AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #21 Skrevet 19. april 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: I mars 2020 hadde jeg tre hotell bestilt de neste månedene. Da landene stengte grensene fikk jeg refundert alt, helt av seg selv. Så er veldig glad for at jeg ikke kaster tusenlapper ut vinduet hver gang jeg bestiller hotell for en forsikring man ikke trenger. Anonymkode: 3a2a5...1bc Jeg kommer kun til å bestille refunderbart i fremtiden. Det er det sikreste. Anonymkode: 31873...b83
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #22 Skrevet 19. april 2023 Bestiller alltid refunderbart. Og der det er mulig velger jeg betaling ved ankomst. Anonymkode: acf1b...f94 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #23 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg vet ikke hva booking kommer til å gjøre. Jeg venter på svar. Jeg bestillte et ikke refunderbart hotel med et uhell. Jeg trodde at jeg hadde trykket av for refunderbart. Jeg skal reise i slutten av august. Dersom booking gir meg tilbudet om refunderbart for 16 000 eller ikke-refundervare for 14 000 , hva ville du ha valgt da dersom du ikke hadde forsikring? Anonymkode: 31873...b83 Kjøpt reiseforsikring. Anonymkode: 61118...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #24 Skrevet 21. april 2023 Etter covid og flystreiker har jeg begynt å bestille refunderbar, med mindre prisforskjellen er svært stor. I valget mellom 14 og 16k hadde jeg helt klart valgt 16 og refunderbar. Anonymkode: 72e6c...a93
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #25 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (På 19.4.2023 den 11.13): Kjøpt reiseforsikring. Anonymkode: 61118...b5a Ja, helt klart. Men den hjelper ikke hvis det blir flystreik. Anonymkode: 72e6c...a93 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #26 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (På 18.4.2023 den 19.02): Jeg booker alltid ikke-refunderbart. De 1-2 gangene jeg har måttet avbestille tar reiseforsikringen det, så har spart mange titusener på det. Bestiller utelukkende via booking.com. Da har du to parter som står til ansvar, samt at hotellet frykter dårlig renome på booking da de nå er den største søkemotoren. Booking.com har alltid ordnet opp de gangene det har vært noe. Anonymkode: 3a2a5...1bc Jobber på hotell. Vi er absolutt IKKE redd for en anmeldelse på booking.com fra noen som er sure for at en ikke refunderbar booking ikke har blitt refundert. Ikke refunderbare bookinger blir uansett belastet av booking.com og ikke oss. Anonymkode: 140ba...12f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #27 Skrevet 21. april 2023 Bestiller alltid refunderbar. Reiser mye, ofte med bil, og vil ha mulighet til å endre planer undervegs. Har prøvd å bestille overnatting dag for dag når jeg er på tur, men det synes jeg tar vel mye tid og er unødvendig stress. Var nettopp 3 uker i USA og hadde bestilt 8 ulike overnattingssteder på forhånd. Endte med å avbestille to av dem fordi vi ønsket å være flere dager på steder vi ikke trodde vi kom til å trives så godt som vi gjorde. Bruker mest booking.com, men også hotels.com. Anonymkode: e08d6...99d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #28 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (På 18.4.2023 den 11.55): Jeg forsøker å være hyggelig men jeg synes det er synd dersom man ikke får endret på en feilbestilling dersom man har trykket feil med uhell når reisen er lang tid frem i tid. Jeg velger refunderbart om de lar meg velge :). Jeg venter på svar fra dem Anonymkode: 31873...b83 Trykket "feil" mener du vel... Anonymkode: 954a5...eda 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #29 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jobber på hotell. Vi er absolutt IKKE redd for en anmeldelse på booking.com fra noen som er sure for at en ikke refunderbar booking ikke har blitt refundert. Ikke refunderbare bookinger blir uansett belastet av booking.com og ikke oss. Anonymkode: 140ba...12f Har selvfølgelig heller aldri lagt inn rating på det..... 😜 Jeg viste til ratinger generelt, som blir tatt veldig seriøst når det er på booking.com. Det første jeg gjør når jeg vurderer et hotell er å lese tilbakemeldingene fra de som har gitt lav rating. Handler det om lite serviceinnstilt resepsjon, bråk fra gate, dårlig renhold... så finner jeg heller et annet hotell. Anonymkode: 3a2a5...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #30 Skrevet 22. april 2023 On 4/21/2023 at 6:45 PM, AnonymBruker said: Jobber på hotell. Vi er absolutt IKKE redd for en anmeldelse på booking.com fra noen som er sure for at en ikke refunderbar booking ikke har blitt refundert. Ikke refunderbare bookinger blir uansett belastet av booking.com og ikke oss. Anonymkode: 140ba...12f Det er tydeligvis slik det er. Dersom man bestiller feil, så får man ikke sjansen til å få fikset det. Anonymkode: 31873...b83
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #31 Skrevet 22. april 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Har selvfølgelig heller aldri lagt inn rating på det..... 😜 Jeg viste til ratinger generelt, som blir tatt veldig seriøst når det er på booking.com. Det første jeg gjør når jeg vurderer et hotell er å lese tilbakemeldingene fra de som har gitt lav rating. Handler det om lite serviceinnstilt resepsjon, bråk fra gate, dårlig renhold... så finner jeg heller et annet hotell. Anonymkode: 3a2a5...1bc Det handler mer om serviceinnstilt hotel . Dersom gamle fru Olga hadde klart å bestille feil med å få en urefunderbar bilett så vil ikke hotellet hjelpe henne selv om det ble oppdaget sekunder etter bestillingen. Og bestillingen er mange måneder fram i tid. Jeg vil vel kalle det dårlig serviceinnstilling av hotellet. Men det er nok ikke alle enig i Anonymkode: 31873...b83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå