeg får se hvordan dem dummer seg ut der også?
Babyface Skrevet 18. januar #178 Skrevet 18. januar Tenker vel at hele Farmen burde legges ned nå, konseptet er oppbrukt. 1
Cid Skrevet 18. januar Forfatter #179 Skrevet 18. januar Babyface skrev (4 minutter siden): Tenker vel at hele Farmen burde legges ned nå, konseptet er oppbrukt. Mye bedre enn de andre paradise osv programmene. 1
Lawyam Skrevet 18. januar #180 Skrevet 18. januar Hadia Tajik (mulig skrivefeil). Jeg synes hun er så sjarmerende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå