Gå til innhold

Har blitt forelska i en eldre mann❤️, men han...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 20-årene. Men jeg må seriøst begynne å date menn på min alder..... helt sinnsykt. Jeg dater minst menn som er 13 år eldre, eldste har vært 43 år. Og jeg går bare etter folk som har mye makt, autoritetspersoner. F.eks hatt crush på min foreleser en stund, ifjor, videre har det vær slik gjennom hele ungdomsskolen at jeg hadde øye til en lærer. Jeg var 16 år den gangen, og han var 30 år. Ble dødsforelsket i han. Nå har jeg også datet en mann som eide sin bedrift, han var 37 år. Men han ville ikke ha noe seriøst. jeg ender opp med å falle for alle eldre menn nesten som har mye makt og autoritet. Nå en stund før påskeferien begynte jeg å date Politimann som var 17 år eldre enn meg. Jeg sa at jeg søkte et forhold, og han virket kjempe seriøs. Han tok meg med ute på kino, og kysset meg og holdt hånda mi. Og vi gikk tur før vi dro på kino, så holdt han rundt meg hele tiden, sånn tett inntil seg.  Og fikk veldig mye oppmerksomhet fra han. Allerede etter 2 dater var jeg kjempe betatt. Og ville ha han kjempe mye.   Han tok insj til date nr 1 og 2. etter date nr 1 så ville jeg kysse han, men visste ikke helt hvordan hinte til det. Så skreiv han melding til meg da jeg kom hjem: hadde lyst til å kysse deg, men ville være forsiktig. Du var helt sykt vakker.

Han var kjempesnill, ikke player. Han tilbydde seg å følge meg hjem en gang seint på kvelden, og var veldig omtenksom og snillz Vi så film sammen en gang på kino, så hadde han  betalte alt. Til og med masse drinker på byen. Og han ga meg masse komplimenter. Han var heller ikke seksuell intens på meldinger, men sendte meg fine meldinger. Veldig forsiktig type!  Jeg så noen ganger at han bare ville ha meg pga utseendet mitt

Og jeg sa til han at det hadde vært gøy å sitte i politibilen hans, så sa han: du ser altfor snill ut til å sitte i bilen min. Sitter her og klarer ikke å slutte å tenke på han🥹jeg spurte om en date nr 3, og da sa han: vi skal se, kan vi kanskje se etterhvert, er ikke klar for noe likevel. Ble skikkelig lei meg, han var virkelig en fin fyr.... og har møtt han på byen i Oslo S flere ganger etter det... og kjenner jeg ikke klarer  holde tårene tilbake...  

Anonymkode: c6703...22b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var som deg før, viste seg at det var oppveksten og lave  selvtilliten min som førte meg i armene på kontrollerende gamle griser..

Anonymkode: 7bd20...448

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Lytt på erfarne fjellfolk, hold deg unna gamle menn.

Anonymkode: ddbbb...feb

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville forsøkt å finne ut hvorfor du alltid går etter menn som er så mye eldre enn deg og er i autoritetsstillinger. Det er en grunn til det, og det kan gjøre ta du ender med å bli mye såret og skadet, fordi du virker å velge feil menn.

Ta noen timer hos en terapeut og forsøk å finne ut hvorfor dette er typen menn du alltid går etter og blir så raskt forelsket i.

Anonymkode: e7337...624

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du vokst opp uten en far? Eller en far som ikke var veldig involvert.

Anonymkode: 5d16b...ba4

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Har du vokst opp uten en far? Eller en far som ikke var veldig involvert.

Anonymkode: 5d16b...ba4

Eller noen som var veldig streng. Det er noe som heter at man trekkes til det kjente..

Anonymkode: ac8c6...656

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller noen som var veldig streng. Det er noe som heter at man trekkes til det kjente..

Anonymkode: ac8c6...656

Jenter gifter seg med pappaen sin,  er det noe som heter.. jeg gjorde det i allefall. Kontrollerende, umoden, kald, utilgjengelig, viste aldri at han var glad i meg,  bare sa det. 

Anonymkode: 7bd20...448

AnonymBruker
Skrevet

Du ser jo etter en pappa.

Som kan ta vare på deg.

Og ikke ett likeverdig forhold.

De du liker, vil aldri respektere deg. 

Så du bør gå i deg selv.

Anonymkode: db5a6...a71

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som regel er eldre men som går etter yngre jenter ikke ute etter noe seriøst

Anonymkode: b1968...5a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt gå bra med en eldre mann. Men, det må være en godhjertet type som setter pris på deg.

Anonymkode: e6ff7...48f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er dette denne beryktede politimannen som har blitt nevnt i et par tråder i det siste? En kontrollerende og stusselig type av en mann. Tror han gang på tinder og var rundt den alderen ts nevner

Anonymkode: af00a...c6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette den samme politimannen du har skrevet om er voldelig og truende mot deg? 

Anonymkode: 5fa65...acc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som regel er eldre men som går etter yngre jenter ikke ute etter noe seriøst

Anonymkode: b1968...5a7

Nettopp. De er ute etter makt 

• Liker 1
Skrevet

Vi lever I et likestilt samfunn. Menn skal slutte å gå for unge sårbare jenter og kvinner skal slutte å gå etter menn med makt. Ting som dette som får meg til å tvile på hele likestillingsprosjektet. Mange sier en ting og mener noe annet. Du gir menn med makt enda flere fordeler enn det de ellers hadde hatt. Du kan spørre deg selv. Vil du ha feminisme eller mannsjåvinisme?

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (1 minutt siden):

Vi lever I et likestilt samfunn. Menn skal slutte å gå for unge sårbare jenter og kvinner skal slutte å gå etter menn med makt. Ting som dette som får meg til å tvile på hele likestillingsprosjektet. Mange sier en ting og mener noe annet. Du gir menn med makt enda flere fordeler enn det de ellers hadde hatt. Du kan spørre deg selv. Vil du ha feminisme eller mannsjåvinisme?

Wtf. Innlegget ditt gir overhodet ingen mening. Du dikter jo opp sammenhenger her bare for å gi damer skylda for mishandling og få spredd litt antifeminisme samtidig 

• Liker 2
Skrevet
Majer skrev (2 minutter siden):

Herregud. Likestilling til å være frie individer til å ta frie valg. Les og lær, repeter til det sitter

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Wtf. Innlegget ditt gir overhodet ingen mening. Du dikter jo opp sammenhenger her bare for å gi damer skylda for mishandling og få spredd litt antifeminisme samtidig 

Vi er alle skyldige som ikke klarer å konkretisere og skape felles kjøreregler. 

Rosakatt skrev (11 minutter siden):

Herregud. Likestilling til å være frie individer til å ta frie valg. Les og lær, repeter til det sitter

Mener du eldre menn som ligger med jenter på 16 kan gjøre det samme? Jentene er over den seksuelle lavalderen så da mener du det er greit?🤢

Enten må vi være frie uren regler eller være frie mee konkrete regler.

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange innlegg skal du skrive om disse eldre mennene du faller så nesegrust for? Ene øyeblikket er det en lærer på BI i Oslo, neste øyeblikk er det en politimann. Det kommer vel et nytt innlegg ganske snart med en ny gamling.

Anonymkode: 9bec4...33e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (31 minutter siden):

Vi er alle skyldige som ikke klarer å konkretisere og skape felles kjøreregler. 

Det du skriver har ingen sammenheng med likestilling eller mannsjåvinisme 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke problemet.  Bare finn en som liker deg og er glad i deg

Anonymkode: d7f95...05d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...