AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Del Skrevet 18. april 2023 Hei Jeg har bestilt til meg selv dildoen Willie city luxe (21 cm). Er det flere som kjøpt det? Er det myk? Ikke for stor? Anonymkode: fa570...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #2 Del Skrevet 18. april 2023 Min kropp er sikkert ikke lik din. Myk nok, for meg ble den for stor, ubehagelig å ha hele inni. Må jobbe ganske mye. Anonymkode: 80a78...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Del Skrevet 18. april 2023 Takk for svar. Jeg er mest redd at det er for hard og ikke ligner på en "ekte" Anonymkode: fa570...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Del Skrevet 18. april 2023 Den virker absolutt ikke "ekte". Anonymkode: 80a78...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 18. april 2023 #5 Del Skrevet 18. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for svar. Jeg er mest redd at det er for hard og ikke ligner på en "ekte" Anonymkode: fa570...b47 Jeg har samme bare 19,5 cm. Mest realistiske dildoen jeg har vært borti sånn utseendemessig. Den er mykere enn en ekte erigert penis, men har fine realistiske detaljer. Endret 18. april 2023 av Frkego 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Del Skrevet 18. april 2023 Kult hvordan vi er så forskjellige😀 Min Greedy girl mini rabbit er mer en nok for min del. Tror den 9-10 cm 😂 Anonymkode: cf42e...046 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #7 Del Skrevet 18. april 2023 Den har en innførbar lengde på 15 cm og en omkrets på 13,2 cm. Det høres ut som perfekt størrelse. Anonymkode: c29d8...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #8 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Den har en innførbar lengde på 15 cm og en omkrets på 13,2 cm. Det høres ut som perfekt størrelse. Anonymkode: c29d8...d50 Ikke Greedy girl mini om det er den du mente 😊 Den har maks innførbar lengde på 12 cm og omkrets på 10 cm. Som er perfekt for meg😀 Anonymkode: cf42e...046 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 18. april 2023 #9 Del Skrevet 18. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Ikke Greedy girl mini om det er den du mente 😊 Den har maks innførbar lengde på 12 cm og omkrets på 10 cm. Som er perfekt for meg😀 Anonymkode: cf42e...046 12x10 høres ikke ut som noe for en "Grådig pike" 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #10 Del Skrevet 18. april 2023 Resignert skrev (1 time siden): 12x10 høres ikke ut som noe for en "Grådig pike" 😁 Vel. det er utformingen, hvordan den treffer og stimulerer de «rette stedene» med de dype vibrasjonene som sender meg til himmels 💃🏼 Hadde den vært større, så hadde den ikke truffet perfekt på meg personlig. Gpunktet og klitoris trenger ikke fler cm vet du 😆 Anonymkode: cf42e...046 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 18. april 2023 #11 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel. det er utformingen, hvordan den treffer og stimulerer de «rette stedene» med de dype vibrasjonene som sender meg til himmels 💃🏼 Hadde den vært større, så hadde den ikke truffet perfekt på meg personlig. Gpunktet og klitoris trenger ikke fler cm vet du 😆 Anonymkode: cf42e...046 Men blir litt dumt å sammenligne en vanlig dildo med en vibrator da, som du selv sier, det er vibrasjonene på g-punkt og klitoris som gir nytelse. En vanlig dildo har noe annet bruksområde etter min erfaring. Når det er sagt: mannen har 15 cm omkrets og 18 cm lengde, så både den på 21 cm og den jeg har på 19,5 cm blir litt kjedelige. Jeg plukker ikke frem en dildo som er mindre enn mannens penis for å leke meg med 😅 Vi liker godt å bruke den til analsex og da spesielt når vi skal dobbeltpenetrere (penis i fitta og willie i rumpa) - da er det perfekt størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #12 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg ønsker definitivt ikke en dildo som er for lang. Lengden min innvendig er ikke ubegrenset, og det har derfor ingen hensikt med en dildo som er for lang. Ikke tenner det meg å se meg selv bruke en enorm dildo heller. For meg må en dildo ha vibrasjon, slik at jeg kan bytte mellom penetrering og stimulering av klitten. Den bør for meg være tilnærmet hudfarget og ikke se altfor kunstig ut. Omkretsen må imidlertid være stor nok, slik at jeg etter tre fødsler kan føle meg fylt opp. Ettersom jeg er en flittig bruker, bør den tåle hard bruk over lengre tid. Dette er mine preferanser til en god dildo. Ettersom vi er forskjellige, tror jeg preferanser for dildo varierer ganske mye, ut fra hva som tenner oss. Anonymkode: 83c3e...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #13 Del Skrevet 18. april 2023 Frkego skrev (5 minutter siden): Men blir litt dumt å sammenligne en vanlig dildo med en vibrator da, som du selv sier, det er vibrasjonene på g-punkt og klitoris som gir nytelse. En vanlig dildo har noe annet bruksområde etter min erfaring. Når det er sagt: mannen har 15 cm omkrets og 18 cm lengde, så både den på 21 cm og den jeg har på 19,5 cm blir litt kjedelige. Jeg plukker ikke frem en dildo som er mindre enn mannens penis for å leke meg med 😅 Vi liker godt å bruke den til analsex og da spesielt når vi skal dobbeltpenetrere (penis i fitta og willie i rumpa) - da er det perfekt størrelse. Ja ja. Det blir epler og pærer. Var bare et svar til kommentaren på første innlegget mitt. To helt ulike funksjoner😀. Jeg takler ikke «stort». Blir fort sårt og ubehagelig. Spesielt om det er langt. Blir bare en distraksjon som hemmer meg i å nyte når ting blir stort. Samme om det er penis, rabbit etc. Personlig har jeg ingen glede av dildo. Til nød kan en mindre plug gjøre orgasmene mer intense. Men som sagt, syntes det er morsomt at det er så store individuelle forskjeller 👌🏼. Skjedd veldig mye positivt i utviklingen av leketøy. Både i materialvalg, diverse utforminger og funksjoner. Virkelig noe for en hver😀. Anonymkode: cf42e...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 18. april 2023 #14 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja ja. Det blir epler og pærer. Var bare et svar til kommentaren på første innlegget mitt. To helt ulike funksjoner😀. Jeg takler ikke «stort». Blir fort sårt og ubehagelig. Spesielt om det er langt. Blir bare en distraksjon som hemmer meg i å nyte når ting blir stort. Samme om det er penis, rabbit etc. Personlig har jeg ingen glede av dildo. Til nød kan en mindre plug gjøre orgasmene mer intense. Men som sagt, syntes det er morsomt at det er så store individuelle forskjeller 👌🏼. Skjedd veldig mye positivt i utviklingen av leketøy. Både i materialvalg, diverse utforminger og funksjoner. Virkelig noe for en hver😀. Anonymkode: cf42e...046 Ja, det beviser bare at en mann ikke er utlært sexekspert uansett hvor mange kvinner han har hatt sex med. Vi er så ekstremt forskjellige 😄 derfor blir også slike tråder om «hvordan fingre», «hvordan gi en kvinne orgasme», «hvordan ditt» og «hvordan datt» ganske ubrukelige, annet enn at de viser hvor forskjellige vi faktisk er. Jeg har mye glede av dildo alene, på samme måte som jeg har stor glede av penis alene. Jeg liker heller ikke alt for stort, men etter 17 år med mannens penis vil jeg gjerne ha tilsvarende hvis jeg skal leke meg litt selv - noe som fyller meg godt opp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #15 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kult hvordan vi er så forskjellige😀 Min Greedy girl mini rabbit er mer en nok for min del. Tror den 9-10 cm 😂 Anonymkode: cf42e...046 NOK for meg også, men større er enda bedre 😊 Anonymkode: 36673...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #16 Del Skrevet 23. april 2023 Frkego skrev (På 18.4.2023 den 20.18): Men blir litt dumt å sammenligne en vanlig dildo med en vibrator da, som du selv sier, det er vibrasjonene på g-punkt og klitoris som gir nytelse. En vanlig dildo har noe annet bruksområde etter min erfaring. Når det er sagt: mannen har 15 cm omkrets og 18 cm lengde, så både den på 21 cm og den jeg har på 19,5 cm blir litt kjedelige. Jeg plukker ikke frem en dildo som er mindre enn mannens penis for å leke meg med 😅 Vi liker godt å bruke den til analsex og da spesielt når vi skal dobbeltpenetrere (penis i fitta og willie i rumpa) - da er det perfekt størrelse. Ts her. Jeg har fått den nå og meget fornøyd. Perfekt størrelse. Den er relativt myk som en ekte. Får du virkelig den i rumpen? Jeg ser ikke hvordan jeg skulle klare det. Er det mannen som tar ansvar ? Anonymkode: fa570...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 23. april 2023 #17 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ts her. Jeg har fått den nå og meget fornøyd. Perfekt størrelse. Den er relativt myk som en ekte. Får du virkelig den i rumpen? Jeg ser ikke hvordan jeg skulle klare det. Er det mannen som tar ansvar ? Anonymkode: fa570...b47 Har ikke noe problem med mannen sin penis og den er større enn både den på 19,5 (som jeg har) og den på 21 som du har kjøpt. Opplever også penis som hardere enn dildoen. Nesten så den er for myk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #18 Del Skrevet 23. april 2023 Frkego skrev (34 minutter siden): Har ikke noe problem med mannen sin penis og den er større enn både den på 19,5 (som jeg har) og den på 21 som du har kjøpt. Opplever også penis som hardere enn dildoen. Nesten så den er for myk. Kan man låne/hyre denne mannen ? 😁 Anonymkode: fa570...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 23. april 2023 #19 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kan man låne/hyre denne mannen ? 😁 Anonymkode: fa570...b47 Han er nok godt opptatt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå