Gå til innhold

Noen som kan fortelle om at de fant kjærligheten etter vondt brudd, der de trodde de aldri kunne elske igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært i et forhold i 4 år, ble slutt for 4 uker siden. Jeg som endte det, selvom jeg innerst inne ikke ville. Men det var alt for mye vondt, løgner, manipulasjon osv.. jeg har vært utrolig deppa, grått mye. Fått mye støtte fra venner og familie. Likevel har jeg savnet han og tenker ofte på han- han har kontaktet meg flere ganger og igår ville han møtes på cafe. Da hadde han på seg sort dress, og hadde ikke tatt av seg forlovelsesringen. Vi skulle prate ut, men det ble ikke slik. Han sa han ønsket at jeg skulle få et fint liv og finne kjærligheten på nytt. Han begynte plutselig og gråte skikkelig, reiste seg opp og ba meg reise meg opp slik at han kunne klemme meg. Vi holdt rundt hverandre en stund. Han sa han elsket meg, og han ønsket meg lykke til videre. Så bare gikk han mens han gråt. Jeg blir jo litt bekymret for han. Hva tenker dere? Det har vært mye vondt mellom oss, men jeg elsker han fremdeles. Når vil dette gå over...... vil jeg noen gang elske igjen? Jeg er en veldig sensitiv person, som ikke liker å feste og herje. Jeg ønsker evig kjærlighet og trygghet/stabilitet. Jeg ville ha det med han, men det ble jo ikke slik. Kan han forandre seg? Mange spørsmål. Etter gårsdagens møte gikk jeg i bakken når jeg kom hjem. Knakk fullstendig sammen. I forkant av møtet hadde han sendt meg lange meldinger om hvor mye han elsker og savner meg, og hele den pakka. Ønsker seriøse råd, og andres erfaringer.. 

Anonymkode: b75c8...90f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En illusjons brist.. drømmer sikkert ikke om hvit brud ? 

Anonymkode: 1a142...20b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...