enkefru Skrevet 29. mai 2024 #141 Del Skrevet 29. mai 2024 Nå er det annonsert hvem som er deltagere! «Farmen kjendis» 2025: Dette er de nye «Farmen kjendis»-deltakerne (tv2.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 29. mai 2024 #142 Del Skrevet 29. mai 2024 Fjugur skrev (Akkurat nå): Nå er det annonsert hvem som er deltagere! «Farmen kjendis» 2025: Dette er de nye «Farmen kjendis»-deltakerne (tv2.no) Du kom meg i forkjøpet. Uansett skuffende casting. Har knapt hørt om halvparten 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 29. mai 2024 #143 Del Skrevet 29. mai 2024 (endret) K_mb skrev (1 time siden): Du kom meg i forkjøpet. Uansett skuffende casting. Har knapt hørt om halvparten 🙈 Jøss. Synes det var mange kjente fjes med denne gangen, jeg. Bare tre jeg ikke kjenner til fra før. Man kan jo ikke forvente å kjenne godt til alle, for de prøver vel å «treffe alle» og hente folk i forskjellige aldre, yrker og plattformer. Dessuten har vel de aller største kjendisene vært med fra før, så på et eller annen tidspunkt går man jo litt tom og må velge noen som er litt i starten av karrieren. Jeg er i hvert fall fornøyd. Blir spennende å se Brynjar Meling i en sånn setting. Endret 29. mai 2024 av Cookiesandcream 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 29. mai 2024 #144 Del Skrevet 29. mai 2024 (endret) Cookiesandcream skrev (14 minutter siden): Jøss. Synes det var mange kjente fjes med denne gangen, jeg. Bare tre jeg ikke kjenner til fra før. Man kan jo ikke forvente å kjenne godt til alle, for de prøver vel å «treffe alle» og hente folk i forskjellige aldre, yrker og plattformer. Dessuten har vel de aller største kjendisene vært med fra før, så på et eller annen tidspunkt går man jo litt tom og må velge noen som er litt i starten av karrieren. Jeg er i hvert fall fornøyd. Blir spennende å se Brynjar Meling i en sånn setting. Sotberg, Meling, Gladkokken, Goksør Bjerkrheim og Nitter kjenner jeg til. Men enig i at Brynjar Meling blir spennende. Endret 29. mai 2024 av K_mb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 29. mai 2024 #145 Del Skrevet 29. mai 2024 Grei spredning på deltagerne, både i alder og "kjendisfaktor" (bransje) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 29. mai 2024 #146 Del Skrevet 29. mai 2024 Sikkert gøy for cast-ansvarlig å få med Brynjar Meling, men jeg ser helt æerlig ikke underholdingsverdien i mannen. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mai 2024 Forfatter #147 Del Skrevet 29. mai 2024 K_mb skrev (3 timer siden): Du kom meg i forkjøpet. Uansett skuffende casting. Har knapt hørt om halvparten 🙈 Samme lol, men blir interessant med Brynjar, blir sikkert drama rundt han der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 29. mai 2024 #148 Del Skrevet 29. mai 2024 Gjesp! Jeg gleder meg til å se min barndoms helt Susann Goksør igjen, ellers ser det ganske uinteressant ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. mai 2024 #149 Del Skrevet 29. mai 2024 (endret) Victor 😍🤩 Men veldig mange jeg ikke har hørt om. Kun fire av dem kjenner jeg til. Endret 29. mai 2024 av Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mai 2024 Forfatter #150 Del Skrevet 29. mai 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Victor 😍🤩 Men veldig mange jeg ikke har hørt om. Kun fire av dem kjenner jeg til. Brynjar kommer nok til å bli kontroversiell der inne da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespetten Skrevet 6. juni 2024 #151 Del Skrevet 6. juni 2024 Har innspillingen begynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. juni 2024 #152 Del Skrevet 8. juni 2024 (endret) Krutthøna skrev (På 24.4.2023 den 11.16): Egentlig synes jeg programmet er oppbrukt, men om jeg nå skulle gidde å se på en ny sesong med "kjendiser" kunne jeg tenkt meg å se følgende: Lisa Tønne, Else Kåss, Anne Ma, Fredrik Solvang, Jon Almås, Kristian Valen. Anne Ma hadde vel forsøkt å legge føringer på hva de andre deltakerne skulle ha på seg og gjøre. Hun kommer jo med krav i hytt og pine når det gjelder tv-program hun skal være med i. Endret 8. juni 2024 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. juni 2024 #153 Del Skrevet 9. juni 2024 Sputnik, Carl i hagen og durek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juni 2024 Forfatter #154 Del Skrevet 9. juni 2024 Lurven skrev (33 minutter siden): Sputnik, Carl i hagen og durek Og Olav Thon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juni 2024 Forfatter #155 Del Skrevet 25. juni 2024 Trygve Slagsvold Vedum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 3. juli 2024 #156 Del Skrevet 3. juli 2024 Ingen, idiotprogram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juli 2024 Forfatter #157 Del Skrevet 3. juli 2024 Ruspus skrev (16 minutter siden): Ingen, idiotprogram. Bra det er frivillig å se på da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #158 Del Skrevet 1. oktober 2024 Arve Tellefsen og Trude Drevland. Ser for meg de to på vagla 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 4. oktober 2024 #159 Del Skrevet 4. oktober 2024 Trond Giske og at han vinner folket og Framen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. oktober 2024 #160 Del Skrevet 4. oktober 2024 LiseTV skrev (12 timer siden): Trond Giske og at han vinner folket og Framen. Ja, og H.Tajik i samme program... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå