Gå til innhold

Burde jeg la han planlegge dates i starten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fyr som jeg liker godt, og vi har vært på 4 dates så langt (han har bedt meg ut).Det har vært litt pause i å møtes pga påsken og andre ting som skjer i livet. Vi snakket sammen nylig og han vet jeg har fri i helgen (han også), men han foreslo aldri å møtes. 

Vi snakker sammen daglig (telefon og tekst). Jeg vil gjerne at han ber meg ut fordi jeg ser vel etter mer bekreftelse på at han er interessert i meg, MEN det burde selvfølgelig gå begge veier 😊 

Så til dere menn, vil dere heller ta ledelsen og be dama ut, eller er det innafor å bli bedt ut av dama innimellom?

Anonymkode: daf20...c23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og blir rent provosert av spørsmålet. Selvfølge skal det være gjensidighet her! 

Tror mange skyr unna tafatte folk, uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 4b63b...ba7

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det greit, ikke bare er det greit, men noe dere bør bli flinkere på 

Anonymkode: 772a2...b8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er kvinne og blir rent provosert av spørsmålet. Selvfølge skal det være gjensidighet her! 

Tror mange skyr unna tafatte folk, uavhengig av kjønn. 

Det var bare et spørsmål. Jeg skrev i innlegget at jeg vet det bør gå begge veier, men lurte på hva menn kanskje foretrekker i starten. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn gidder ikke legge seg etter damer som forventer at mannen skal gjøre alt. Menn er også usikre og trenger bekreftelse på at damen liker han. Når han har bedt deg ut på alle dates til nå bør du be han ut nå 

Anonymkode: 42d69...c79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det var bare et spørsmål. Jeg skrev i innlegget at jeg vet det bør gå begge veier, men lurte på hva menn kanskje foretrekker i starten. 

Poenget mitt er at det sier en del om deg dette her. Enten at du er så opptatt av å tekkes menn at du ikke tør å ytre egne meninger. Eller at du ikke gidder å ta ansvar og skyver alt på han som om vi levde i 1850...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Poenget mitt er at det sier en del om deg dette her. Enten at du er så opptatt av å tekkes menn at du ikke tør å ytre egne meninger. Eller at du ikke gidder å ta ansvar og skyver alt på han som om vi levde i 1850...

Det er ikke farlig å ønske at en mann tar ledelsen. Skjønner at mange kvinner ikke liker det nå til dags, men jeg er kanskje litt gammeldags av meg 💁🏻‍♀️. Uansett, alle har ulike meninger. Ikke nødvendig å komme med personangrep.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke farlig å ønske at en mann tar ledelsen. Skjønner at mange kvinner ikke liker det nå til dags, men jeg er kanskje litt gammeldags av meg 💁🏻‍♀️. Uansett, alle har ulike meninger. Ikke nødvendig å komme med personangrep.

Jada, for all del. Noen menn liker sikkert å bestemme over kvinner. Men tror faktisk de fleste ønsker en likestilt partner. 

Skrevet

Jeg tar ofte initiativ i begynnelsen. Men så forventer jeg at han tar initiativ. Hvis ikke blir det ikke mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...